- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Loui w 03 Maja 2004, 23:53:10
-
Ostatnio zaobserwowałem dziwną pracę manometru zbiornika głównego oto objawy:
1.Po uruchomieniu symka (sprężarka wył.) kilkakrotne hamowanie powoduje wzrost ciśnienia w zbiorniku gł. - tak że tym sposobem można go napełnić bez udziału sprężarki
2.Po napełnienu zbiornika gł. przez sprężarkę a następnie po jej wyłączeniu kilkakrotne hamowanie powoduje spadek ciśnienia w zbiorniku gł. do ok 0.6 MPa - dalsze hamowanie nie powoduje dalszego spadku ciśnienia tak że nie możliwe jest opróżnienie zbiorn8ika w żaden sposób
-
A czy ty aby nie patrzysz na manometr środkowy?
1 - z lewej to manometr cylindra ham. lokomotywy
2 - środkowy to manometr przewodu głównego (on jak hamujesz to wskazówka pokazuje spadek a jak popełniasz to wyhyla się na prawo i pokazuje popełnienie)
3 - Ostatni po prawej to manometr cisnienia powietrza w zb. gł. (ten musi pokazywać 5 atm.
Czy jesteś absolutnie pewien że patrzysz na właściwy? jeszcze nie słyszałem o takim bugu..
-
Także potwierdzam, że się tak dzieje.
-
(...)
3 - Ostatni po prawej to manometr cisnienia powietrza w zb. gł. (ten musi pokazywać 5 atm.
(...)
Nie 5 a 7 :) 5 atmosfer jest w przewodzie głównym.
-
Na 100% patrze na właściwy.
-
Ja już kiedyś o tym pisałem, ale bez odzewu więc pomyślałem, że ja mam coś nie tak. Dzieje się tak w kiblu.
-
że ja mam coś nie tak. Dzieje się tak w kiblu.
To jest ze środkowym wskaźnikiem, czy dwoma tylnimi? Na stojąco, czy na siedzą....
dobra... napisz dokładniej co ;)
-
Tak jak napisał Loui. Włączam misje z kiblem. Uruchamiam kibla, włączma sprężarkę. Ciśnienie w zbiorniku głównym zaczyna rosnąć. OK. Odluźniam hamulce, ciśnienie w przewodzie głównym rośnie a cylindzre hamulcowym spada. OK.
Ale co to? Ciśnienie w zbiorniku głównym też rośnie. Wyłączam sprężarkę. Zaciągam hamulec (8 num). Ciśnienie w przewodzie spada w cylindrze rośnie. OK. Znowu odluźniam. W cylindrze spada, w przewodzie rośnie i w zbiorniku rośnie(!). Jak dam nagłe (0num) to wiadomo w cylindrze rośnie w przewodzie spada tak jak zwykle a w zbiorniku w zrasta do max wielkości (wskazówka wyjeżdża poza skalę).
Chyba teraz wiadomo o co chodzi. Tylko w kiblu tak jest. W innych lokach jest normalnie.
-
Chyba teraz wiadomo o co chodzi. Tylko w kiblu tak jest. W innych lokach jest normalnie.
Nie do końca... Jak w EU07 (zaraz po starcie, sprężarka wyłączona) da sie np. nagłe - wszystko ok, ale da się popełnienie to w cyl.ham. spada, PG rośnie... i w ZG też rośnie! Do pewnej wartości co prawda tylko, ale wzrasta. Analogicznie, gdy jest większe (po napełnieniu) to nie spadnie ponizej tej wartości (niewiele poniżej kreski - praktycznie można by jechać na tym).