Pozycja hamulca: Cylinder hamulcowy: Przewód hamulcowy: Zbiornik główny: 1 0,05Atm 0,4Atm 0,7Atm 2 0,2Atm 0,3Atm 0,06Atm 3 0,3Atm 0,2Atm 0,5Atm 4 0,4Atm 0,05Atm 0,04Atm 5 0,5Atm 0,0Atm 0,00Atm |
Pewności nie mam, ale z tego co mi wiadomo o płynach, współczynnik oporu aerodynamicznego dla pudła siódemki jest raczej większy niż 0.3. Na jakiej podstawie ustalono tę wielkość w .chk?Jak dla mnie problem nie polega na wstawieniu rzeczywistych wartości współczynnika tarcia, oporu czy innych. Efektem końcowym ma być tylko prawidłowe przetworzenie tych danych przez exe tak, by symulacja jazdy była najbliższa rzeczywistości (to oznacza że w symulatorze stosujemy wartości według innych jednostek specjalnie utworzonych dla exe). Ktoś wie jak zostało napisane exe, jak liczy fizykę ruchu pojazdu i na podstawie jakich danych dostarczonych z zewnątrz (z chk)?
Na jakiej podstawie ustalono tę wielkość w .chk?Bo tak.
Niżej przedstawiam tabelę, w której jest zilustrowana powyższa sytuacja:Tabela jest błędna.