- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Dominik333 w 20 Stycznia 2010, 13:35:23

Tytuł: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 20 Stycznia 2010, 13:35:23
Tak jak w temacie. Czy da się zrobić tak aby przy hamowaniu trochę szarpało EZT?
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: Monczan_SP32 w 21 Stycznia 2010, 00:08:33
Ale co chcesz uzyskać, bujanie kamery, czy po prostu mniej płynne hamowanie jednostki, by prawie wryła się w szyny po kilkudziesięciu zaledwie metrach hamowania?
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: MKaczy w 21 Stycznia 2010, 04:06:48
Edytuj parametr "BCM=..." w plikach chk. Znajdzies go w linijce "Brake:..."  Jednak nie dawaj wiecej jak 16.0,

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 21 Stycznia 2010, 08:15:52
Chodzi mi o tzw. Efekt Podkucia. By to hamowanie wyglądało trochę inaczej od tego obecnego ;)
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 21 Stycznia 2010, 09:19:02
Chodzi mi o tzw. Efekt Podkucia. By to hamowanie wyglądało trochę inaczej od tego obecnego ;)
Ale zakręciłeś... Jak zaczynasz hamować bujaj się na krześle efekt będzie niesamowity.
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: IC Forumowicz w 21 Stycznia 2010, 11:07:44
@Dominik333: Czy chodzi ci o efekt rzucania kamery po kabinie czy o dźwięk hamowania?
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: BLAcKboY w 21 Stycznia 2010, 11:25:44
Ale zakręciłeś... Jak zaczynasz hamować bujaj się na krześle efekt będzie niesamowity.

Mało nie spadłem z krzesła hłe hłe.

< Na bocznicę :) >Proszę więcej nie trolować!
Dominik, ponieważ posty w wątku zboczyły z tematu i rozwiązania nie ma, to jedziemy na bocznicę.
Krzysiek626
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 21 Stycznia 2010, 11:39:18
O efekt bujania kamery.
Tytuł: Odp: Efekt Szarpania.
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 21 Stycznia 2010, 11:40:42
O efekt bujania kamery.
To co ma efekt bujania kamery do "efektu podkucia"?
"efektu podkucia"?

Michał, w dziale beta są dodatki do testowania.
Krzysiek626


   « Dodano: 21 Stycznia 2010, 11:42:21 »
Cytuj
A         B     C     D     E      F      G       H
 100      0.02  0.2  0.2  0.03  0.15  0.02   0.01

A - Natężenie:
B - tlumienie (płynniejsze, lub gwałtowne)
C - X os pozioma, skok kam.
D - Y os pionowa,  skok kam.
E - Z os glebokosci, skok kam.
F - mksymalne wychył kamery
G - obracanie kamery,
H - rzucanie kamery
Kaczor napisał to w teście może ci sie przyda.