- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: |andy| w 31 Maja 2009, 21:05:40

Tytuł: Odmienności w budowie taboru.
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 31 Maja 2009, 21:05:40
Ma ktoś może pomysł dlaczego zaznaczony element jest wypukły a nie płaski jak na większości lokomotyw?
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
Wiadomość wysłana przez: Preki w 31 Maja 2009, 22:46:19
Tak samo suwalski fiat #206 ma nieco inaczej zrobioną blachę pod kranami na czole.

Obrazki umieszczamy w załącznikach. Proszę poprawić.
ZiomalCl
Poprawione.
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 31 Maja 2009, 22:58:44
EU07-001 ;)
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 31 Maja 2009, 22:59:09
Ma ktoś może pomysł dlaczego zaznaczony element jest wypukły a nie płaski jak na większości lokomotyw?
A wie ktoś może co jest w tej skrzyni?
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 31 Maja 2009, 23:08:36
A wie ktoś może co jest w tej skrzyni?

Bocznik indukcyjny.
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
Wiadomość wysłana przez: El Mecánico w 02 Czerwca 2009, 11:03:14
Może zastosowano w lokach z tą wystającą klapką nieco inny typ bocznika, z jakimś wystającym "dzyndzlem", co wymusiło taką zmianę w konstrukcji skrzyni?
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie taboru
Wiadomość wysłana przez: youBy w 02 Czerwca 2009, 11:21:57
Ja mam pytanie dotyczące EZT - różnic między EN57 i EN71. Czy ktoś wie, dlaczego człony sa i sb są cięższe od s o ok. 2,5 tony? Człony ra i rb ważą razem 71 ton, co sprawia, że w EN57 (124 t)człon silnikowy s waży 53 tony, a EN71 (182 t) człony silnikowe sa i sb po 55,5 tony. Nie wspominam już tutaj o masach hamujących, które to po przeliczeniu dają dosyć zaskakujące rezultaty.

Prosiłbym też moderatora o zmianę tematu (poszerzenie z lokomotyw na tabor) :)
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie lokomotyw
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 03 Czerwca 2009, 22:37:57
Może zastosowano w lokach z tą wystającą klapką

To ja tylko dodam, że z wystającej części można wysunąć ku dołowi kawałak blachy (czyli coś się za tym kryje). Na samej obudowie jest naklejka, żeby otwierać przy opuszczonych pantografach (na zdjęciu nie widać dokładnie napisu).
Tytuł: Odp: Odmienności w budowie taboru.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 03 Czerwca 2009, 22:43:44
Skoro można blachę zdemontować i jest ostrzeżenie, to mogą się za tym kryć przyłącza elektryczne. Ale dlaczego tak to urządzili to nie wiem. Może jakieś modyfikacje wewnątrz utrudniły dostęp do przyłączy i musieli tak to rozwiązać.
Czort wie... .