- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: WSK w 08 Maja 2009, 22:11:52

Tytuł: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 08 Maja 2009, 22:11:52
Witam!
Od niedawna modeluję obiekty przytorowe, budynki itp.
W tym wątku będę przedstawiał screeny z nowo wymodelowanych obiektów.
Modele będą wydawane po przejściach testów. Jak narazie to niektóre są w dziale "Test dodatków" reszta czeka aż więcej wymodeluję.
Wykonałem to ze zdjęc: @uetam, @ZiomalCl, @mechatronik. Bóg Wam zapłać...
Niektóre modele wymagają drobnych poprawek...


Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 09 Maja 2009, 14:22:15
Następny model szafy przejazdowej, zdjęcia oraz wymiary: mechatronik Bóg zapłać ;)



   « Dodano: 11 Maja 2009, 00:23:40 »
Kolejne modele czyli odwodnienie podtorza, Szczecin Port Centralny, dwa znaki. 5, 4, 3 screen w zał. (licz od dołu;]).
Zdjęcia:
-odwodnienia: mechatronik
-SPC uetam
-Znaki: |andy|, Patrykos
Bóg Wam zapłać...


   « Dodano: 15 Maja 2009, 01:17:15 »
Mało zrobiłem, ale czas nie pozwalał na więcej:)
Wskaźnik W11a, zdjęcia mechatronik :) Przed ostatni screen w załączniku. Oczywiście zrobiłem 3 tekstury /, //, /// ;)



   « Dodano: 16 Maja 2009, 16:34:40 »
Wskaźnik W6a. Zdjęcia mechatronik Screen ostatni w załączniku.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 16 Maja 2009, 16:37:53
Możesz dorzucić do screenów podpis z ilością poly? Modele mi się podobają.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 16 Maja 2009, 16:46:34
Możesz dorzucić do screenów podpis z ilością poly? Modele mi się podobają.
Po co Ci to? Jeżeli chodzi Ci o FPS'y to nie przesadzajmy... Technika idzie w góre, ludzie kupują lepsze sprzęty... Dużo poly te modele nie mają :)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 16 Maja 2009, 17:00:04
No wiesz @hummel...mając takich elementow przytorowych ~10 na stacji, które maja tam powyżej 5 tysięcy poly, w dodatku 3 składy towarowe po 30 weglarek + lokomotywy, to może być lekki zamuł. Taki problem dołączyć opis z ilością poly?
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 16 Maja 2009, 17:02:48
Metoda coś za coś...
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 16 Maja 2009, 17:18:41
Jeśli modele mają być polożerne, to się chyba mija z celem produkcja takich?
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 16 Maja 2009, 17:58:47
Jeżeli coś się nie podoba to poprostu nie będziesz ich używał...
Prosta sprawa. Zbędna dyskusja. Symulator trzeba rozwijać a nie cofać się w czasy komuny. Robimy to przecież za "free" ...
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Paul w 17 Maja 2009, 15:40:47
Mimo że scenerie zioną pustką wartość FPS bywa tragiczna nawet na niezłym sprzęcie (wystarczy wstawić trochę więcej torów). Takie drobiazgi powinny mieć nie więcej niż kilkanaście - kilkadziesiąt poly. W zupełności wystarczy, przecież to nie są modele do przyglądania się z pół metra - przy jeździe nie będzie widać żadnej różnicy. Przerabiania engine graficznego na wydajniejszy raczej bym się nie spodziewał.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 17 Maja 2009, 18:08:32
Modele "szału nie mają" i niewiele poly... Nie narzekajmy.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 17 Maja 2009, 20:42:32
@hummel: zglos sie do ziomala. Skrzynki sa w zlej skali.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 19 Maja 2009, 22:37:10
Dziś pewnie zagości tutaj jeszcze inny model.
Wskaźnik W5.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 19 Maja 2009, 22:46:43
Co do tych wskaźników, to może przygotujesz dwie wersje tekstur - przybrudzoną/podrdzewiałą i nową/czystą. Bardzo by się to przydało, takie detale tworzą klimat trasy i możemy mieć w symku magistrale świeżo po remoncie lub lokalną, zapuszczoną prawie wymarłą linie.
A materiału na tekstury takich wskaźników na pewno nie zabraknie.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 19 Maja 2009, 22:59:16
Dolmio, jakie wskaźniki spotykam na szlaku takie focę :). Powiem tylko tyle, że jeszcze trochę materiału jest :). Z przybrudzonych to mam bardzo ładny We8a ;p. Myślę, że w przyszłym tygodniu wybiorę się na nowo zmodernizowany szlak i cyknę "świeże" wskaźniki ;).

Tak, tak @hummel ;), będziesz miał sporo roboty ;p.

:)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 19 Maja 2009, 23:02:31
Ja tam mogę robić... Tylko zdjęcia i wymiary potrzebne sa do szczęscia no nie mechatronik :)



   « Dodano: 20 Maja 2009, 00:24:47 »
Wskaźnik W32, fot. mechatronik
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 20 Maja 2009, 00:26:45
Wymiary wszystkich wskaznikow sa na http://kolej.krb.com.pl/wsk/rysunki.html Jezeli juz chcesz zrobic paczke to zrob wg tego.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 20 Maja 2009, 00:30:18
Wymiary razem ze zdjęciami przesyła mi @mechatronik. Ale dzięki :)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 20 Maja 2009, 00:37:11
Wymiary razem ze zdjęciami przesyła mi @mechatronik. Ale dzięki :)
Ok. Ale ja sie prosze juz pare ladnych lat zeby ktos zrobil mi wymiarowe, standardowe wskazniki :P
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 20 Maja 2009, 00:39:28
Ok. Ale ja sie prosze juz pare ladnych lat zeby ktos zrobil mi wymiarowe, standardowe wskazniki :P
Dobrze wujQ następne będą tak jak mówisz ;)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 20 Maja 2009, 01:41:33
A ma ktoś może nowe normy dotyczące wymiarów stosowanych wskaźników? Bo te obecnie produkowane znaki często różnią się od tych przedstawionych na stronie:
http://kolej.krb.com.pl/wsk/rysunki.html  (http://kolej.krb.com.pl/wsk/rysunki.html).
Ja mam prostą i skuteczną metodę na te rozbieżności. Biorę miarkę, suwmiarkę i wio! ;p
ps
Skoro już jesteśmy w temacie wskaźników. To czy jest sens robić np W12 ?
W mojej okolicy powinny jeszcze być 2 takie, wiec jeśli jest zapotrzebowanie to mogę się wybrać ;).
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 20 Maja 2009, 07:21:15
Skoro już jesteśmy w temacie wskaźników. To czy jest sens robić np W12 ?
W mojej okolicy powinny jeszcze być 2 takie, wiec jeśli jest zapotrzebowanie to mogę się wybrać ;).
Zrobić zawsze można, najwyżej będzie on nie używany.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 20 Maja 2009, 10:28:13
W12 i W10 jest jeszcze pelno na szlakach :)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 20 Maja 2009, 11:26:53
Mam prośbę, czy będzie więcej bajerów przytorowych? Mam na myśli te skrzynki przy rozjazdach, grzałki, uszynienia i inne? Dobrze by było gdyby je zrobić jako plik T3D gotowe do wstawienia po podaniu współrzędnych toru jak to jest z rezonatorami.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 20 Maja 2009, 11:54:46
Mam proźbę, czy będzię więcej bajerów przytorowych? Mam na mysli te skrzynki przy rozjazdach, grzałki, uszynienia i inne? Dobrze by było gdyby je zrobić jako plik T3D gotowe do wstawienia po podaniu współrzędnych toru jak to jest z rezonatorami.
Beda. Tylko jezeli chcesz je wstawiac to raczej tak, aby to sie w miare zgadzalo z tym co powinno byc a nie tak na chybil trafil :]
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 20 Maja 2009, 15:53:57
Będą, jasne, że będa. Najbardziej brakuje mi porządnych rogatek. Jeśli będzie chęć zrobienia takowych, to mogę obfocić na tekstury 3 rodziaje : Stare, średnio wyeksploatowane i nówki(BOMBARDIER). @Hummelowi podesłałem sporo materiału, mam nadzieje, że coś z tego będzie.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 26 Maja 2009, 18:07:26
Grzybek i lipuska nastawnia "Lp1"
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 26 Maja 2009, 18:36:49
Z tym grzybkiem to już lekka przesada, pewnie ma więcej poly niż modele autobusów.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Sakorius w 26 Maja 2009, 18:47:53
Z tym grzybkiem to już lekka przesada, pewnie ma więcej poly niż modele autobusów.
Ten grzybek, to garnek kablowy, do rozgałęziania trasy kablowej :)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Quork QTar w 26 Maja 2009, 18:58:33
Doliczylem sie kolo 50. Nieduzo.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 26 Maja 2009, 19:12:04
Można tego ''fungusa'' zrobić z 25poly przy czym będzie wyglądać tak samo:)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: ABu w 26 Maja 2009, 21:49:16
Proponowałbym jeszcze wymodelować źdźbła trawy, oraz pająka między nimi bo w zaprezentowane w ten sposób i na takiej 'trawie' modele mało ciekawie wyglądają. Tak w ogóle to myślę, że dla prowadzącego pociąg szczególnie istotne może być to, czy śrubka w przytorowej skrzynce ma łeb sześciokątny, czy może jest to wkręt.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 26 Maja 2009, 22:55:48
Ile musialo by byc takich skrzynek w scenerii aby zzerala tyle fps ile jeden lok, ktory ma dajmy na to 15-20k poly. Dajcie spokoj :)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 26 Maja 2009, 22:57:25
Było już mówione o narzucie.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 27 Maja 2009, 12:01:24
Szacuję, że większość budynków używanych obecnie w maszynie ma nie więcej niż 30 poly, więc tworzenie jakiegoś grzybka na 50 uważam za bezcelowe. W przeciwieństwie do większości z was uważam, że tego typu obiekty w maszynie powinny być robione "najprościej jak się da, ale nie prościej". Dlatego jestem przeciwnikiem modelowania śrubek i robienia 12Mb tekstur wagonów, modele mogą być proste i elegancie, ale wymaga to od autora nieco więcej wysiłku.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Quork QTar w 27 Maja 2009, 12:31:24
Z mniejsza iloscia poly nie bedzie to juz okragle. Okragle objekty z definicji maja wiecej poly, inaczej sie nie da. Dlatego wymyslny dom moze miec mniej poly niz n.p. taka rolka slomy.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 27 Maja 2009, 13:49:47
Dlatego należy zastanowić się czy na pewno potrzebujemy w maszynie super okrągłego grzybka który stoi sobie nisko nad ziemią i prawie go nie widać.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 27 Maja 2009, 13:55:31
Kto będzie chciał go wykorzystać w trasie, to go wykorzysta. Jego sprawa. Ja jestem jak najbardziej za tworzeniem takich elementów.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 27 Maja 2009, 14:07:08
Ja nie mówię żeby nie tworzyć takich obiektów, tylko apeluję o rozsądek i umiar. Kto z lokomotywy zobaczy czy z grzybka do ziemi wychodzą jakieś kable?
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 27 Maja 2009, 14:19:19
Myślisz, że nie widać? No to się mylisz... Nawet gdy jedziesz 100 km/h ;]
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 27 Maja 2009, 14:19:47
@mateu mądrze napisał:
Ile musialo by byc takich skrzynek w scenerii aby zzerala tyle fps ile jeden lok, ktory ma dajmy na to 15-20k poly. Dajcie spokoj :)
Jak dla mnie to z obu stron toru może być po 50m terenu, następnie tekstura lasu i puste pole. Ale obiekty przy torach wyglądać muszą. Jak zrobisz prostopadłościennego grzybka to już nie będzie grzybkiem :|. Choć jeśli się da zmniejszyć ilość poly bez uszczerbku na jakości to "why not" ? Ale to zależy od modelarza.
Tak czy inaczej mam takie samo zdanie jak @Ziomal. Z resztą, niech najpierw ktoś użyje tych modeli w scenerii. Wtedy ocenimy czy warto było (ja sądzę, że będzie warto).

ps I nie 'jakieś tam' kable tylko np YKY 3x1,5 1kV ;p.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 27 Maja 2009, 14:28:52
Ten grzybek może ma ze 30cm wysokości, siedząc w lokomotywie oczy masz ponad 2m nad ziemią nikt mi nie wmówi że zauważy czy z dołu grzybka obok którego przejeżdża wychodzą kable czy nie. Wystarczający byłby model dysku na walcowej nóżce. Jeśli da się zmniejszyć poly to należy to zrobić.

Cytuj
ps I nie 'jakieś tam' kable tylko np YKY 3x1,5 1kV ;p.
Nawet nie wiem co to znaczy ;P
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 27 Maja 2009, 14:29:19
Z resztą, niech najpierw ktoś użyje tych modeli w scenerii. Wtedy ocenimy czy warto było (ja sądzę, że będzie warto).

Ja w protrasie zacząłem wstawiać i efekt jest przedni ;] Czekam tylko na poprawkę dławików, bo w symku rozmiarem prawie nie różnią się od puszek...


Ten grzybek może ma ze 30cm wysokości, siedząc w lokomotywie oczy masz ponad 2m nad ziemią nikt mi nie wmówi że zauważy czy z dołu grzybka obok którego przejeżdża wychodzą kable czy nie. Wystarczający byłby model dysku na walcowej nóżce. Jeśli da się zmniejszyć poly to należy to zrobić.

Nie dramatyzuj ;]

Cytuj
ps I nie 'jakieś tam' kable tylko np YKY 3x1,5 1kV ;p.

Ale się nie machnął i nie napisał 'przewód' ;] Chociaż gdyby chodziło o przewód właśnie, to pewnie zostałoby niezbyt fachowo kablem nazwane ;P

Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 27 Maja 2009, 14:41:09
Ja w protrasie zacząłem wstawiać i efekt jest przedni ;]...
Pochwal się screenami mistrzu :p.

Czekam tylko na poprawkę dławików, bo w symku rozmiarem prawie nie różnią się od puszek...
Jutro (jak się wyśpię ;) ) skoczę pomierzyć dławiki i porobić dodatkowe fotki ;). Co prawda materiału fotograficznego już trochę jest ale od przybytku... ;).
W każdym razie cały czas jestem w kontakcie z @hummelem ;). Jak będzie chciał to materiały z miłą chęcią przekażę.

Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: WSK w 27 Maja 2009, 14:52:38
W każdym razie cały czas jestem w kontakcie z @hummelem ;). Jak będzie chciał to materiały z miłą chęcią przekażę.
No kontakt jest ;)
Materiały przyjmę z chęcią. Co prawda trochę już do pracy mam.
Dyskusja o poly moim zdaniem zbędna.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 27 Maja 2009, 15:45:52
Pochwal się screenami mistrzu :p.

Panie majster, proszę bardzo:
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 30 Maja 2009, 14:33:07
Chyba koledzy ktorzy byli przeciwko troszke zwatpili :)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 30 Maja 2009, 15:04:45
Nigdzie nie widzę screena z garnkiem o którym pisałem. Poza tym jak już mówiłem na moim kompie wole mieć w miarę płynną symulacje bez detali niż pokaz slajdów. Wy pewnie macie mocne kompy i dlatego optymalizacja modeli nie ma dla was takiego znaczenia, ale myślę że jest wielu userów ze starszym sprzętem.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 30 Maja 2009, 15:07:46
Nigdzie nie widzę screena z garnkiem o którym pisałem.

Bo autor go nie wydał...

Cytuj
Poza tym jak już mówiłem na moim kompie wole mieć w miarę płynną symulacje bez detali niż pokaz slajdów. Wy pewnie macie mocne kompy i dlatego optymalizacja modeli nie ma dla was takiego znaczenia, ale myślę że jest wielu userów ze starszym sprzętem.

Ja? Mocnego kompa? :D Mój komp jest już zabytkiem. Tyle mogę powiedzieć.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 30 Maja 2009, 15:15:34
Na Lini61 drzewa zabijają mi FPS, a jedno drzewo ma chyba 6 czy 8 poly, na innych trasach z dużą ilością drzew też słabo to u mnie wygląda. Gdy autor wyda wszystkie te obiekty chętnie je przetestuję, ale ogólnie jestem sceptycznie nastawiony co do ich szerokiego stosowania w trasach.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 30 Maja 2009, 15:33:16
Dolmio89 to teraz postaw się w odwrotnej sytuacji. Kupujesz nowego kompa, powiedz mi jakie będzie Twoje nastawienie do tejże sprawy? Czy na nowym kompie wolałbyś scenerie, które wyglądają jak pustynia? Czy na przykład twórcy nowych gier, które mają bagatela ogromne wymagania sprzętowe, pytają się użytkowników domowych ilu z nich będzie mogło płynnie pograć w tworzoną grę? Jeszcze nie spotkałem się z czymś takim.
 Jeżeli autor trasy zrobi scenerię pod swojego kompa, czy też nawet pod lepszy sprzęt, wykorzystując przy tym modele z ów wątku to jest jego wola, tzw. wolność tworzenia.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 30 Maja 2009, 16:55:24
Ja nie mam nic do wolności tworzenia, niech tam nawet będą wymodelowane gwinty śrubek - wola autora. Poza tym w razie czego zawsze mogę sobie wykasować ze scenerii obiekty które uważam za zbędne bajery. Mówię tylko, że w symku mamy wielkie budynki które mają mniej poly od takich pierdółek i jeszcze nikt nie narzeka, że blacha na dachu nie jest falowana. Te modele nic by nie straciły gdyby były nieco mniej szczegółowe, nie potrzeba strzelać do wróbla z armaty.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 30 Maja 2009, 16:58:37
Cytuj
Te modele nic by nie straciły gdyby były nieco mniej szczegółowe, nie potrzeba strzelać do wróbla z armaty.

Tu się mylisz. Rzecz w tym, że gdy zaczynasz je bardziej upraszczać, to one nie wyglądają już tak, jak powinny wyglądać. Ja patrząc na puszki tutaj mam trochę wrażenie, że to są jakieś drewniane skrzyneczki prostokątne, aniżeli puszka z prawdziwego zdarzenia. Pewnych elementów nie da się bardziej uprościć, bo to już nie będą te elementy ;]
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 30 Maja 2009, 17:50:34
Poza tym w linii 61 tez mam w paru miejscach 5-6 fps. A w miejscach przedstawionych na screenach @Ziomala fps nie spada ponizej 35.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 08 Czerwca 2009, 21:29:49
Kilka screenów z: "WSKaźnik pack by hummel (WSK)" :p.
Modele, tekstury, itd. : hummel (WSK) .
Zdjęcia: mechatronik ;).

Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: Quork QTar w 08 Czerwca 2009, 21:55:33
Tyle ze z tej paczki chyba nic nie bedzie, bo Hummel zostal zbanowany. Czy to moze pomylka? Na bocznicy nie widzialem nic na temat.


   « Dodano: 08 Czerwca 2009, 21:58:11 »
Wroc, znalazlem, w pomocy doraznej.
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 08 Czerwca 2009, 22:06:22
Cześć.

To, że @hummel jest zbanowany nie oznacza, że paczka nie może zostać wydana (po stosownej procedurze).
Chyba, że administracja ma coś przeciwko, no to wtedy wiadomo.

Pozdrawiam.

ps gratisy ;)
Tytuł: Odp: Modele obiektów przytorowych, budynków itp.
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 08 Czerwca 2009, 22:17:23
Jeżeli autor ma taką wolę, to co do tego ma administracja? Należy jednak pamiętać, że w przypadku wystawiania w imieniu osoby trzeciej, wystawiający jest niejako odpowiedzialny za poprawki itp. Ponadto niech autor nie liczy w związku z paczką, że wystąpią okoliczności łagodzące bana.