- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Screeny => Wątek zaczęty przez: Sm 42 driver w 26 Kwietnia 2009, 14:13:19
-
Witam :) Proszę o oddawanie głosów w ankiecie.
-
Niech autor 1-szego screenu zaopatrzy się w inną teksturę wózków...
-
Moim zdaniem 1 z 2 pierwszych screenów nie powinno być, ponieważ są bardzo podobne i w dodatku w oczy rzuca się ta sama tekstura nieba.
-
Oddałem głos na screen 1 - ładnie się prezentuje.
Nie daję na 2, bo siódemka 303e ma nowe malowanie IC (wg mnie niezbyt ładny widok).
Nie daję na 3, bo słup wcina się z prawej strony.
Na 4 też nie dam, bo mi się nie podoba :P
-
Czy naprawdę nie ma lepszych (albo nawet jakichkolwiek innych) screenów z kwietnia?
-
Oczywiście, że są. Prosze nie czuć się urażonym ale prawda jest taka, że prawie cała "świta" tego forum delikatnie mówiąc olewa ten konkurs. Stąd tak mało screenów godnych uwagi.
-
Jak dla mnie trójka jest nie do zarzucenia...
-
Ktoś kiedyś wspominał, że zwycięskie screeny będą lądować na stronie głównej. Zarzucono ten pomysł?
-
Nie, aktualnie nikt się stroną główną nie zajmuje. Przy okazji, jeżeli ktoś ma pomysł na wykonanie nowej strony na bazie obecnej konwencji zapraszam na PW.
-
A ja mam pytanie. Jak zrobić taki efekt jak na 3 screenie, żeby światło padało na wagony. Mam Passpacka ale gdy jadę składem to na loka światło pada, a na wagony już nie.
-
Ściągnij najnowsze nieba kolegi @adsim :) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7175.msg105240.html#msg105240
-
Właśnie tych nieb używam.
-
Konieczne są poprawki w modelu wagonu związane z "ambient diffuse specular".
-
Szczerze? Do bani w 3/4. Co to za filozofia postawić pierwszy lepszy skład i zrobić mu screena i to z nieciekawej perspektywy. 4 to jest porażka - prymityw. Pierwszy i drugi są w miarę ładne, ale nie czuję klimatu. Trzeci zdecydowanie najlepszy. Padające światło przy tej teksturze nieba sprawia, że można poczuć magię.
Nie daję na 2, bo siódemka 303e ma nowe malowanie IC (wg mnie niezbyt ładny widok).
Tłumaczenie całkiem zgodne z tematem...
-
Wiesz, dla Ciebie to może być pierwszy lepszy skład, i screen z nieciekawej perspektywy. Ale radziłbym być ostrożnym w wygłaszaniu takich zdań, bo że jakiś screen Ci się nie podoba, to nie znaczy od razu, że był przez autora robiony na odpierdziel.
-
Konieczne są poprawki w modelu wagonu związane z "ambient diffuse specular".
A na czym dokładniej mają polegać te poprawki ?
-
W pliku t3d wagonu zamieniasz ten fragment:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: banan
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: none
MaxDistance: 1200
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 0
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: Main
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 0.0 0.0 0.0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin.bmp
MaxDistance: 1180
MinDistance: 0
Transform:
39.37 0.0 0.0 0.0
0.0 39.37 0.0 0.0
0.0 0.0 39.37 0.0
0.0 0.0 1.0 1.0
na to:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: marchewka
Anim: false
Ambient: 45.6662 16.6665 16.6665
Diffuse: 253.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: none
MaxDistance: 1200
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 1.0 1.0
NumVerts: 0
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: marchewka
Type: Mesh
Name: Main
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin.bmp
MaxDistance: 1180
MinDistance: 0
Transform:
1 0.0 0.0 0.0
0.0 1 0.0 0.0
0.0 0.0 1 0.0
0.0 0.0 0.0 0.0254
I gotowe.