- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Wdowa94 w 03 Listopada 2009, 20:44:07

Tytuł: Jak napisany jest exe (zwiększenie FPS)
Wiadomość wysłana przez: Wdowa94 w 03 Listopada 2009, 20:44:07
Mam pytanie (szczególnie do twórców i developerów)

W czym napisany (zaprogramowany) jest exe symulatora?

Pytam się, ponieważ dla próby chciałbym zoptymalizować exe, czyli zwiększyć wydajność (FPS), co umożliwiłoby dalszą rozbudowę exe, ulepszenie scenerii (do bardziej złożonych) i modeli Taboru (dokładniejsze modele). Dla siebie, a później moze za zgodą twórców opublicznić (jeżeli by się udało)

Już mam pomysły, co mozna zmodyfikować/ dodać, ale za cholere nie mogę odtworzyć exe (dlatego sie pytam w czym jest napisany).

Jeżeli twórcy/ developerzy się zgadzają oczywiście, to proszę o odpowiedź ty, lub jako prywatna wiadomosć (tylko nie e-mail), jeżeli nie, to wyrzucic temat.

Wszystkie propozycje były już poruszane na forum. Bocznica.
Krzysiek626
Tytuł: Odp: Jak napisany jest exe (zwiększenie FPS)
Wiadomość wysłana przez: nbmx w 03 Listopada 2009, 20:58:39
Jeżeli powiem że większość kodu napisaliśmy w assemblerze to i tak nie uwierzysz.
Aby cokolwiek zmieniać w symulatorze musisz pierw umieć programować (min 3 lata doświadczenia w C++, biegła znajomość OpenGL itp) i dostać kod źródłowy - być odpowiednio zauważonym.

A ogólnie: tego typu posty już były poruszane i info co i jak też.