- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: Dominik333 w 26 Listopada 2009, 13:12:15

Tytuł: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 26 Listopada 2009, 13:12:15
Witam mam pytanie. Chciałem wczoraj złożyć skład właśnie z tych wagonów i zauważyłem, że nie ma tam 2 Klasy wagonu IC. Wie ktoś jak zrobić by kopiując go z folderu 1xxx świeciły się w nim światła?
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 26 Listopada 2009, 14:10:47
Można go we wpisie dowolnego wagonu nocnego zdefiniować, ale trzeba się liczyć z tym, że okna mogą nie pasować do wagonu.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 26 Listopada 2009, 17:42:36
Mhm... no właśnie wyszły mi trochę poza oknami tekstury. A mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość dorobienia trzeciej osi przy wózku z tym, ze koła były by "przekręcone" w tej 3-ej osi o 90 stopni?
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: youBy w 26 Listopada 2009, 17:44:51
Oczywiście, tylko po co?
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 26 Listopada 2009, 17:55:46
Po to że, gdyby koła z 3-go wózka "wysprejować" na biało a one by się zaczęły kręcić mógłby powstać efekt kurzenia... Ale było by to dla mojego użytku.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: chemik35 w 27 Listopada 2009, 08:57:07
Ja niedawno bawiłem się w przerabianie wagonów na nocne i mógłbym je opublikować. Nie wiem tylko, kto jest autorem i czy wyrazi zgodę, ale mogę się dowiedzieć.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 27 Listopada 2009, 09:03:51
Cytuj
Nie wiem tylko, kto jest autorem i czy wyrazi zgodę, ale mogę się dowiedzieć.
Ogólnie wagonów 1xxa czy wersji nocnej? Bo ZTCP autorem Passpacka jest Cesky_Kretek.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: youBy w 27 Listopada 2009, 10:01:58
Ja niedawno bawiłem się w przerabianie wagonów na nocne i mógłbym je opublikować. Nie wiem tylko, kto jest autorem i czy wyrazi zgodę, ale mogę się dowiedzieć.
Nieważne, możesz.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: chemik35 w 27 Listopada 2009, 12:42:19
Chodziło mi o te wagony wydane przed paczką wagonów nocnych. Jeśli mogę je wydać to może jeszcze dziś je odkopię i upublicznię.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 27 Listopada 2009, 12:56:36
Nieważne, możesz.
Maciej, nie wprowadzaj ludzi w błąd :) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,13720.0.html

Chemik, w jaki sposób chcesz je upublicznić? Mam nadzieję, że zapoznałeś się w wiadomością w powyższym linku, abyś znów nie musiał narzekać na Yt jak tutaj niby źle traktują. Jeżeli uważasz, że Twoja przeróbka jest ciekawa skontaktuj się z Koordynatorem @Dolmio89 i ustalcie szczegóły ewentualnych testów i przekazania do PC2009.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: youBy w 27 Listopada 2009, 14:57:49
No fakt, nie to miałem na myśli. Chodziło mi o poszukiwanie autora.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Darth Luk w 10 Grudnia 2009, 22:17:38
A ktoś mógłby mi napisać, jak w Gimpie przerobić teksturę by się świeciły okna?
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 12 Grudnia 2009, 00:38:28
Bez nocnych zdjęć sprawa praktycznie nie do ruszenia. Więc najpierw aparat w łapki i jak zmrok zapadnie idziesz strzelać foty.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: maciekmaciek w 13 Grudnia 2009, 12:57:36
Albo przeformatuj zdjęcia z nocnych 111a*, i powlepiaj je do tekstur wybranych wagonów.
*Skontaktuj się z autorem w sprawie zdjęć.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 13 Grudnia 2009, 18:21:24
Bez nocnych zdjęć sprawa praktycznie nie do ruszenia. Więc najpierw aparat w łapki i jak zmrok zapadnie idziesz strzelać foty.
Myślę, że nie ma to racji bytu z technicznego punktu widzenia.
Tytuł: Odp: Nocne 111a
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 14 Grudnia 2009, 19:45:32
Więc ja ponawiam moje pytanie jak dorobić i przekręcić koła w trzeciej osi? Czy oś też będzie widoczna? Jeśli tak to da się ją jakoś usunąć, tak aby pozostały tylko koła?