- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Infrastruktura kolejowa => Wątek zaczęty przez: Przemekm w 17 Kwietnia 2004, 06:55:43
-
Mam dwa pytania
1. W instrukcji E1 jest napisane, że jak dostanę Sr3 to jazda z prędkością 40 km/h do końca okręgu zwrotnicowego. Czyli dokąd? Co to jest okręg zwrotnicowy i kiedy wiadomo, gdzie się kończy?
2. Podobnie w przypadku S10. Zezwala na jazdę 40km/h potem z maksymalną prędkością. Co to znaczy "potem"? Przy następnym semaforze czy jak?
Jak ktoś może mi to wytłumaczyć, to z góry DZIĘKI
Aha. Czy ktoś zauważył, że w kibelku tym z symka nie trzeba włączć sprężarki żeby napełnić Zbiornik Główny. Waystarczy dać na napełnianie. Wtedy ciśnienie rośnie i w przewodzie i zbiorniku. W ogóle nie sprężarka w kiblu jest nie potrzebna bo za pomocą hamowania nie da się upuscić powietrza ze ZG. Oczywiście wiem, że kibel ma hamulec elektro pneumatyczny, ale po naciśnięciu 8Num hamulec powinien działać jak pneumatyczny. To tyle. Ale się naprodukowałem:)
Pozdrawiam
-
1. Jedziesz 40 km/h aż do końca okręgu, tzn. kiedy ostatni wózek ostatniego wagonu zjedzie z ostatniego rozjazdu, który jest na zboczenie.
2. Patrz wyżej
-
A ja myślałem że po minięciu W5...ale może miałem złe dane:)
-
W5 to granica przetaczania.
-
Do tego też potrzebna jest "znajomość szlaku"
-
Do tego też potrzebna jest "znajomość szlaku"
Też racja!
-
W5 to granica przetaczania.
Przecież doskonale o tym wiem, ale myslalem ze S10/Sr3 obowiazuje do czasu gdy lok minie W5, wtedy jest juz dobre 200-300 metrow za ostatnia zwrotnica.
-
myslalem ze S10/Sr3 obowiazuje do czasu gdy lok minie W5, wtedy jest juz dobre 200-300 metrow za ostatnia zwrotnica.
No tak, ale długie brutta mogą mieć nawet 600 metrów...
-
No tak, ale gdybys zaczal przyspieszac po minieciu ostatniej zwrotnicy, to predkosc w momencie gdy ostatni wagon ja minie, bedzie napewno wieksza, niz gdybys przyspieszal od wskaznika W5;P