- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: mk1992 w 30 Marca 2009, 19:22:19
-
Witam. Przy wieszaniu trakcji napotkałem mały problem. Otóż postanowiłem wstawić słup betonowy: tr/-L]-3D.inc;BetonRelief1 Jak postanowiłem tak też zrobiłem. Niestety, ale w symulatorze brakuje słupa, a w powietrzu znajduje się sam wysięgnik.
Pragnę zaznaczyć, że korzystam z sieci trakcyjnej autorstwa kolegi @bohunIC.
W czym może tkwić problem? Jak go rozwiązać?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam, @mk1992.
-
Nie wstawiasz slupa, tylko wysiegnik. Wstaw inca o nazwie L-STB1-3D.inc .
-
Zaprawde powiadam, godne to i sprawiedliwe, ale siec trakcyjna bochuna nieco ssie ;)
-
Nie wstawiasz slupa, tylko wysiegnik. Wstaw inca o nazwie L-STB1-3D.inc .
Zapomniałem dodać, że zależy mi na wysięgniku -L]-3D (z przedłużką 0.4m).
Napotkałem drugi problem, podczas wieszania sieci trakcyjnej, w symulatorze pojawia się 1 drut jezdny, zamiast dwóch. Gdy w maxie naciskam na obiekt i wybieram polecenie Properties, to jest napisane: wires = 3. Teoretycznie wszystko wygląda w porządku...
@queuedEU: Ja tam nie narzekam...
-
Zapomniałem dodać, że zależy mi na wysięgniku -L]-3D (z przedłużką 0.4m).
Słup betonowy z wysięgnikiem na konsolce, kryje się pod nazwą L-STB1]-3D.inc
-
Napotkałem drugi problem, podczas wieszania sieci trakcyjnej, w symulatorze pojawia się 1 drut jezdny, zamiast dwóch. Gdy w maxie naciskam na obiekt i wybieram polecenie Properties, to jest napisane: wires = 3. Teoretycznie wszystko wygląda w porządku...
Twoje skrypty ssą...
-
@Sokarius: Pomogło. Dziękuję.
@ZiomalCL: Co jest nie tak z moimi skryptami?
EDIT: Korzystając z tego tematu prosiłbym również o jakiś szybki kurs wstawiania słupków kilometrażowych, gdyż nigdy nie miałem okazji się nimi "bawić" i nie bardzo wiem, jak je "rozgryźć".
Z góry bardzo dziękuję!
-
Ano to, że są spaprane i eksportują zawsze 1 drut...
-
Z takiego szybkiego spojrzenia na funkcję eksportującą wynika, że nie wyłapuje Properties dotyczącej ilości drutów. Nie mam tutaj 3ds więc sprawdzę wieczorem co jest przyczyną. Poprawka prawdopodobnie dzisiaj.
« Dodano: 31 Marca 2009, 19:53:56 »
Sprawdziłem. Był błąd w odczytywaniu Properties. Już poprawiony. Poprawka na serwerze (zbiorcza).