- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: filip2h w 22 Września 2009, 15:03:57
-
Bry. Dziś ściągnąłem model 4E z zezem oraz kabiną @huntera - proszę tylko bez głupich komentarzy, że beta i dopiero teraz. Mam ostatnio fazę przejściową z netem, działam na Blukonekt i ściąganie paczek po 30-40mb, to jest dla mnie abstrakcja gdyż mój limit dzienny wynosi 30mb (na cały miesiąc mam 1gb). Jeszcze kilka miesięcy i będzie OK, mniejsza o to.
Wpakowałem wszystko do pliku dynamic oraz sounds, wykonałem odpowiedni wpis do scenerii i kupa. Nie pojawia mi się "zez". Zwykłe 4E jak najbardziej, a zez ma jakieś widzimisię. Zaktualizowałem starter Ra, zaktualizowałem tabor w starterze, nawet pokusiłem się o dokonanie wpisu w dynamic.dat chociaż wiem, że nie jest to potrzebne w starterze, ale może akurat i nic. Ani po wklejeniu całej zawartości zeza do pliku 4E z poprzednią wersją, ani po utworzeniu osobnego pliku 4E-zez z zawartością tylko tej paczki.
Exe-SPKS. Pobrałem charakterystyki siódemki(zeza) dla SPKS, pozmieniałem nazwy i nic. Również na podstawowych(Dizelpak) nie działa.
*Dla moderatora/admina. Przepraszam za składnię lub jeśli wystąpiły jakieś błędy. Niestety dziś ciężko mi cokolwiek myśleć z powodu potwornego bólu głowy ;) > Proszę o wyrozumiałość :P
-
Sprawdź, czy w pliku MMD podane są modele w linijkach:
cab0model:
cab1model:
cab2model:
Sprawdź, czy pliki modeli istnieją i czy nie ma jakiś dodatkowych linijek zawierających "cab?model: " na początku (tzn. więcej niż te 3 podane).
-
Wpis z MMD 4e-ep-zez
cab1definition:
-1.6 1.4 5.6 1.6 1.4 6.4
driver1pos:
-0.76 2.89 5.95
cab1model: 4E_2]kabina_a.t3d
cab2definition:
-1.6 1.4 -6.5 1.6 1.4 -5.5
driver2pos:
0.76 2.89 -6.066
cab2model: 4E_2]kabina_b.t3d
Pliki: 4E_2]kabina_a oraz 4E_2]kabina_b są o takich samych nazwach w paczce z "zezem".
EDIT:
Jeszcze było to:
cab0definition:
-0.4 1.5 -4.8 0.4 1.5 4.8
driver0pos:
0.0 3.0 1.0
cab0model: korytarz.t3d
Pliku korytarza nie było, skopiowałem go z wersji 4E ale dalej nic.
-
Czy aby na pewno masz ją w tym samym folderze co zwykłą 4E Sakoriusa?
-
Tak, wkleiłem całą zawartość do pliku z pierwszą wersją 4E. Ale wiedzę że chyba problem leży nie w loku, bo postanowiłem nadrobić trochę straty i pobrałem ostatniego loka, testowanego w BUGS (nie mogę mówić dokładnie, bo chyba nie można zdradzać zwartości tego działu) i tak samo nie ma go w starterze Ra. Wszystko wpakowałem do odpowiednich katalogów, razem z dwiema ostatnimi łatkami do tego loka i nic. Sprawdziłem z każdej możliwej strony na tyle ile wiedza mi pozwala i już kompletnie nie wiem o co chodzi.
-
No to sprawdź jeszcze raz wpis do scenerii, czy zgadza się folder i nazwy plików chk, mmd, ustaw starter na tryb pracy dla beta/devs.
-
Bo gdzieś popełniasz błąd, a samemu go nie dostrzegasz i jesteś przekonany, że wszystko co zrobiłeś jest ok.
Pamiętam kiedyś dawno tem sprzeczałem się z defilerem na gg, bo dodał loka do swej paczki, uzupełnił dynmaic.dat i nic. Przekonywał mnie defiler, że to bug. Więc zadałem pytanie: czy zakładasz, że Pit (autor startera), zrobił tak, że przewidywał, iż jeśli pojawia się ten ciąg znaków od loka, to w związku z tym, że nie lubi tego loka, to i nie będzie starter go wyświetlał?
ODP, odpowiedź była, że no nie.
W sumie okazało się, że błąd leżał po stronie defilera...
Ja na twoim miejscu wziąłbym na początek start.exe, uzupełnił dynamic.dat, ale żeby ten lok był na 1 miejscu w dynamic.dat i sprawdził. Będzie źle, to szukam błędu u siebie jeszcze raz. Będzie dobrze-zabieram się za starter Ra i szukam dalej...
-
No więc spróbowałem włączyć jak i "zeza" tak i drugiego loka na zwykłym start.exe. Działa bez zarzutów. Tak więc podejrzewam, że coś jest nie tak ze starterem.
-
Może poprostu zaawansowany tryb pracy? ;P
-
A może poprostu wystarczy wypakować paczkę 4e jeszcxze raz ? 0.o Kto to wie :-)
-
Panowie, problem rozwiązany. Już nie kapuje togo naprawdę. Wszystko jest OK, po ustawieniu w starterze Ra trybu ekstremalnego. Tak więc jeśli trzeba to można zamykać... ;)