- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: reds0 w 05 Kwietnia 2009, 19:11:34
-
Dziś od godzin porannych, na Brochowie gości wagon pomiarowy ĆD, oraz wagon testowy ze Słowacji. Docelowo pociąg jedzie do Żmigrodu.
-
Zdjecia przekraczaja regulaminowe 300KB, wiec jako link (link jest dozwolony, tylko [img]/[/img] nie, dobrze rozumiem?).
Jedna z ladniejszych, wedlug mnie, lokomotyw elektrycznych, DISPOLOK
http://download.lima-city.de/quorkqtar/P1010741.jpg
Szwajcarski wagon pietrowy
http://download.lima-city.de/quorkqtar/P1011046.JPG
Zwykly szwajcarski wagon osobowy
http://download.lima-city.de/quorkqtar/P1011048.JPG
Szwajcarski tramwaj w Basel (chyba 1000mm)
http://download.lima-city.de/quorkqtar/2009-02-15-LS/P1011027.jpg
Szajcarska lokomotywa serii 460 pokazuje Zg2
http://download.lima-city.de/quorkqtar/2009-02-15-LS/P1011044.jpg
Manewrowa lokomotywa SBB TeIII
http://download.lima-city.de/quorkqtar/HallOfFameMaerz2009HQ/BILD0307.JPG
Francuski tramwaj w Strasbourg
http://download.lima-city.de/quorkqtar/HallOfFameMaerz2009HQ/DSCI0101.JPG
Dieslowa lokomotywa na rozstawie 361mm (15'', "Heywood-gauge") "Liliputbahn" w Wiedniu
http://download.lima-city.de/quorkqtar/HallOfFameMaerz2009HQ/DSCI1262.JPG
Loko manewrowa DB 363
http://download.lima-city.de/quorkqtar/HallOfFameMaerz2009HQ/P1010732.JPG
Zespol trakcyjny z Karlsruhe, ktory czesc jazdy odbywa jako tramwaj, a dalej jako pociag (odpowiednio ma oba systemy zasilania, zabezpieczenia i wdg. BOStrab i wdg. EBO)
http://download.lima-city.de/quorkqtar/HallOfFameMaerz2009HQ/P1010844.JPG
Dieslowy zespol trakcyjny z technologia przechylania w zakretach (przez to na trasach z GNT wyzsza predkosc dozwolona na zakretach) 611
http://download.lima-city.de/quorkqtar/HallOfFameMaerz2009HQ/PB190218.JPG
Kolejka podmiejska, 423, zima
http://download.lima-city.de/quorkqtar/HallOfFameMaerz2009HQ/PC120309.JPG
Na razie wszystko. Aha, jeszcze semafor:
http://download.lima-city.de/quorkqtar/PB190233.jpg
Vr2 (40km/h od nastepnego semafora), skorygowane przez Zs3 "6" na 60km/h, od tego miejsca 90km/h (Lf6 "9"), nastepne Lf6 bedzie "8" (80km/h) (pokazane przez Lf7 "8"). Ten semafor jest semaforem zapowiadajacym (doslownie "przedsygnal", Vorsignal).
-
Wagon Słowacki, testowy.
-
Przedstawiam, który można spotkać we Lwowie (jestem autorem wszystkich zdjęć)
Na początek lokomotywy elektryczne. Opisy do zdjęć w kolejności:
ЧC4 - czeski elektrowóz (Škoda) na prąd przemienny 25 kV. Prędkość konstrukcyjna 160 km/h. Układ osi Co'Co'
Starsza wersja ЧC4
ЧC8 - dwuczłonowy czeski elektrowóz (Škoda) na prąd przemienny 25 kV. Prędkość konstrukcyjna 180 km/h. Układ osi Bo'Bo'+Bo'Bo'
ВЛ10 - radziecki elektrowóz prądu stałego 3 kV
ВЛ11 - radziecki elektrowóz prądu stałego 3 kV
ВЛ40 - radziecki elektrowóz prądu przemiennego 25 kV. Prędkość konstrukcyjna 160 km/h. Układ osi Bo'Bo'
ВЛ80K - radziecki elektrowóz prądu przemiennego 25 kV
ВЛ80T - radziecki elektrowóz prądu przemiennego 25 kV
ВЛ80T
ВЛ80T w niebieskim malowaniu
Więcej zdjęć na mojej stronie - http://sigman.kolej.org.pl
-
Dziś od godzin porannych, na Brochowie gości wagon pomiarowy ĆD, oraz wagon testowy ze Słowacji. Docelowo pociąg jedzie do Żmigrodu.
Dlaczego Słowacy testują swój wagon w Polsce (bo domyślam się że jeżeli ten wagon jedzie do Żmigrodu to będzie testowany)? Nie mają własnego toru doświadczalnego?
-
Maja, ale tam sa testowane n.p. TGV ;)
« Dodano: 06 Kwietnia 2009, 09:53:19 »
A nie, pardon, to w rep. Czeskiej jest ten tor, a na Slowacji nie wiem.
-
Bardzo ciekawy wagon (ten pasażerski). Wygląda na pojazd pochodzący z Waggonbau Goerlitz lub Bautzen. Ma długość 24,6 metra oraz wózki typu Goerlitz-Praha 200 (GP200), oraz charakterystyczną, kwadratową kratkę nawiewową na burcie. Ciekawe, w jakich warunkach ten wagon towarowy będzie testowany, pomiarowy jest dostosowany do 200 km/h (chyba, że ma obniżoną prędkość).
-
Nie wiem czyj jest ten wagon. Jeździ w Czeskich barwach.
-
Nie wiem czyj jest ten wagon.
Przeca na 2 fotce masz oznaczenie przewoźnika, i adres jest czeski (Praha).
Jeździ w Czeskich barwach.
Sam sobie odpowiedziałeś:)
-
Wagon należy nie tyle do przewoźnika co do firmy testującej tabor kolejowy oraz podzespoły do niego.
Firma ta to: VUKV z siedzibą w Pradze.
http://www.vukv.cz/ (http://www.vukv.cz/)
Ta firma to coś podobnego do naszego CNTK.
-
@Kacu, przeczytałeś dwa posty wyżej? To że jeździ w Czeskich barwach, wcale nie oznacza, że wagon zbudowano w Czechach.
-
Jeździ w Czeskich barwach.
Mało tego, na focie widać, że ma tablicę "CSD", czyli pozostałość po "minionej epoce".
-
Zdjecia z Wloch, w wiekszosci kolejowe, ktore zrobilem w te Wielkanoc:
http://download.lima-city.de/quorkqtar/ItaliaforREAG/Italia
-
Słowacki wagon testowy. Nie wiem do czego on ma służyć, ale jest.
-
OIDP to ten wagon jest przystosowany do przewozu zwójów blach.
Edit:
Dzięki @fff ;)
-
He, czyli do beczek z piwem, jak znalazł.