- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: thommy18 w 07 Listopada 2009, 17:33:57

Tytuł: Wydzielone z "Problemy z trasą: Linia 61".
Wiadomość wysłana przez: thommy18 w 07 Listopada 2009, 17:33:57
W tym miejscu chciałem powrócić do swoich problemów z linią 61. Mianowicie działa mi tylko misja osobowy1 tej scenerii. Pozstałe nie chcą się ładować wykładając totalnie symka. Mam exe youby project. Skopiowałem wszystkie pliki jak należy, dorzuciłem niezbędne rzeczy z pliku info. Generalnie powinno to działać jednak z nieznanych mi przyczyn nie chce. W logu widać brak kilku tekstur jednak nie powinno to mieć aż takiego wpływu na działanie misji. Jakkolwiek ładuje się tylko pierwsza z misji tzn. "osobowy1" pozostałe nie chcą. Jeszcze raz rozpakowałem praktycznie całego symka dodawałem na nowo tabor w najnowszych wersjach i trasę linia 61. Posiadam najnowsze sterowniki do grafiki.
Podaję końcówkę mojego pliku log.txt:

Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamicpkpugppskolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpugppscommon.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpugppsmetal1.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpugpps#sprzeg.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamicpkpugppszderzak_sm03.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpugppsugpps-1.bmp
OK

W tym miejscu koniec i zatrzymanie aplikacji. Proszę o pomoc.

Korzystaj ze znaczników. Umieszczaj log między znacznikami 'code'.
ZiomalCl
Tytuł: Wydzielone z "Problemy z trasą: Linia 61".
Wiadomość wysłana przez: adsim w 07 Listopada 2009, 17:46:51
Tak jak przypuszczałem sypie Ci się coś na taborze. Może masz jakieś nietypowe pliki chk. Usuń ze scenerii cały tabor (oprócz swojej lokomotywy) i spróbuj uruchomić. Jeśli się uda, wstaw taki tabor, który masz sprawdzony.
Tytuł: Wydzielone z "Problemy z trasą: Linia 61".
Wiadomość wysłana przez: siodemkanaoporach w 07 Listopada 2009, 17:49:59
Zmień exe na to z Dizelpacku.
Tytuł: Wydzielone z "Problemy z trasą: Linia 61".
Wiadomość wysłana przez: thommy18 w 07 Listopada 2009, 18:05:57
Zmieniłem exe na to spod dieselpacka, nie pomogło.
Tytuł: Wydzielone z "Problemy z trasą: Linia 61".
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 07 Listopada 2009, 18:12:09
A nie moglbys umiescic calego loga na naszym serwerze i podac link?
Tytuł: Wydzielone z "Problemy z trasą: Linia 61".
Wiadomość wysłana przez: siodemkanaoporach w 07 Listopada 2009, 20:10:09
Mały OT:
Czemu na wyjeździe z Częstochowy Gnaszyn w stronę Częstochowy Stradom wiecznie świeci nam S6 (jazda z prędkością nie przekraczającą 100 km/h a potem z największą dozwoloną prędkością)?
Tytuł: Wydzielone z "Problemy z trasą: Linia 61".
Wiadomość wysłana przez: thommy18 w 07 Listopada 2009, 20:20:10
Podaję link do loga..............
(http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnmute.gif) Koniec hasania, moderacja nic nie dała. Miałem rację, ze celowo rozrabiasz.

REWIZOR