- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Mytnik w 30 Czerwca 2009, 12:29:51

Tytuł: Tworzenie tekstury nieba
Wiadomość wysłana przez: Mytnik w 30 Czerwca 2009, 12:29:51
Witam.
Chciałem stworzyć kilka tekstur nieba do symka.
Tylko mam pewien problem. W jaki sposób zrobić, aby lewa strona nieba była taka sama jak prawa. Bo bez poprawek wychodzi coś takiego jak w załączniku.
Tytuł: Odp: Tworzenie tekstury nieba
Wiadomość wysłana przez: Quork QTar w 30 Czerwca 2009, 12:35:59
To proste - wyslac mi surowiec i poczekac 36 do 48h
Tytuł: Odp: Tworzenie tekstury nieba
Wiadomość wysłana przez: Mytnik w 30 Czerwca 2009, 21:34:02
@Quork QTar, a czy mógłbyś napisać jak to zrobić ?? Nie chodzi o to, że nie chcę przyjąć twojej pomocy, ale chciałbym się czegoś nowego nauczyć :)
Tytuł: Odp: Tworzenie tekstury nieba
Wiadomość wysłana przez: Quork QTar w 30 Czerwca 2009, 21:43:51
Zalezy. Jak masz zachmurzenie duze, praktycznie zamknieta pokrywe chmur, to bierzesz, kopiujesz prawych dziesiec procent zdjecia, odbijasz wobec pionu, i wklejasz z lewej strony jako nowa warstwe. Gumka z jak najmiekksza granica i duzym promieniem potem wymazujesz prawy brzeg tej nowej warstwy; tym sposobem jest plynne i niewidoczne przejscie, nie widac, ze to wklejone.
Jak z koleji masz zdjecie z pojedynczymi, rozroznawalnymi chmurami, to narzedziem "maska dowolna" lub "maluj maske" kopiujesz chmurki z prawej, a dalej tak samo.
Znaczy sie, krotko mowiac, bierzesz prawych 10% i odbite wklejasz z lewej tak, zeby nie bylo widac krawedzi wklejenia (mozna tez lewe z prawej oczywiscie); przy slabo strukturowanych chmurach wystarczy prostokat, przy widocznych strukturach musisz jechac wzdluz granic struktur.