- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: youBy w 06 Listopada 2009, 20:29:26
-
Dzisiaj po 18 widziałem na obwodnicy towarowej jakiś bliżej nieokreślony pociąg spółki Intercity. Wiadomo coś na ten temat?
-
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/51,35751,7230655.html?i=2
-
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7230721,Kolejne_zderzenia_na_przejezdzie_kolejowym.html?skad=rss (http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7230721,Kolejne_zderzenia_na_przejezdzie_kolejowym.html?skad=rss)
Prawie jednocześnie wypadek na przejeździe i wykolejenie loka.
-
No to ładnie ciekawe czy to był ten nowo-wyremontowany tor. Jeśli tak to chłopaki się nie popisali. Kiedyś po remoncie pozostał jakiś kawałek przyspawany do szyny i prawie mieliśmy ET22 na Grabiszyńskiej.
-
Do dzisiaj ten byk pokutuje na szopie w TG.
-
No to ładnie ciekawe czy to był ten nowo-wyremontowany tor. Jeśli tak to chłopaki się nie popisali. Kiedyś po remoncie pozostał jakiś kawałek przyspawany do szyny i prawie mieliśmy ET22 na Grabiszyńskiej.
EU07-164 to na pewno nie ET22! :-) Poza tym remont nie obejmował wymiany rozjazdów...
-
Dwa wykolejenia tej samej lokomotywy na tym samym posterunku? To w takim razie czekamy na trzecią próbę ;)
-
Dwa wykolejenia tej samej lokomotywy na tym samym posterunku? To w takim razie czekamy na trzecią próbę ;)
Czy już kiedyś EU07-164 wykoleiła się na Grabiszynie, skoro tak piszesz?
-
Chyba zostałem źle zrozumiany: W okolicach roku 2000 o ile dobrze pamiętam były wykonywane jakieś poprawki na estakadzie. Został pewien stalowy fragment przyspawany do szyny i zapomniano o konieczności jego usunięcia. ET22 na niego najechało i uległo wykolejeniu. Nie miało to nic wspólnego z wykolejeniem EU07-164.
Wniosek: remonty tej estakadzie nie służą. Dotychczas ruch był tam prowadzony z niewielką prędkością. Po teraźniejszej modernizacji ma zostać wprowadzone 60km/h i się zaczynam zastanawiać czy to dobry pomysł ponieważ tam nie ma miejsca na błędy.
-
Dwa wykolejenia tej samej lokomotywy na tym samym posterunku? To w takim razie czekamy na trzecią próbę ;)
Czy już kiedyś EU07-164 wykoleiła się na Grabiszynie, skoro tak piszesz?
Ty to zasugerowałeś ;]
Chyba zostałem źle zrozumiany: W okolicach roku 2000 o ile dobrze pamiętam były wykonywane jakieś poprawki na estakadzie. Został pewien stalowy fragment przyspawany do szyny i zapomniano o konieczności jego usunięcia. ET22 na niego najechało i uległo wykolejeniu. Nie miało to nic wspólnego z wykolejeniem EU07-164.
Dokładnie tak zrozumiałem, co oznacza, że post treściNo to ładnie ciekawe czy to był ten nowo-wyremontowany tor. Jeśli tak to chłopaki się nie popisali. Kiedyś po remoncie pozostał jakiś kawałek przyspawany do szyny i prawie mieliśmy ET22 na Grabiszyńskiej.
EU07-164 to na pewno nie ET22! :-) Poza tym remont nie obejmował wymiany rozjazdów...
jednoznacznie wskazuje, że poprzednim razem (o którym pisał @Krzysiek) też wykoleiła się EU07-164.
-
Ty to zasugerowałeś ;]
W takim razie przepraszam, źle zrozumiałem tamten post :-)
« Dodano: 07 Listopada 2009, 12:50:05 »
Wniosek: remonty tej estakadzie nie służą. Dotychczas ruch był tam prowadzony z niewielką prędkością. Po teraźniejszej modernizacji ma zostać wprowadzone 60km/h i się zaczynam zastanawiać czy to dobry pomysł ponieważ tam nie ma miejsca na błędy.
Nie jest dokładnie tak jak mówisz, 60km/h jako prędkość szlakowa była chyba od 1994r., jedynie ostatnio przed remontami po jedynce był kawałek 30-tki, po dwójce 20km/h, a po trzecim 30km/h. Remont estakady już się zakończył i jeździło się 60km/h po wszystkich torach mniej więcej od roku przynajmniej. Ostatnio grzebali przy rozjazdach na głównym. Szkoda tylko, że nie przywrócą na estakadzie dawnej prędkości (80km/h).
-
@Piotrek w dniu wykolejenia się tego pociągu widziałem maszyny do robót torowchy pracujące na wysokości ul. Świdnickiej więc nie jestem przekonany co do zakończenia tego remontu.
Proszę na dowód film z YT sprzed pół roku (ponieważ piszesz ze od roku prace się zakończyły i jeździmy 60km/h) widać prace trwajace na estakadzie.
-
@Piotrek w dniu wykolejenia się tego pociągu widziałem maszyny do robót torowchy pracujące na wysokości ul. Świdnickiej więc nie jestem przekonany co do zakończenia tego remontu.
Proszę na dowód film z YT sprzed pół roku (ponieważ piszesz ze od roku prace się zakończyły i jeździmy 60km/h) widać prace trwajace na estakadzie.
A tak, zgadza się, prace od estakady do Grabiszyna zakończyły się ok. roku temu, w tym roku robili tylko ten krótki odcinek do Głównego, który skończyli mniej więcej w połowie wakacji, a potem grzebali w okolicach rozjazdów na Głównym. Czyli w sumie odcinek po wszystkich torach od wyjazdu z Głównego (od ostatniego rozjazdu) do Grabiszyna jeździ się prędkością rozkładową jakoś od wakacji. To, co robią obecnie na trzecim, to jakieś inne prace, bo przecież remont w tym miejscu już się zakończył.
-
Chyba jakaś grubsza sprawa z tym wykolejonym pociągiem albo torami pod nim, bo dzisiaj około 20 również widziałem jakiś pociąg osobowy na ww. obwodnicy. Ktoś wie do kiedy ma potrwać taki stan rzeczy?
-
Parę zdjęć z wczorajszego zamieszania na stacji Wrocław-Brochów. Pociągi jadące do Wrocławia, odprawiane są na parku "D". Pociągi jadące z Wrocławia odprawiane są na parku "E"
-
Chyba jakaś grubsza sprawa z tym wykolejonym pociągiem albo torami pod nim, bo dzisiaj około 20 również widziałem jakiś pociąg osobowy na ww. obwodnicy. Ktoś wie do kiedy ma potrwać taki stan rzeczy?
Ok. 22:00 otworzono jeden tor do Mikołajowa.
-
Parę zdjęć z wczorajszego zamieszania na stacji Wrocław-Brochów. Pociągi jadące do Wrocławia, odprawiane są na parku "D". Pociągi jadące z Wrocławia odprawiane są na parku "E"
Pociągi spółki IC jadące od strony Mikołajowa jechały przez obwodnicę towarową na Brochów, zmieniały czoło, jechały na Główny i znowu zmieniały czoło (lub kończyły bieg)? Dobrze rozumiem?
-
Mniej więcej tak było. Niektóre pociągi jeździły z dwoma lokomotywami skracając czas oblotu.
-
Pociągi spółki IC jadące od strony Mikołajowa jechały przez obwodnicę towarową na Brochów, zmieniały czoło, jechały na Główny i znowu zmieniały czoło (lub kończyły bieg)? Dobrze rozumiem?
Tak. Niektóre zmieniały też czoło w Świętej Katarzynie.
-
Załóżmy taką sytuacje: jedzie pociąg z Krakowa do Świnoujścia. Przewozimy ludzi kiblem do Świętej Katarzyny tam przesiadają się do pociągu z Krakowa który może lecieć już od razu obwodnicą bez żadnych cudów. Ludzi chcących jechać na główny zabieramy z powrotem w/w kiblem. Takie rozwiązanie chyba było by lepsze niż jeżdżenie bez sensu i szybsze.
Jak wygląda sytuacja z prędkościami na obwodnicy towarowej jest możliwość pojechania z jakąś sensowną prędkością (oczywiście z pilotem na pokładzie)?
-
Z bagażem w dalekobieżnym pociągu? Z jakiej racji? To nie jest zmartwienie pasażera że trzeba czoło zmieniać.
-
Pociągi od strony Krakowa, Opola, Oławy jadą normalnie do Wrocławia z pominięciem stacji towarowej Wrocław-Brochów. Z tego co chłopaki dziś z awaryjnej mówili, to jeden tor już jest przejezdny w stronę Grabiszyna
-
Jak wygląda sytuacja z prędkościami na obwodnicy towarowej jest możliwość pojechania z jakąś sensowną prędkością (oczywiście z pilotem na pokładzie)?
Dużo 20 i 30km/h, czasami 40 i resztki 60-tki :-)
-
Jechałem 38705 / 83704 w sobotę, zmiana czola w Św. Katarzynie, ogólnie +1 więcej, a że już w Poznaniu +1 to do Krakowa +2 ;)
Oficjalnie nikt żadnych informacji nie przekazał że pociag pojedzie objazdem itp. (Dobrze że samemu wcześniej się dowiedziałem)
-
I znów można zobaczyć pociągi osobowe na Brochowie.
http://www.rynek-kolejowy.pl/13793/13793_Wroclaw_Utrudnienia_w_ruchu_pociagow.htm
-
Coś mi się wydaje, że ten most do wiosny nie wytrzyma:)
http://wiadomosci.onet.pl/2700,2101833,wroclaw_paraliz_kolejowy_na_dolnym_slasku,wydarzenie_lokalne.html
Wiadomości TVN24
http://www.tvn24.pl/-1,1635426,0,1,wbil-sie-w-wiadukt-kolejowy-bali-sie-ruszyc-auto,wiadomosc.html
-
Coś mi się wydaje, że ten most do wiosny nie wytrzyma:)
To akurat różne wiadukty :-)