- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Mytnik w 20 Maja 2009, 15:58:50
-
Witam.
Czy posiada ktoś może kartę pracy drużyny trakcyjnej, taką do wydrukowania.
-
http://www.linia29.cal.pl/readarticle.php?article_id=143
Pamiętam, że były gdzieś na internecie takie karty także dla towarowych. Mam nawet wydrukowane, lecz nie pamiętam gdzie to było.
-
@RooteK, ten link, który podałeś już widziałem.Chodziło mi o coś bardziej wyraźnego.
-
Proszz:
http://eu07.pl/userfiles/1506/foto-nw0lx.jpg
http://eu07.pl/userfiles/1506/foto-2yknk1g.jpg
Towarowej nie mogę znaleźć w szpargałach, niestety.
-
Wielkie dzięki Sakorius. A tak btw można by było zrobić spis takich druków używanych na PKP. Każdy by sobie wydrukował co potrzebuje. :)
-
Karta pracy w ruchu pasażerskim (zielona) i w towarowym (różowa):
-
A teraz jeszcze niech mi ktoś wytłumaczy co te wszystkie nazwy oznaczają, i co, gdzie, i jak wypełniać :)
-
(...)A tak btw można by było zrobić spis takich druków używanych na PKP. Każdy by sobie wydrukował co potrzebuje. :)
Tych druków jest całkiem sporo, ale najważniejsze wykorzystywane w czasie normalnego ruchu to:
- powyższe Karty Pracy Drużyn Trakcyjnych;
- Karta próby hamulca;
- Rozkazy Pisemne O, S, N (przeważnie O i S są drukowane na jednej karcie za pomocą Systemu Rozkaz);
- Polecenie załączania ogrzewania pociągu.
Więcej nie pamiętam, ale myślę, że Paweł uzupełni moje informacje ;)
-
- Rozkazy Pisemne O, S, N (przeważnie O i S są drukowane na jednej karcie za pomocą Systemu Rozkaz);
Ale bloczki tychże rozkazów też przeważnie są (wiadomo - w trakcie służby dyżurny ruchu jakiegoś posterunku może nam podyktować ;]).
-
Ale bloczki tychże rozkazów też przeważnie są (wiadomo - w trakcie służby dyżurny ruchu jakiegoś posterunku może nam podyktować ;]).
Powinny być. Maszynista może odmówić przyjęcia pojazdu trakcyjnego, jeśli na lokomotywie brak jest bloczków z rozkazami.
Co do wypełniania kart pracy, to nie jest to aż tak bardzo skomplikowane. Najlepiej gdybyś miał dostęp do czego takiego:
Instrukcja o sposobie wypełniania i trybie postępowania z kartą pracy drużyny trakcyjnej i pojazdów na kolejach normalnotorowych i szerokotorowych tam wszystko jest opisane.
-
Niestety nie mam dostępu do tej książki. A w internecie nie mogę nic znaleźć.
-
Czy posiada ktoś druki / dzienniki jakie prowadzą dyspozytorzy?
-
Czy posiada ktoś druki / dzienniki jakie prowadzą dyspozytorzy?
Niestety nie mam dostępu do tej książki. A w internecie nie mogę nic znaleźć.
To ja proponuję, żeby każdy kto może (i komu się chce ;) ), wystawił w tym temacie skany/zdjęcia "czystych" rozkazów, dzienników, kart itd. Dzięki temu wszystko będzie w jednym miejscu. Szkoda tylko, że wcześniej nie było tego tematu bo jeszcze niedawno miałem kilka czystych rozkazów.
-
Karta próby hamulca...
-
Niestety nie mam dostępu do tej książki. A w internecie nie mogę nic znaleźć.
Dokładnie ta książka była wystawiana parę dni temu na Allegro.
-
Dokładnie ta książka była wystawiana parę dni temu na Allegro.
Chodziło mi bardziej o jakieś wydanie elektroniczne. Coś takiego jak na stronie www.przepisowa.prv.pl
-
Witam
To ja wrzucę coś z CTL Rail
-
Dla swoich potrzeb zrobiłem na szybkości wersję elektroniczną w Excelu.
« Dodano: 22 Maja 2009, 20:13:28 »
Tylko się jeszcze muszę nauczyć wypełniać;)
-
@Kacu a wystawił byś ten pliczek??
-
Dla swoich potrzeb zrobiłem na szybkości wersję elektroniczną w Excelu.
Nr 176 to nr zakładu - akurat była to Bydgoszcz (wg dawnej numeracji) - Katowice miały inny nr zakładu (nie pamiętam jaki).
-
Wystawię, tylko zrobię dla towarowych, napiszę kartę próby hamulca. I chyba zmienię na Bydgoszcz, żeby śmiesznie ten niepoprawny numerek nie wyglądał:) Chciałem na Czechowice albo Katowice, tylko nie mogę znaleźć numerków:)
« Dodano: 23 Maja 2009, 11:25:15 »
1. Karta pracy w ruchu pasażerskim
2. Karta pracy w ruchu towarowym
3. Karta próby hamulca
-
Masz błąd:
5. Masa btutto pociągu
-
Poprawiona ta i jeszcze inna literówka. Małe poprawki.
-
A mógłby mi ktoś teraz wytłumaczyć co i gdzie trzeba wpisać ???
-
Tabele: A, B, C (nie licząc kodu serii) i F są łatwe do uzupełnienia. Tylko właśnie ten kod serii w C i reszta...
-
Byłaby możliwość wystawienia tych druków w formacie czytelnym dla starego Office?
-
Czy mógłby ktoś wystawic dokumenty w innym rozszerzeniu?
-
Aha, co do drukowania, to u mnie na przykład w Excelu z pakietu Office 2007 trzeba w preferencjach strony podczas "podglądu wydruku" ustawić orientację poziomą strony i dopasować do 50% rzeczywistej wielkości. Przynajmniej ja tak musiałem za pierwszym razem jak to napisałem:)
-
Dla swoich potrzeb zrobiłem na szybkości wersję elektroniczną w Excelu.
Nr 176 to nr zakładu - akurat była to Bydgoszcz (wg dawnej numeracji) - Katowice miały inny nr zakładu (nie pamiętam jaki).
Katowice miały 185 albo 182 teraz mają 321 (IC)
-
Załączam dokumenty w wersji starszej dla Office 97-2003.
-
Mniej więcej wiem już jak wypełnić tylną część karty w ruchu pasażerskim. Tylko ważniejsza jest ta przednia część, w której nie za bardzo wiem co i jak. Np. w rubryce D.1: pogotowie bez pojazdu, przyjęcie pojazdu itd. Co tam trzeba wpisać ?? A jeszcze co do tylnej części tam gdzie mamy "numer zamówienia" i "rodzaj pociągu lub pracy", musimy wyczytać to z rozkładu jazy (tego zielonego) a w MaSzynie nie ma chyba czegoś takiego we wszystkich sceneriach.
-
Mniej więcej wiem już jak wypełnić tylną część karty w ruchu pasażerskim. Tylko ważniejsza jest ta przednia część, w której nie za bardzo wiem co i jak. Np. w rubryce D.1: pogotowie bez pojazdu, przyjęcie pojazdu itd. Co tam trzeba wpisać ??
Najlepiej wyjaśnić obrazowo. Np. planowo Twoja służba zaczyna się o 16.30. Przychodzisz do dyspozytora i okazuje się, że nie ma w tej chwili dla Ciebie pracy, więc siedzisz i czekasz. Albo z drugiej strony. Przyprowadziłeś pociąg i zostało Ci jeszcze 1,5 godziny pracy, ale również dyspozytor nic dla Ciebie nie ma, więc siedzisz i czekasz. Cały ten czas wliczany jest jako pogotowie bez pojazdu.
A jeszcze co do tylnej części tam gdzie mamy "numer zamówienia" i "rodzaj pociągu lub pracy", musimy wyczytać to z rozkładu jazy (tego zielonego)[...]
Numer zamówienia, czyli innymi słowy KWR znajduje się w służbowym rozkładzie jazdy - są to te liczby nad relacją pociągu. Rodzaj pociągu też masz wypisany - znajduje się nad numerem poc. w służbowym rozkładzie jazdy. Wpisujemy to w rubrykę "rodzaj pociągu lub pracy", czyli np. TMWEc.
-
A ja mam pytanie dotyczące tabeli C: Co trzeba wpisać w Kod serii ?
-
W rubryce kod serii wpisujesz liczbę która jest przypisana do danego taboru np. na ET22 kodem serii jest 8 (?) a dla EN57 kodem jest 27.
-
A znasz dla reszty może?
-
A znasz dla reszty może?
EP07 ma nr 4.
-
Dawno nie uaktualniałem mojej instrukcji, więc kilku kodów brakuje:
-
A ja mam jeszcze pytania dot. tabeli G w różowej karcie pracy dokładnie chodzi mi o kolumnę nr 9 (jakie są wszystkie kody pracy), 10 (co się wpisuje jako miejsce pracy i jakie są wszystkie miejsca pracy ?), 11 ( podejrzewam, że wpisuje się liczbę 1,2,3 ale nie jestem tego pewien), do wypełnienia kolumn 16-21 trzeba mieć jakąś książkę więc nie pytam jak to uzupełnić, no i pozostaje ostatnia kolumna 22 (Przejście - co się tu wpisuje ?). No i jeszcze jak uzupełnić tabelę H (co wpisuje się w "Pozycję od", "Pozycję do", "Pojazd", "Początek", "Koniec" ?) Oraz karta pracy zielona - tabela G kolumna 21: skrót "sp. prz." mógłby go ktoś rozwinąć ??
-
A ja mam jeszcze pytania dot. tabeli G w różowej karcie pracy dokładnie chodzi mi o kolumnę nr 9 (jakie są wszystkie kody pracy)[...]
Patrz tabela...
10 (co się wpisuje jako miejsce pracy i jakie są wszystkie miejsca pracy ?)
W tę rubrykę wpisujemy numer statystyczny miejsca pracy - patrz tabela
11 ( podejrzewam, że wpisuje się liczbę 1,2,3 ale nie jestem tego pewien)
0 - brak drużyny konduktorskiej,
1 - jeżeli jest drużyna konduktorska,
3 - jeżeli praca wykonywana jest na "zielona kartę" (druk dla ruchu pasażerskiego) przy obsłudze poc. towarowych (celem odpowiedniego wyliczenia należności dla drużyn trakcyjnych z tytułu dodatku kilometrowego dla określonych CT),
5 - jeżeli maszynista znający szlak został przydzielony maszyniście nie znającemu szlaku.
do wypełnienia kolumn 16-21 trzeba mieć jakąś książkę więc nie pytam jak to uzupełnić
To wynika z "papierów", jakie dostanie maszynista na lokomotywę przed odjazdem pociągu.
no i pozostaje ostatnia kolumna 22 (Przejście - co się tu wpisuje ?).
Wpisujemy tam rzeczywisty czas w minutach:
- od punktu kontrolnego (umownego punktu kontrolnego) lub od przyjęcia pojazdu do odjazdu pociągu (lokomotywy luzem),
- od przyjęcia pociągu (lokomotywy luzem) do punktu kontrolnego (umownego punktu kontrolnego) lub do przekazania pojazdu,
- od przyjazdu jednym pociągiem (lokomotywą luzem) do odjazdu drugim pociągiem (lokomotywą luzem).
No i jeszcze jak uzupełnić tabelę H (co wpisuje się w "Pozycję od", "Pozycję do", "Pojazd", "Początek", "Koniec" ?)
Rejestracja, w razie potrzeby następuje wg zasad ustalonych przez kierownictwo CT.
-
Wielkie dzięki za te pliki :). Mam jeszcze dwa pytania dot. Rubryki "Miejsce pracy" i tabelki H dokładnie chodzi mi o rubrkę "Pojazd" bo resztę już "rozkminiłem": pozycję od, do biorę z tabelki G z rubrki "Pozycja", "Początek" i "Koniec" również biorę z tableki G z rubryki "Początek" i "Koniec". Do rubryki "Pojazd" w tabelce H mam pewne podejrzenia, że wpisuje sie literkę: "E" - elektrowóz (lok. elektryczne) albo "S" - spalinowóz (lok. spalinowe) albo "J" - jednostki elektryczne ("kibelki") albo "M" - oznaczjącą autobusy szynowe, dobrze rozumuję ?
A co do rubryki "Miejsce pracy" to według tych tabelek co je wysłałeś, to maszynista prowadzący pociąg pasażerski wpisuje tylko cyfrę "2", a maszynista prowadzący pociąg towarowy jadąc z punktu "A" do punktu "B" (punkt "B" to tory bocznicy szlakowej) wpisuje liczbę "17" ? Bo tego nie mogę "rozkminić".
-
Mam pytanie odbiegające trochę od tematu: ostatnio byłem w Międzylesiu i za każdym razem, gdy przyjeżdżał pociąg z Czech mechanik dostawał "papiery" z nastawni. Czy maszyniści z innych krajów, gdy wjeżdżają na teren polski wypełniają polskie "papiery"?
-
Mam pytanie odbiegające trochę od tematu: ostatnio byłem w Międzylesiu i za każdym razem, gdy przyjeżdżał pociąg z Czech mechanik dostawał "papiery" z nastawni. Czy maszyniści z innych krajów, gdy wjeżdżają na teren polski wypełniają polskie "papiery"?
Może po prostu dostał rozkaz pisemny od dyżurnego ruchu.
-
A na pokładzie był pilot? Może jakieś papierki dla pilota.
-
Może po prostu dostał rozkaz pisemny od dyżurnego ruchu.
Zgadza się, w Międzylesiu wydawane są R307.
A na pokładzie był pilot? Może jakieś papierki dla pilota.
Nie, Czesi wjeżdżają do nas bez pilotów.
-
Nie było pilota. Czesi przyprowadzają pociąg z Czech do Międzylesia, odczepiają lokomotywę i podczepiają się do pociągu jadącego do Czech. Muszą wtedy wypełnić o ile się nie mylę kartę próby hamulca itd. W każdym razie w kabinie papierów było dużo (nie przyglądałem się dokładnie czy to czeskie czy polskie ale wcześniej mechanikowi podawano większy plik kartek).
-
(nie przyglądałem się dokładnie czy to czeskie czy polskie ale wcześniej mechanikowi podawano większy plik kartek).
Ten "większy plik" to pewnie książka do podpisania odebrania rozkazu.
-
Aby nie zakładać nowego tematu, napiszę w obecnym, gdyż ma to związek nie tyle z kartą pracy, co z szeroko rozumianymi dokumentami kolejowymi.
Poniżej pozwolenie (tak, wiem, wielu pewnie wzdycha ;)) ) stałe i czasowe upoważniające do wstępu i przejazdu w kabinie pojazdu trakcyjnego:
-
Witam!
Pozwole sobie odswiezyc watek. Mam na stanie taki druczek, jesli komus bedzie potrzebny to moge skserowac.
-
@EU07-457 moge wiedzieć jak nazwywa się instrukcja z której umieszczałeś skany nr statystyczne miejsca pracy itd.?
-
Instrukcja o sposobie wypełniania i trybie postępowania z kartą pracy drużyny trakcyjnej i pojazdów na kolejach normalnotorowych i szerokotorowych.
-
Witam.
Ostatnio w ręce wpadła mi
"Instrukcja o sposobie wypełniania i trybie postępowania z kartą pracy drużyny trakcyjnej i pojazdów na kolejach normalnotorowych i szerokotorowych." niestety nie miałem skanera, więc zrobiłem fotki moim cyfrakiem i utworzyłem PDF-a. Poniżej wystawiam link do pobrania:
http://eu07.pl/userfiles/4916/priv-Instrukcja.pdf
Taka mała propozycja. Może by uporządkować ten wątek i przykleić go w odpowiednim miejscu, bo zawarte w nim informacje/instrukcje mogą się przydać.
-
Witam.
Czy masz ktoś przykładowo, ale poprawnie wypełnioną kartę pracy drużyny trakcyjnej i pojazdów na kolejach normalnotorowych i szerokotorowych (chodzi mi o kartę w ruchu pasażerskim).
-
Przecież post wyżej masz instrukcję...
-
Wiem o niej. Chciałbym zobaczyć dobrze wypełnioną kartę.
Możesz przestać "odświeżać" wiadomość bez istotnego modyfikowania treści?
Quark-t
Dobrze, zmodyfikowałem lekko pytanie, bo trochę dziwnie brzmiało.
-
Skoro jesteśmy przy papierach,to żeby nie zakładać nowego wątku piszę tu.
Jeśli ktoś by miał Wykaz wagonów w składzie pociągu R7 to proszę o umieszczenie.
Z góry dziękuję.
-
U mnie w papierach znalazłem to:
http://eu07.pl/userfiles/5267/foto-wykaz1.jpg (http://eu07.pl/userfiles/5267/foto-wykaz1.jpg)
http://eu07.pl/userfiles/5267/foto-wykaz.jpg (http://eu07.pl/userfiles/5267/foto-wykaz.jpg).
Te wykazy są CTL-owskie, ale chyba nie różnią się zbytnio od tych z PKP.
-
PR7 Orlen KolTrans:
http://eu07.pl/userfiles/3948/priv-PR7_Orlen_KolTrans.pdf
Wypełniona "siódemka":
http://eu07.pl/userfiles/3948/priv-PR7_wypelniony_Orlen_KolTrans.JPG
Wykaz pociągowy używany w Orlenie:
http://eu07.pl/userfiles/3948/priv-Wykaz_P_Orlen_Koltrans.pdf
-
Witam. Mam przyjemność zaprezentować kilka dokumentów w bardzo dobrej jakości, w tym jeden tutaj jeszcze nie publikowany, ale do rzeczy:
Awers karty pracy drużyny trakcyjnej "P": http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Awers.jpg
Rewers tejże karty: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Rewers.jpg
Awers karty próby hamulca: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Awers3.jpg
Rewers karty próby hamulca: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Rewers3.jpg
Awers wykazu wyjazdów druż. konduktorskiej: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Awers1.jpg
Rewers w.w. wykazu: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Rewers1.jpg
Wykaz wagonów w składzie pociągu: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Awers2.jpg
Awers str. 1 raportu z jazdy (nowość nr. 2): http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Awers_str1.jpg
Rewers str. 1 raportu: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Rewers_str1.jpg
Awers str. 2 raportu: http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Awers_str2.jpg
Mam nadzieję, że się podobało, i że się przyda. Pozdrawiam.
-
Karta próby hamulca cosik nieaktualna - popołudniu wrzucę obowiązujący druk.
-
http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Awers3.jpg http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-Rewers3.jpg - kadrować mówiłem!
-
Karta próby hamulca cosik nieaktualna - popołudniu wrzucę obowiązujący druk.
Pozwolę sobie wyprzedzić i wrzucić bo akurat mam pod ręką ;). Format karteczki to A5.
-
A tutaj w wersji .xls (wywalić txt z rozszerzenia) ;)
-
@EU07-457: coś mi nie chce działać Twoja wersja :|
-
W razie czego wystawiam jeszcze raz:
-
Nowości ;).
1) Wykaz pojazdów kolejowych w składzie pociągu Rail Polska (druk I)
2) Wykaz pojazdów kolejowych w składzie pociągu Rail Polska (druk II)
3) Karta próby hamulca i urządzeń pneumatycznych pociągu Rail Polska
4) Wykaz wagonów w składzie pociągu ITL
5) Karta pracy pojazdu trakcyjnego ITL
6) Wykaz pojazdów kolejowych w składzie pociągu Green Chip Cargo
7) Międzynarodowa karta próby hamulców Lotos Kolej <-> České dráhy
8) Wykaz zdawczy LK25 Lotos Kolej