- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: code w 28 Października 2009, 17:29:08
-
W modernizacjach lokomotyw serii ET22 były często modernizowane światła. To najczęściej ZEZy. Ale też czasem zostają stare wiadra. I oto moje pytanie. Czy w obudowach wiader montowane były halogeny?
-
Tak, np. w ET22-168.
-
Oczywiscie, bylo jeszcze wiecej takich maszyn. Tak jak @adsim wspomnial 168, wczesniej jeszcze 244. Jakies 2 lata temu ZNLE Gliwice przy okazji napraw montowaly te halogeny w starych obudowach, m.in. na 211(CM Lublin owczesnie), 265(CM Lublin), 269(CM Czechowice-Dziedzice).
-
Witam wszystkich.Dziś sfotografowałem na bocznicy w Bielsku Białej ET22-093.Ma ona pantografy połówkowe i fajny model reflektorów.Oczekuje na skład węglarek i cystern które zestawiała w skład SM42 PKP Cargo
-
Jeśli mowa o pantografach, to wyszła niedawno decyzja, że wszystkie pojazdy PKP Cargo będą sukcesywnie miały wymieniane ślizgi pantografów z miedzianych na węglowe. Również wszystkie pojazdy po naprawach muszą być wyposażone w urządzenie do smarowania obrzeży zestawów kołowych.
-
Jeśli już mówione jest o PKP Cargo to czy ET22 posiadające połowkowe pantografy będą przemalowywane w charakterystyczne barwy właściciela czyli Cargo??
-
Jeśli już mówione jest o PKP Cargo to czy ET22 posiadające połowkowe pantografy będą przemalowywane w charakterystyczne barwy właściciela czyli Cargo??
Oczywiście. Akurat pantografy nie mają tutaj żadnego znaczenia. Nowy schemat malowania z czasem otrzymają wszystkie pojazdy Spółki.
-
Jeśli mowa o pantografach, to wyszła niedawno decyzja, że wszystkie pojazdy PKP Cargo będą sukcesywnie miały wymieniane ślizgi pantografów z miedzianych na węglowe.
Czesc, jesli nie wszystkie lokomotywy z CM Cz-Dz i CM Lazy maja wlasnie takowe slizgi.
-
Jeśli już mówione jest o PKP Cargo to czy ET22 posiadające połowkowe pantografy będą przemalowywane w charakterystyczne barwy właściciela czyli Cargo??
Oczywiście. Akurat pantografy nie mają tutaj żadnego znaczenia. Nowy schemat malowania z czasem otrzymają wszystkie pojazdy Spółki.
A nie mogliby pomalować loki na biało+ flamastrem nazwa aktualnego właściciela? :)
W razie kolejnej zmiany, tylko później zetrzeć flamastra i napisać nowego właściciela również flamastrem;)
-
Jeśli mowa o pantografach, to wyszła niedawno decyzja, że wszystkie pojazdy PKP Cargo będą sukcesywnie miały wymieniane ślizgi pantografów z miedzianych na węglowe.
Czesc, jesli nie wszystkie lokomotywy z CM Cz-Dz i CM Lazy maja wlasnie takowe slizgi.
Że co? xD
Czy to jest związane z ruchem zagranicznym, ceną ślizgów czy może kosztami narzuconymi za dostęp do sieci?
-
Czy to jest związane z ruchem zagranicznym, ceną ślizgów czy może kosztami narzuconymi za dostęp do sieci?
Tak szczerze mówiąc nie mam pojęcia czym jest taka decyzja uzasadniona. Natomiast co do drugiej kwestii (smarowanie obrzeży), to żadna lokomotywa nie zostanie dopuszczona po naprawie do ruchu przez komisarza odbiorczego, jesli takowego urządzenia pojazd nie będzie posiadał.
-
A czemu mają służyć te smarnice??I czy to tylko ET22 bedą miały montowane czy inne pojazdy tez?
-
http://www.transportszynowy.pl/116na1smar.php
... Również wszystkie pojazdy po naprawach muszą być wyposażone w urządzenie do smarowania obrzeży zestawów kołowych.
-
A czemu mają służyć te smarnice??I czy to tylko ET22 bedą miały montowane czy inne pojazdy tez?
Mniejsze zużycie obręczy. Obecnie mają to zamontowane np. EP07 zmodernizowane w ZNTK Oleśnica, swoją drogą o smarowaniu obręczy i wyraźnych korzyściach z tego powodu mówiło się już na początku lat 90'.