- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Uruchamianie Symulatora => Wątek zaczęty przez: eu07siedemek w 01 Czerwca 2009, 18:16:44
-
Witam! Mam problem. Uruchamiam albo start albo eu07 albo jeszcze cos innego i za każdym razem wyskakuje to samo.
Umieszczając na forum screeny, obrazki, zdjęcia skorzystaj z funkcji Załącz (http://eu07.pl/forum/index.php?action=help;page=post#additional) lub naszego Uploadu (http://eu07.pl/upload/).
Zapoznaj się z Regulaminem (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3317.0.html).
Zapoznaj się z poradnikiem jak prosić o pomoc (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html).
Akvin
-
Ze screena wynika że chcesz uruchomić symulator w trybie ghostview, a exe które używasz nie obsługuje tego trybu.
-
Czyli co z tym zrobic.
« Dodano: 01 Stycznia 1970, 00:59:59 »
Ze screena wynika że chcesz uruchomić symulator w trybie ghostview, a exe które używasz nie obsługuje tego trybu.
A mam tak w każdym trybie
Nie znam sie na kompie i dlatego nie wiem jak to powiedzieć ale nie ważne czy otwieram plik:start czy eu07 to za każdym razem mi wyskakuje ten sam błąd
-
Ściągnąć nowe exe. Na przykład z DiselPacka, albo z MegaPacka KURSa90.
EDIT1: Zapodaj log.txt, parametry kompa, jaka sceneria itp. Nie jestem jasnowidzem. :)
EDIT2: A dzieje się tak odkąd pobrałeś paczkę (czyli chyba teraz?) czy po dłuższym okresie używania symulatora?
-
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Od początku- Na moim kompie nie grałem ani razu
aa i 256ram i procek 2.0 gh
-
Gdy zatrzymuje się w tym miejscu:
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
To znaczy, że masz problem ze sterownikami do karty graficznej:
GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE2
Zainstaluj nowsze sterowniki dostępne na stronie http://nvidia.com i będzie ok.
-
Niestety nic nie pomogło. Dalej to samo. Prosze !pomocy!
-
Zrób tak:
1) ściągnij sterowniki o numerku 45.23 (omegadrivers lub nvidii)
2) ściągnij program DriverCleaner i zainstaluj. Odinstaluj istniejące sterowniki grafy
3) odpal kompa w trybie awaryjnym i odpal Drivercleaner. Wyczyść nim pozostałości po sterownikach.
4) odpal kompa w trybie normalnym i zainstaluj sterowniki w wersji 45.23 (zrestartuj potem komputer)
5) Sprawdź w managerze urządzeń w zakładce sterowniki Twojej grafy, czy wszystkie sterowniki mają ten sam numer, czyli 45.23
6) Odpal symka i zobacz, czy masz znów ten sam problem.
Także miałem problem taki jak Ty i błędem było instalowanie sterowników obsługujących tryb Opengl w wersji większej niż 1.4.x gdyż exek nie obsługiwał większego trybu niż 1.4.x (piszę to, gdyż nie wiem, z jakiego exe odpalasz Twojego symulatorka).
-
Dziękówa !
Działa :}
Ale teraz mam problem kolejny
Włączm i po jakimś czasie jest to samo-Nie oczekiwan błąd
-
Wrzuć znów "log'a".
-
Tylko tym razem załącz do posta plik, a nie wklejaj jego zawartość.
-
256 ram i 2.0 procek
-
Nadal nie wiemy jakie masz exe (rozmiar w KB), ale u mnie po "Player train init OK" ładowany jest plik smuga.tga Brak tego pliku w folderze textures może (acz nie musi) być powodem sypania się symulatora. Być może symek obraża się też na szczątkową ilość pamięci ram w Twoim komputerze.
-
Być może symek obraża się też na szczątkową ilość pamięci ram w Twoim komputerze.
Ja mam 256 i na Win XP "śmiga" (z Firefox'em Openoffice'm i paroma jeszcze rzeczami w tle).
EDIT:
Wiadomo że nie ma rewelacji, ale nie jest to raczej przyczyna sypania sie symulatora na starcie.
-
To bardzo mało. Proponuje dorzucić drugie albo i nawet trzecie tyle.