- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: |andy| w 31 Maja 2009, 21:05:40
-
Ma ktoś może pomysł dlaczego zaznaczony element jest wypukły a nie płaski jak na większości lokomotyw?
-
Tak samo suwalski fiat #206 ma nieco inaczej zrobioną blachę pod kranami na czole.
Obrazki umieszczamy w załącznikach. Proszę poprawić.
ZiomalCl
Poprawione.
-
EU07-001 ;)
-
Ma ktoś może pomysł dlaczego zaznaczony element jest wypukły a nie płaski jak na większości lokomotyw?
A wie ktoś może co jest w tej skrzyni?
-
A wie ktoś może co jest w tej skrzyni?
Bocznik indukcyjny.
-
Może zastosowano w lokach z tą wystającą klapką nieco inny typ bocznika, z jakimś wystającym "dzyndzlem", co wymusiło taką zmianę w konstrukcji skrzyni?
-
Ja mam pytanie dotyczące EZT - różnic między EN57 i EN71. Czy ktoś wie, dlaczego człony sa i sb są cięższe od s o ok. 2,5 tony? Człony ra i rb ważą razem 71 ton, co sprawia, że w EN57 (124 t)człon silnikowy s waży 53 tony, a EN71 (182 t) człony silnikowe sa i sb po 55,5 tony. Nie wspominam już tutaj o masach hamujących, które to po przeliczeniu dają dosyć zaskakujące rezultaty.
Prosiłbym też moderatora o zmianę tematu (poszerzenie z lokomotyw na tabor) :)
-
Może zastosowano w lokach z tą wystającą klapką
To ja tylko dodam, że z wystającej części można wysunąć ku dołowi kawałak blachy (czyli coś się za tym kryje). Na samej obudowie jest naklejka, żeby otwierać przy opuszczonych pantografach (na zdjęciu nie widać dokładnie napisu).
-
Skoro można blachę zdemontować i jest ostrzeżenie, to mogą się za tym kryć przyłącza elektryczne. Ale dlaczego tak to urządzili to nie wiem. Może jakieś modyfikacje wewnątrz utrudniły dostęp do przyłączy i musieli tak to rozwiązać.
Czort wie... .