- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: zbyszek300 w 04 Lipca 2009, 11:21:08

Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 04 Lipca 2009, 11:21:08
Witam. Jeśli mogę nadmienić, jest mały błąd. który po poprawieniu byłby bardziej realistyczny. (błąd byłby bardziej realistyczny?) To znaczy skład, który prowadzimy w rzeczywistości po przejechaniu semafora z czerwoną sygnalizacją (sygnał S1) powinien automatycznie się zatrzymać. W naszym symulatorze tego nie ma. Możemy przejechać sygnał świetlny czerwony i nic - albo wpadniemy na inna lokomotywowe, albo przeskoczymy na inny tor przy rozjeździe. co który jest zamknięty dla naszego toru Powinniśmy się wykoleić, a skład po_prostu przeskakuje na inny tor._Piszę, że aktualnie mam najnowszy udostępniony symulator z programem Rainsted i dizelpack. Dziękuję.

Błąd to jest, ale w Twojej pisowni. A raczej multum błędów.
Wydzielam.
ZiomalCl
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: Darth Luk w 04 Lipca 2009, 11:52:04
A jest coś takiego na Polskich torowiskach? Owszem słyszałem o czymś takim ale np. w metrze...
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: Quork QTar w 04 Lipca 2009, 12:39:22
a) zwrotnice mozna, nie wiem jak to sie po polsku nazywa, tu mowimy "aufschneiden", czyli "rozciac". Nie robi jej to za dobrze, jesli nie jest do tego przystosowana (te z czarno-zoltym ciezarkiem sa, te z czarno-bialym nie), ale sklad sie nie wykolei od tego.
b) Co do zatrzymania po przejechaniu sygnalu "stoj" na semaforze: W Polsce tego nie masz, jest tylko SHP, ktore sprawdza, czy widziales semafor, ale nie wie, czy jest jazda czy stoj czy co, a nawet czy napewno widziales, czy tylko zareagowales na brzeczyk. Na zachodzie wiekszosc kolei ma cos takiego, w Niemczech mamy PZB, przy semaforze pokazujacym sygnal "stoj" jest zalaczony obwod rezonansowy elektromagnetyczny 2000Hz wywolujacy zatrzymanie pociagu (oczywiscie, jesli jest zainstalowane i zalaczone PZB w pociagu, ale to maja praktycznie wszystkie, nawet parowozy, inaczej tylko wolno na wybranych trasach i tylko <100km/h).
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 04 Lipca 2009, 12:39:44
Gdyby było takie zabezpieczenie, to by nie doszło do tragedii w 2005 roku w Gliwicach, gdzie zderzyły się dwa pociągi. Jeden przebił S1 a drugi miał ustawioną drogę, więc coś pomyliłeś ;)
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: RooteK w 04 Lipca 2009, 13:53:56
Cytuj
tu mowimy "aufschneiden", czyli "rozciac"

U nas się chyba mówi "rozprucie" ;)

Zgadzam się z przedmówcami. Jedyne co może zatrzymać automatycznie skład po minięciu S1 to nieskasowanie czuwaka bądź lampki SHP.
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: Tomiexpress w 04 Lipca 2009, 14:21:21
Cytuj
tu mowimy "aufschneiden", czyli "rozciac"

U nas się chyba mówi "rozprucie" ;)

Tak u nas mówi się rozprucie :)
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: Monczan_SP32 w 04 Lipca 2009, 14:24:41
To jeszcze dodam, jakby Quork nie mógł skojarzyć słowa, że u nas zwrotnice można "auftrennen". ;-)
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 04 Lipca 2009, 14:36:17
Zgadzam się z przedmówcami. Jedyne co może zatrzymać automatycznie skład po minięciu S1 to nieskasowanie czuwaka bądź lampki SHP.

Jest jeszcze radio-stop.
Tytuł: Wydzielone z: Błędy znalezione
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 04 Lipca 2009, 14:47:33
Tyle, że on 'automatycznie' (bez ingerencji człowieka) nie działa.