- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: dx286 w 22 Czerwca 2009, 21:00:39
-
Witam.
Chciałem zaprezentować 2 repainty(nie jest to fototekstura!).
M62-1077, bez loga Lotos kolej
TEM2-232 w malowaniu CTL Logistics
*Jest to przerobiona(ściemniona) tekstura TEM2-199, autorstwa Sigman'a(pochodzi z CCCP Pack)
Jeśli będzie zainteresowanie, to wyślę prywatnie albo dam link do tekstur.
Może ktoś lepiej obrobi te tekstury.
Mogę mieć długą przerwę w dostępie do internetu, także zgodził mi się pomóc @Mechanik88, w razie zainteresowania.
Pozdrawiam, Nowin.
-
Repainty do kosza!
-
Repainty do kosza!
Wyraźnie pisze że gdyby ktoś chciał to autor nie widzi problemu z wysłaniem.
-
Dobry repaint nie jest zly, mnie sie nawet podoba.
-
Nie ma sprawy, rozumiem. Tak myślałem że to wstyd publikować takie rzeczy. W końcu założeniem symulatora jest oddanie rzeczywistości(najlepiej spełniają to fototekstury).
-
Nie ma sprawy, rozumiem. Tak myślałem że to wstyd publikować takie rzeczy. W końcu założeniem symulatora jest oddanie rzeczywistości(najlepiej spełniają to fototekstury).
Żaden wstyd! Gdyby nie to, że napisałeś że to repainty, nie poznałbym tego po teksturze TEM2...
-
To, co zostało zrobione z TEM2 jest żałosne, przecież TEM2-232 to TEM2U, czyli nowsza wersja konstrukcyjna z zupełnie innym pudłem. Ja nie wiem, to jest po prostu tragedia. To tak jakby zrobić teksturę siódemki 303E na model 4E. Zobaczcie zdjęcie:
http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/data/media/58/TEM2-23207_CTL_Logistics.jpg
To jest inny typ lokomotywy. Poza tym jakość tego repaintu jest tragiczna.
Tekstura M62 jest nieostra, strasznie niska jakość.
Powiem jeszcze raz: To jest ŻAŁOSNE.
-
Dziękuję za mocną krytykę, może się nauczę. Nigdy na oczy tej maszyny nie widziałem, po prostu podobało mi się to malowanie. Przy okazji poczytam więcej o TEM2 :).
-
Wrzuć jeszcze jakieś screeny gagarina (najlepiej czoło, bok oraz drugi bok).
-
Powiem jeszcze raz: To jest ŻAŁOSNE.
Grunt że coś robi w porównaniu z innymi, nie od razu kraków zbudowano, a pozatym pierwsze tekstury siódemek wygądały podobnie na pierwsze wersje modeli.
A ta m62 nawet mi sie podoba. Szkoda ze nie pluliście tak na mojego passpacka1.
Kolego pozdrawiam i zyczę powodzenia.
-
Wsłuchaj się w głosy kolegów (te rozsądne i wyważone), przemyśl błędy, skoryguj... i pamiętaj że wiążąca jest ocena w dziale Test dodatków. Powodzenia w dalszym tworzeniu.
-
Witam, po chwilowej przerwie. Przyznaję, zadziałałem trochę pod wpływem impulsu pokazania tego i walnąłem wielką bzdurę z tym TEM2-232(dziękuję Sigmanowi, za wykrycie tak głupiego błędu). I teraz screen z TEM2-204. A M62 jeszcze spróbuję pokazać. Proszę pamiętać, że mogę nie odpowiadać przez dłuższy czas.
*jeszcze pomyłka w nazwie plików, jak widać(024). Nie ma to jednak znaczenia.
-
(patrz zał) Może taki efekt nastąpił po zrobieniu screena, jeżeli nie, popraw to ;)
-
Dobrze wyłapałeś, jest to dość dziwnie mapowany kawałek i najtrudniejszy do załatwienia. Jeszcze będzie poprawka. Tymczasem daję świeże screeny M62. Trochę zasłoniłem oglądającym oczy, nie pokazując tego M62 z boku. Po tym co @Sigman mówił o froncie, wole sobie nie wyobrażać, co o tym powie ;)
-
W tej M62 zmień okna na czole, bo źle wyglądają dwa takie same refleksy na dwóch różnych szybach i będzie, w mojej opini - nie jestem przeciwnikiem takich repaintów, całkiem nieźle. Z kolei ta TEM2-204 ze screenów wygląda jak przemalowana paintem /może się mylę/. Nie wygląda to dobrze, sam się na tworzeniu takich tekstur przejechałem.
-
2 lata temu jakbym coś takiego wydał, to może by się podobało ;)
-
Jak na sam początek z teksturami to całkiem, całkiem ;) Nie zrażaj się do prac nad teksturami, spodobał mi się gagarin, pokaż więcej screenów tej maszyny(szczególnie drugi bok). Tamara 204 jest krótko po rewizji dlatego wyglądaja, jakby ją @dx286 w paincie pomalował ;-)
-
Chciałem zaprezentować 2 repainty(nie jest to fototekstura!).
Tamara 204 jest krótko po rewizji dlatego wyglądaja, jakby ją @dx286 w paincie pomalował ;-)
Autor sam napisał że to jest repaint.
-
Jestem teraz ciekaw, co autor miał na myśli bo myśląć jako trainzowiec to 'repaint' jest to tekstura stworzona z fototekstur bądź stworzona na podstawie zmian kolorów. Stawiam na to drugie.
-
W LS3D to nazywamy tekstura fotorealistyczna - bierze sie "charakterystyke" (swiatla, cienie, zabrudzenia etc.) z tekstury fotograficznej, a kolory daje wedlug wlasnego schematu. N.p. tutaj jest przedstawiony moj projekt standardyzowanych modulow architektonicznych, uzywajacy tekstur fotorealistycznych: http://loksimulatoren.de/wbblite/thread.php?threadid=3351&sid=
-
Nie "kolorowałem" tych modeli, tylko łączyłem tekstury ze zdjęć i poprawiałem kolory. Według mnie fototekstura to tekstura złożona wyłącznie z gotowych zdjęć fragmentów rzeczy. A ja więcej musiałem podmalować i dlatego uważam to za repaint. Przypominam o przerwie w moich odpowiedziach. TEM2 już "niby" zrobiłem. A z gagarinem, to bym jednak jeszcze musiał lepszą teksturę znaleźć na boki. Następnym razem screen'y załączę.
« Dodano: 24 Czerwca 2009, 22:01:46 »
TEM2-204 wydaje się być skończona.
M62 ma cały czas cienką teksturę na boku.
Cały czas wersja robocza(czy nie powinienem tego robić w dziale "Publikacje"?):
test dodatków proszę
2 pliki .tga i 2 pliki .txt
-
Raczej w teście dodatków.
-
Przepraszam za długą odpowiedź i dziękuję za poprawkę. Niebawem link pojawi się tam gdzie trzeba.