- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: TeKatka w 12 Maja 2009, 21:09:09

Tytuł: Dziwny efekt exportu do t3d (w 3ds maxie)
Wiadomość wysłana przez: TeKatka w 12 Maja 2009, 21:09:09
Witam!
Mam problem. Otóż za pomocą programu/startera "Rainsted" przekonwertowałem model TEM2 z t3d do 3ds. Później "przepuściłem" przez ZModelera i zaimportowałem do 3ds-a. Następnie exportowałem znów do t3d i wstawiłem do scenerii. Otrzymałem dziwny efekt (zał.). Czy wie ktoś, jak temu zaradzić?
Tytuł: Odp: Dziwny efekt exportu do t3d (w 3ds maxie)
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Maja 2009, 21:25:08
Wie. Poprosić ładnie autora o maxa.
Tytuł: Odp: Dziwny efekt exportu do t3d (w 3ds maxie)
Wiadomość wysłana przez: TeKatka w 12 Maja 2009, 21:33:35
No to akurat był przykładowy model. Poszukuję modelu SM42. Kto jest jej autorem?
Tytuł: Odp: Dziwny efekt exportu do t3d (w 3ds maxie)
Wiadomość wysłana przez: Sakorius w 12 Maja 2009, 22:21:52
(...)Poszukuję modelu SM42.(...)
W jakim celu?
Tytuł: Odp: Dziwny efekt exportu do t3d (w 3ds maxie)
Wiadomość wysłana przez: youBy w 12 Maja 2009, 22:30:36
W każdym razie należy w 3dsie ustalić hierarchię obiektów przed eksportem do t3d.