- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Dominik333 w 20 Stycznia 2010, 13:35:23
-
Tak jak w temacie. Czy da się zrobić tak aby przy hamowaniu trochę szarpało EZT?
-
Ale co chcesz uzyskać, bujanie kamery, czy po prostu mniej płynne hamowanie jednostki, by prawie wryła się w szyny po kilkudziesięciu zaledwie metrach hamowania?
-
Edytuj parametr "BCM=..." w plikach chk. Znajdzies go w linijce "Brake:..." Jednak nie dawaj wiecej jak 16.0,
Pozdrawiam.
-
Chodzi mi o tzw. Efekt Podkucia. By to hamowanie wyglądało trochę inaczej od tego obecnego ;)
-
Chodzi mi o tzw. Efekt Podkucia. By to hamowanie wyglądało trochę inaczej od tego obecnego ;)
Ale zakręciłeś... Jak zaczynasz hamować bujaj się na krześle efekt będzie niesamowity.
-
@Dominik333: Czy chodzi ci o efekt rzucania kamery po kabinie czy o dźwięk hamowania?
-
Ale zakręciłeś... Jak zaczynasz hamować bujaj się na krześle efekt będzie niesamowity.
Mało nie spadłem z krzesła hłe hłe.
< Na bocznicę :) >Proszę więcej nie trolować!
Dominik, ponieważ posty w wątku zboczyły z tematu i rozwiązania nie ma, to jedziemy na bocznicę.
Krzysiek626
-
O efekt bujania kamery.
-
O efekt bujania kamery.
To co ma efekt bujania kamery do "efektu podkucia"?
"efektu podkucia"?
Michał, w dziale beta są dodatki do testowania.
Krzysiek626
« Dodano: 21 Stycznia 2010, 11:42:21 »
A B C D E F G H
100 0.02 0.2 0.2 0.03 0.15 0.02 0.01
A - Natężenie:
B - tlumienie (płynniejsze, lub gwałtowne)
C - X os pozioma, skok kam.
D - Y os pionowa, skok kam.
E - Z os glebokosci, skok kam.
F - mksymalne wychył kamery
G - obracanie kamery,
H - rzucanie kamery
Kaczor napisał to w teście może ci sie przyda.