- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Rudzik w 02 Kwietnia 2009, 20:17:09
-
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-09 20:17.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-16 20:17.
Plik o rozmiarze: 38051955 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc.rar (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc.rar.txt (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc.rar.txt)
Paczka ta oto zawiera wagony ze świecącymi oknami, dzięki czemu idealnie nadają się do scenerii nocnych. Ja jestem autorem przeróbki.
Co do wpisów:
node -1 0 "AAA" dynamic PKP/1xxa-noc "BBB" "CCC" 0.0 nobody 3 0 enddynamic
"AAA" - numer/nazwa wagonu
"BBB" - tekstura w formacie BMP
"CCC" - plik MMD odpowiadający numerem danej tekstury
Dla tego dla każdej tekstury jest oddzielny MMD, żeby był odddzielny T3D, który jest różny dla każdego wagonu, bo w każdym inaczej się okna palą.
Chwilowo z powodu problemów z dyskiem udało mi się tylko tyle znaleść. Za niedługo reszta.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
« Dodano: 01 Stycznia 1970, 00:59:59 »
Jeśli będą jakieś braki plików to przepraszam, uzupełnię:)
-
Popraw w pliku Readme w przykładowym wpisie nazwę katalogu z 1xxa-noc na 111a-noc, bo taki folder widnieje po pobraniu.
Brakuje dźwięków:
Cannot find sound 1xxawheel1.wav
Cannot find sound 1xxawheel2.wav
Cannot find sound 1xxawheel3.wav
Cannot find sound 1xxawheel4.wav
-
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-09 21:14.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-16 21:14.
Plik o rozmiarze: 38211943 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_1.rar (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_1.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_1.rar.txt (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_1.rar.txt)
Paczka ta oto zawiera wagony ze świecącymi oknami, dzięki czemu idealnie nadają się do scenerii nocnych. Ja jestem autorem przeróbki.
Co do wpisów:
node -1 0 "AAA" dynamic PKP/111a-noc "BBB" "CCC" 0.0 nobody 3 0 enddynamic
"AAA" - numer/nazwa wagonu
"BBB" - tekstura w formacie BMP
"CCC" - plik MMD odpowiadający numerem danej tekstury
Dla tego dla każdej tekstury jest oddzielny MMD, żeby był odddzielny T3D, który jest różny dla każdego wagonu, bo w każdym inaczej się okna palą.
Chwilowo z powodu problemów z dyskiem udało mi się tylko tyle znaleść. Za niedługo reszta.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-
@Kacu, jeszcze tylko popraw hamulce w chk, bo hamuje jak towarowym ;)
-
CHK wsadzę z najnowszej publikacji sprzed kilku dni.
« Dodano: 04 Kwietnia 2009, 19:41:36 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-11 19:41.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-18 19:41.
Plik o rozmiarze: 38212583 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rar (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rar.txt (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_2.rar.txt)
Witam!
1.Przedstawiam Wam ryflaka i eamosa w malowaniu PKP ENERGETYKI.
Zdjęcia: dolmio89
1.1.Do eamosa:
To zmieniłem/dodałem :
Ładunek: piasek (wcześniej był,ale fatalny)
Wpisy:
node -1 0 eamos_1 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 eamos_2 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 41 coal enddynamic//pełny, węgiel
node -1 0 eamos_3 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 52 gravel enddynamic//pełny, kamyczki
node -1 0 eamos_4 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 43 ore enddynamic//pełny, to coś czerwone
node -1 0 eamos_5 dynamic PKPEamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 0 48 sand enddynamic//pełny, piasek
Screeny:
Ilośc kolorów:120161
1.2.Do ryflaka:
To zmieniłem/dodałem :
Niestety tylko linijki "Map:" w t3d.
Wpisy:
node -1 0 Bh_1 dynamic PKPBh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_2 dynamic PKPBh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
node -1 0 Bh_3 dynamic PKPBh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_4 dynamic PKPBh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 7 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
Screeny:
Ilośc kolorów 1:206732
Ilośc kolorów 2:139774
2.Przyjme zdjęcia na tekstury:
2.1.Wagonów towarowych:
Eaos,Eans,Eams,Eamos,Eas,Es---Gags,Gbs---Flls,Falns
2.2.Wagonów osobowych:
Adu,Bd,Bi/Ci/BCi,WRbd,WLABd,Bh 43A,Bh 101A,Bh 120A,Bipa/Bhp
2.3.Lokomotyw spalinowych:
SM03,SM31 (Na stary model),Ls40,Ls60,SU46
2.4.EZT:
EN57/71,EW58
2.5.SZT:
SN61,SN81,SA109,SA101/121,SA102/111
3.W jaki sposób będe pracował:
3.1.Informuję na forum że na warsztacie mam jakiś pojazd.
3.2.Wy wytykacie błędy ( ! dotyczące tekstur lub linijki "Map:" ! ), lub (i) nadsyłacie zdjęcia potrzebne do zrobienia projektu.
3.2.1. !!! Proszę nie pisac "Koleś zmień mapowanie" ,gdyż ja z mapowaniem nic wspólnego nie mam. !!!
3.3.Próbuję zrobic jak najwięcej z tych zdjęc.
3.4.Wypuszczam to na forum.
4.UWAGI
Podziękowania dla: dolmio89, GIMPa, Texture Makera, mnie.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
« Dodano: 04 Kwietnia 2009, 19:46:52 »
O kurde... nie to readme... Przepraszam...
« Dodano: 04 Kwietnia 2009, 20:15:30 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-04-11 20:15.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-04-18 20:15.
Plik o rozmiarze: 38212110 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rar (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rar.txt (http://eu07.pl/userfiles/3953/1xxa-noc_3.rar.txt)
Paczka ta oto zawiera wagony ze świecącymi oknami, dzięki czemu idealnie nadają się do scenerii nocnych. Ja jestem autorem przeróbki.
Co do wpisów:
node -1 0 "AAA" dynamic PKP/111a-noc "BBB" "CCC" 0.0 nobody 3 0 enddynamic
"AAA" - numer/nazwa wagonu
"BBB" - tekstura w formacie BMP
"CCC" - plik MMD odpowiadający numerem danej tekstury
Dla tego dla każdej tekstury jest oddzielny MMD, żeby był odddzielny T3D, który jest różny dla każdego wagonu, bo w każdym inaczej się okna palą.
Chwilowo z powodu problemów z dyskiem udało mi się tylko tyle znaleść. Za niedługo reszta.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
« Dodano: 18 Kwietnia 2009, 09:06:12 »
Jeśli nie ma problemów dalszych, to wystawiam dla ogółu.
-
Ważne pytanie:
Wszystkim wnętrze działa w tych wagonach?
Bo jedna osoba mnie na gg mówi, że ma biało, a tekstury wszystkie ma.
-
Zapytaj lepiej kto ma biało... Jakoś nie wyobrażam sobie, gdyby tu wszyscy teraz pisali 'mam, mam, mam, mam...' ;]
-
Miałem na biało. Zassałem, uruchomiłem, ukazała się białość, wykasowałem. Później pomyślałem sobie, że mogłem sprawdzić rozdzielczość tekstur, ale sobie odpuściłem to, czyli nie wiem co było u mnie przyczyną.
-
Pobrałem oryginalną paczkę, odpaliłem i faktycznie miałem białe wnętrze wagonu. Zauważyłem, że plik z teksturą wnętrza miał ponad 10 mb, po zmniejszeniu rozdzielczości wszystko jest OK.
-
Hmm mi wnętrze bez niczego działa. Te same tekstury wystawiłem kiedyś w paczce z wnętrzem i grało.
-
No bo twoja karta graficzna obsłuży taką rozdzielczość, a innych niekonieczne. Ponadto powiedz mi, czy te 10 MB jest konieczne?
Nie tylko należy liczyć się z efektami artystycznymi, ale rówież trzeba brać pod uwagę względy nazwijmy to górnolotnie "inżynierskie", czyli to co ogranicza pewne rzeczy.