- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: mk1992 w 30 Marca 2009, 19:22:19

Tytuł: Problem ze słupem betonowym i słupkiem kilometrażowym
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 30 Marca 2009, 19:22:19
Witam. Przy wieszaniu trakcji napotkałem mały problem. Otóż postanowiłem wstawić słup betonowy: tr/-L]-3D.inc;BetonRelief1 Jak postanowiłem tak też zrobiłem. Niestety, ale w symulatorze brakuje słupa, a w powietrzu znajduje się sam wysięgnik.

Pragnę zaznaczyć, że korzystam z sieci trakcyjnej autorstwa kolegi @bohunIC.

W czym może tkwić problem? Jak go rozwiązać?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam, @mk1992.
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym
Wiadomość wysłana przez: hunter w 30 Marca 2009, 19:29:45
Nie wstawiasz slupa, tylko wysiegnik. Wstaw inca o nazwie L-STB1-3D.inc .
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym
Wiadomość wysłana przez: queuedEU w 30 Marca 2009, 19:30:45
Zaprawde powiadam, godne to i sprawiedliwe, ale siec trakcyjna bochuna nieco ssie ;)
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 30 Marca 2009, 19:39:13
Nie wstawiasz slupa, tylko wysiegnik. Wstaw inca o nazwie L-STB1-3D.inc .

Zapomniałem dodać, że zależy mi na wysięgniku -L]-3D (z przedłużką 0.4m).

Napotkałem drugi problem, podczas wieszania sieci trakcyjnej, w symulatorze pojawia się 1 drut jezdny, zamiast dwóch. Gdy w maxie naciskam na obiekt i wybieram polecenie Properties, to jest napisane: wires = 3. Teoretycznie wszystko wygląda w porządku...

@queuedEU: Ja tam nie narzekam...
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym
Wiadomość wysłana przez: Sakorius w 30 Marca 2009, 19:46:00
Zapomniałem dodać, że zależy mi na wysięgniku -L]-3D (z przedłużką 0.4m).
Słup betonowy z wysięgnikiem na konsolce, kryje się pod nazwą L-STB1]-3D.inc
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 30 Marca 2009, 19:47:09
Cytuj
Napotkałem drugi problem, podczas wieszania sieci trakcyjnej, w symulatorze pojawia się 1 drut jezdny, zamiast dwóch. Gdy w maxie naciskam na obiekt i wybieram polecenie Properties, to jest napisane: wires = 3. Teoretycznie wszystko wygląda w porządku...

Twoje skrypty ssą...
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 30 Marca 2009, 19:52:15
@Sokarius: Pomogło. Dziękuję.

@ZiomalCL: Co jest nie tak z moimi skryptami?

EDIT: Korzystając z tego tematu prosiłbym również o jakiś szybki kurs wstawiania słupków kilometrażowych, gdyż nigdy nie miałem okazji się nimi "bawić" i nie bardzo wiem, jak je "rozgryźć".

Z góry bardzo dziękuję!
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym i słupkiem kilometrażowym
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 30 Marca 2009, 21:21:30
Ano to, że są spaprane i eksportują zawsze 1 drut...
Tytuł: Odp: Problem ze słupem betonowym i słupkiem kilometrażowym
Wiadomość wysłana przez: firleju w 31 Marca 2009, 13:04:57
Z takiego szybkiego spojrzenia na funkcję eksportującą wynika, że nie wyłapuje Properties dotyczącej ilości drutów. Nie mam tutaj 3ds więc sprawdzę wieczorem co jest przyczyną. Poprawka prawdopodobnie dzisiaj.


   « Dodano: 31 Marca 2009, 19:53:56 »
Sprawdziłem. Był błąd w odczytywaniu Properties. Już poprawiony. Poprawka na serwerze (zbiorcza).