- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: mk1992 w 03 Kwietnia 2009, 19:24:09

Tytuł: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 03 Kwietnia 2009, 19:24:09
Witam. Ściągnąłem sobie paczkę z duperelami, oto link: http://eu07.pl/download/paczki/2892-duperele.rar.html
Niestety, ale wyskakuje mi taki błąd, jaki możecie zobaczyć w poniższym załączniku. Czy jest ktoś w stanie jeszcze raz wrzucić poprawioną paczkę na serwer?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, @mk1992.
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: mejdzel w 03 Kwietnia 2009, 20:38:16
Musiałeś przerwać sciąganie, lub ten ktoś przerwał pakowanie.
I się nie skończyło.
Spróbuj jeszcze raz sciągnąć.
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 03 Kwietnia 2009, 20:40:09
Już próbowałem. Niestety, bez skutku.
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: Ra w 03 Kwietnia 2009, 20:41:59
Paczka na serwerze jest uszkodzona, również uszkodzona została skatalogowana. Na 99% innej paczki nie było. Oryginalnie znajdowała się w głównym katalogu userfiles, a przenosiłem ze sprawdzeniem CRC32.
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 03 Kwietnia 2009, 20:45:00
Nie da się tego w jakikolwiek sposób naprawić? Nie ukrywam, że obiekty wykonane przez @EP08_015 zawarte w tej paczce są mi potrzebne przy tworzeniu scenerii.
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: Ra w 03 Kwietnia 2009, 20:50:55
Naprawić się nie da. Uszkodzenie wskazuje na jedną z 12 tekstur - bacznosc_norm.bmp. Jednak ta tekstura się wypakowuje i wygląda całkiem przyzwoicie, więc nie ma z czego robić problemu.
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 03 Kwietnia 2009, 20:57:30
Pojawia się jednak problem, kiedy próbuję otworzyć plik max, ponieważ wyskakuje mi okno takie jak widać w załączniku. Którejkolwiek opcji bym nie wybrał, to i tak nie otwierają mi się "duperele".
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: firefoxfan w 03 Kwietnia 2009, 20:59:06
Obiekt był tworzony w nowszej wersji 3ds, w 7 się nie otworzy,
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 03 Kwietnia 2009, 21:38:13
Rozumiem. No nic, trudno się mówi, będę bazował na tym co mam w swoim symulatorze. O ile pamiętam, to chyba nikt nie stworzył plików t3d. do tych modeli...

Mam jeszcze pytanko, gdzie można znaleźć teksturę płotu, który można zobaczyć na tym screenie: http://img503.imageshack.us/my.php?image=13fk4.jpg ? Niestety, ale po wpisaniu "ogrodzenie", "płot" itp. w szukajce nic nie znajduję, a ja tej tekstury dziwnym trafem, nie posiadam...
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 03 Kwietnia 2009, 22:01:13
Tekstury też mogą mieć anglojęzyczne nazwy np. płot - fence. Poszukiwaną przez Ciebie teksturą jest fence-chainedwire1.tga ;]
Tytuł: Odp: Problem z "duperelami"
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 03 Kwietnia 2009, 22:46:42
Faktycznie, nie pomyślałem o tym. Dzięki @ZiomalCL.

Edit:

Witam po długiej przerwie. Mam teraz nieco więcej czasu na dłubanie w 3ds max, więc robię sobie małą scenerie. No, ale skoro robię trasę, to jakieś modele by się przydały... Jakie? Ano te autorstwa szanownego kolegi @EP08_015. Niestety pliku max z tymi modelami nie otworzę. Da się natomiast inaczej wstawić żądane obiekty do scenerii. Potrzebowałbym tylko pliki inc. i t3d. tych modeli. Czy ktoś byłby w stanie stworzyć te pliki, spakować i wystawić publicznie? Nie ukrywam, że bardzo mi na nich zależy, a pewnie nie tylko ja bym na tym skorzystał.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, @mk1992