- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: KowiEU w 05 Kwietnia 2004, 22:48:42
-
mam problem zainstalowałem sobie loka puszczam atu niektóre elementy takie jak dach swiatła sa całkowicie białe co zrobiłem źle?
-
pewnie sa tekstury zle podefiniowane i dlatego ich nie wyswietla.
napisz czy masz tylko podstawowa wersje czy tez nalozonego jakiegos patcha
-
mam wersje 22.02.04 bez żadnych patchów
-
Mam to samo co kolega. Ściągnąłem EP08 i mam biały dach itd. Moja wersja to 22.02.2004. Pozdrawiam
-
Jak macie poprzednią wersję, to skopiujcie z niej pliki *.t3d dla tych loków, powinno byc ok. (dla ep08 jest to plik 4e1.t3d)
-
jusz niewiem co mam robić co ściągne se jakąś teksturke to jest biała (jedyna co działa w całośći to ep23 , wagony ic oraz byczek)wie ktoś o co tu chodzi!!![/url][/code][/quote]
-
Jeżeli chodzi o EP08 w najnowszej wersji 220204 to jej pliki należy wysypać do folderu: dynamic/PKP/Eu07.
Natomiast wpis do scenerii powinien wygłądać tak:
node -1 0 EP08-008 dynmic PKP\eu07 ep08-008 4E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
-
Do ,,kowi" EP23 Tobie działa bo wystarczy ją włożyć do folderu: dynamic\ PKP ...i po problemie, ponieważ ona ma własną ,,bazę" ep23. Natomiast inne tj EU06; EP08; EP07; ET41; są tworzone na ,,bazie" EU07. Dlatego im zawsze są potrzebne jakies elementy z EU07, więc to wszystko musi siedzić w folderze Eu07. Patrz powyżej wpis do scenerii dla EP08-008.
-
wyobraź sobie że ep08 czy eu06 skopiowałem do katalogu eu07 i lipa..............
-
ZTCP w katalogu EU07 i EN57 brakuje pliku x03-costam...
Trzeba zobaczyc w logu co jest failed i postarac sie uzupelnic braki :)
-
kowi - Powiedz w szczegółach jak to skopiowałeś...? Jeżeli wrzucasz folder(symbol żółtej teczki) pomiędzy pojedyńcze pliki, to napewno lipa... Nic dziwnego.
-
ściągałem ep08-008 to wrzuciłem do foldru(zółtej teczki jak to nazywasz)eu07 i te elementy nadal sa białe
-
Ekhm, powtorze sie ale czy wrzuciliscie plik x03e-podwozie.bmp do katalogu dynamic/pkp/eu07 ? :P Znajdziecie go w /textures/tabor
-
o dzieki czabyło tak odrazu działa!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Cześć bracia!!
Jestem tu nowy i mam ten problem co wszyscy czyli:
Pobrałem lokomotywę EP08 i jest cała biała. Przeczytałem te wpisy ze 100 razy i szukałem tegp pliku z podwoziem ale nie umiem go znaleźć.....:( Wiem że wszyscy mnie wyśmieją ale będe dalej próbował aż w końcu będzie ok.
!!Szerokiej drogi koledzy!!:) (tak w zasadzie to szerokich szyn:) ale jak ktoś lubi wąskotorowe maszynki...:))
Pozdrawiam wszystkich tych których pociąga kolej;)!!
-
Cześć bracia!!
Jestem tu nowy i mam ten problem co wszyscy czyli:
Pobrałem lokomotywę EP08 i jest cała biała. Przeczytałem te wpisy ze 100 razy i szukałem tegp pliku z podwoziem ale nie umiem (bo pewnie olałem dokumentację) go znaleźć.....:( Wiem że wszyscy mnie wyśmieją ale będe dalej próbował aż w końcu będzie ok.
!!Szerokiej drogi koledzy!!:) (tak w zasadzie to szerokich szyn:) ale jak ktoś lubi wąskotorowe maszynki...:))
Pozdrawiam wszystkich tych których pociąga kolej;)!!
Musisz włączyć MaSzynę, wyjść z niej; w katalogu głównym gry tworzy się (podczas uruchamiania gry) plik log.txt; otwórz go, następnie
Edycja-->Wyszukaj-->Failed-->Szukaj; to co znajdzie, należy uzupełnić najlepiej przez wyszukanie elementu (ręczne, lub automatyczne) i wklejenie go tam, gdzie pokazuje w tym pliku, że jest "Failed". Wszystko powinno już być okej!
-
Cześć Wam!!
Ok jestem już w połowie ale jednej rzeczy nie kumam może pogadamy o tym na GG?? Mój nr to:3938443:)
Pozdrawiam was bracia;)
-
CO do lokomotywy EP08... Ściągajcie z tąd: http://www.members.lycos.co.uk/mutopompka/ep08.zip
Następnie te pliki wypakujcie do katalogu: \DYNAMIC\PKP\EP08
Następnie sprawdźcie wpisy w trasie, gdzie chcecie pojeździć EP08. U mnie widnieje taki: node -1 0 EP08-008 dynamic PKP\EP08 EP08-008 4E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
- jeśli lok jest podłączony do składu,
lub node -1 0 EP08-008 dynamic PKP\EP08 EP08-008 4E1 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
jeśli lok jest luzem...
Powinno zadziałać.
-
Brakuje pliku o takiej dosyć dziwnej nazwie.. chyba x03e-podwozie (albo coś w takim stylu). Jest on w folderze textures/tabor, nalezy go skopiować do EU07, a jak macie osobny folder to do EP08. Ale się powtórzyłem :-) W każdym razie mnie to pomogło :-)