- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: LHS_ST40S w 29 Stycznia 2010, 22:05:35
-
Kiedy mamy do czynienia z czymś takim jak na screenie i jak temu zaradzić?
-
Skąd się biorą takie błędy? Może opowiesz nam najpierw co zrobiłeś że masz takie dziurawe semafory. Jak mniemam za nim coś dłubałeś w paczce, to światło miało jakiś kolor. Szklana kula ma ferie, nie ma komu zgadywać.
-
Widać, że mieszałeś w teksturach, bo masz ten obleśny betonowy śnieg:P Pewnie przy okazji podmieniłeś teksturę szkiełek w semaforze.
-
Zatem @Krzysiek626: Nowe exe dodane do starego zestawu, by zwiększyć fps w drawinowie. Z daleka widać semafor normalnie. W miarę zbliżania się do niego światło sygnałowe zamienia się w kropkę odpowiedniego koloru, zaś na około zostaje przezroczysty otwór.
@adsim: Lepszy betonowy niż nic.
-
I oczywiście inne semafory też tak mają na wszystkich komorach świecących, czy tylko sblka na tym pomarańczowym?
@adsim: Lepszy betonowy niż nic.
Śniegu nie widziałeś na oczy chyba... A tyle fotek dobrych na necie wisi, z których wyszły by porządne, nie paintowe tex...
-
W głównym katalogu EU07 jest plik eu07.ini (ustawienia konfiguracyjne. Otwórz go i doklej w na końcu pliku taką linijkę:
defaultext tga // (dds) domyslne rozszerzenie tekstur
Daj znać czy pomogło.
-
@Krzysiek626 - a nie BMP?
@LHS_ST40S - nawet nie musisz daleko szukać. Pokaż, co potrafisz: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14113.msg147026.html#msg147026 (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14113.msg147026.html#msg147026).
-
@Krzysiek626 - a nie BMP?
BMP, BMP... TGA nie ma sensu, bo i tak jest wczytywane (w żadnym przypadku brak rozszerzenia nie powodował wczytywania TGA). A TGA mu działa, bo po sieci widać. Nawet ciemne komory ma. Więc stawiam na zmodyfikowane #pkplight_lenses.tga i dodaną alphę...
-
Kolega ma stare semafory (nie z PC2009), a na nowym exe dzieja sie przy nich takie cuda (przynajmniej u mnie sie dzialy [sygnalizowalem podczas testow exe]).
-
Dodawanie tga i bmp nie ma sensu, sprawdziłem w Całkowie w paczce z 2006 Defiler/Mariusz.
-
Czy nowe semafory to te Kudłacza?
Jeśli tak, to je mam w starym zestawie(czyt. tym doświadczalnym).
W ini mam bmp na default, na tga głupoty wychodziły(m.in. tory widmo).
Aby było ciekawiej niektóre semafory są prawidłowo działające, jednak podkreślam - niektóre.
-
Jeśli tak, to je mam w starym zestawie(czyt. tym doświadczalnym).
Tym doświadczalnym, czyli tym ze screena?
-
@adsim: Lepszy betonowy niż nic.
Chyba już lepiej wstawić białą teksturę z painta ;)
-
Chyba już lepiej wstawić białą teksturę z painta ;)
Chyba trzeba by jeszcze diffuse w trójkątach pozmieniać…
-
Tym doświadczalnym, czyli tym ze screena?
Tak, niemal wszystko co najlepsze aż do ukazania się PC09 + exe z PC09.
Solved: podmieniłem pliki inc z paczki na te z dodatku @Kudłacza i działa, widocznie było wymuszone wyświetlanie tekstur na dds, a bmp gryzą się w nowym exe z dds'ami.
Teraz jeszcze taka sprawa: Jak zrobić(tym razem bazuję na PC09, a drawinowo dokopiowane), by nie wyświetlało miniokienek z błędami braku eventów w drawinowie. Podaję fragment pliku log.txt, by było wiadomo o co chodzi:
Event "grabowek_b12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_c12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_d12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_i12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "wlodowice_b12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "wlodowice_c12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_f12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_c12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_x12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_k12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_j12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_b12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_d12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_e12_sem_info_shunt2" does not exist
Nigdzie wywołania takich eventów nie znalazłem, nie wiem skąd symek to bierze, chciałbym tylko by to definitywnie zlikwidować.
-
Tłumaczyłem Ci, że stare trasy (których nie ma w PC09) nie działają prawidłowo w Paczce Całościowej.
-
Tłumaczyłem Ci, że stare trasy (których nie ma w PC09) nie działają prawidłowo w Paczce Całościowej.
Pozmieniałem sukcesywnie ustawianie rozjazdów w drawinowie. Jedyną przeszkodą by idealnie działało są te głupie okienka podczas ładowania trasy, reszta działa tak jak powinna. Trasa po załadowaniu działa prawidłowo. Chodzi tylko o to bym nie musiał przy ładowaniu 14 razy naciskać enter.
-
Proponuje temu uzytkownikowi gdzies dopisac - "nie pomagamy mu w sprawach PC - grzebal w plikach", hihi :>
-
Nie po to zespół PC tyle czasu pracował nad niezbędnymi poprawkami (a userzy narzekali na to), żebyście teraz tę pracę mieli gdzieś. Drawinowo będzie w paczce, o to się nie martwcie. Ale tymczasowych protez uskuteczniać nie będziemy. Wątek zamykam.