- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: maszyner w 13 Marca 2009, 21:18:51

Tytuł: Wydzielone z "Tekstury ET22 by adsim i EU07-033"
Wiadomość wysłana przez: maszyner w 13 Marca 2009, 21:18:51
Świetna tekstura. Naprawdę włożyłeś dobry kawał roboty w to.

Wydzielam.
Akvin
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Mytnik w 13 Marca 2009, 22:03:58
Cytuj
dobry kawał roboty
Chyba kawał dobrej roboty :P
A poza tym tekstura wyśmienita.
Można by było jeszcze zrobić text. tego byczka:
http://www.antylameriada.net/galeria/ET22-2000_18.06.2005_Warszawa.jpg (http://www.antylameriada.net/galeria/ET22-2000_18.06.2005_Warszawa.jpg)
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: idzi1910 w 13 Marca 2009, 22:05:58
Przecież 22-2000 jest w symku. A teksturka wyśmienita.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Mytnik w 13 Marca 2009, 22:08:37
Tak tak, wiem że jest, ale w symku chyba nie ma tego śmiesznego grilla z przodu.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: defiler w 13 Marca 2009, 22:19:42
Nie ma w MaSzynie modelu ET22-2000, wiec po co robic teksture? Widzialem kiedys na forum screeny maszynowej ET22-2000, ale za bardzo nie przypominalo to oryginalu.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: murphy77 w 13 Marca 2009, 22:44:21
Jak to nie ma? Przecież jest ...
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Mytnik w 13 Marca 2009, 22:45:28
Jest ale kabina, na stary model 201E
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: filip2h w 14 Marca 2009, 14:33:32
Też się zgadzam z tym faktem, tylko że ja przynajmniej zdążyłem zrobić kopię zapasową bo zawsze to robię. Dopiero jak odpaliłem starego byka z żółtym czołem to się trochę zdziwiłem ;)
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: reds0 w 14 Marca 2009, 14:52:51
Ja mam taką sugestię, że pantografy nawet na starym loku dość fajnie wyglądają. W końcu,to nowość postęp idzie.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: filip2h w 14 Marca 2009, 14:56:36
No OT się zrobił, ale powiem że do zielonych malowań trochę odnowionych jeszcze te pantografy pasują, ale wyobraź sobie żółtopyskiego byka całego ociekającego rdzą z połówkowymi pantografami, albo z pięknymi czarnymi wózkami i czerwonymi aż świecącymi się od nowości pantografami nawet zwykłymi. Masakra... Ale już nawet nie chodzi o to, bo to jest rzecz gustu. Ale przynajmniej mogła by być jakaś wzmianka o podmianie w czytajto/readme.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: reds0 w 14 Marca 2009, 15:01:34
@filip2h. To chyba byś się trochę zdziwił, ostatnio jakiś numer jamnika z Czechowic był na Brochowie. Stare malowanie ale pantografy już nowe, nie pamiętam numeru, zdjęcia też żadnego, bo nie zdążyłem zrobić.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Mihau w 14 Marca 2009, 15:03:46
A np. taka sytuacja: helmut połamał patyki, dostał nowe i co? Całe pudło odmalować, bo nie pasuje do patyków? Bez przesadyzmu...
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 14 Marca 2009, 15:52:12
Tu nawet nie chodzi o to czy nowe wózki pasują do rdzewiejącego byka, tylko o sam fakt, że w pliku z opisem paczki zupełnie brak informacji o podmianie dwóch tak ważnych plików.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Dolmio89 w 14 Marca 2009, 16:33:24
Moim zdaniem można zrobić to inaczej, .t3d oraz .mmd i .chk zrobić kopię i dać nazwę np. 201E-CARGO.
W pliku .t3d pozmieniać nazwę tekstury wózka, patyków. Wtedy zmieniamy nazwę tekstury wózka i patyka na taką jaką zamieniliśmy w .t3d .
Pozdrawiam!
A co ja niby napisałem w moim pierwszym poście? Ja sam umiem zmodyfikować te pliki i dzięki temu mam w swoim symku porządek, ale większość użytkowników będzie z tym miała problem.
Myślałem, że "procedura zgłaszania i akceptacji dodatków" ma służyć temu, żeby wydawane paczki były gotowe do użycia przez zwykłego użytkownika i żeby nie powodowały niepożądanych zmian/konfliktów/niezgodności w działaniu symulatora...
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 14 Marca 2009, 17:38:47
Myślałem, że "procedura zgłaszania i akceptacji dodatków" ma służyć temu, żeby wydawane paczki były gotowe do użycia przez zwykłego użytkownika i żeby nie powodowały niepożądanych zmian/konfliktów/niezgodności w działaniu symulatora...
Masz rację, w tym przypadku Beta dali ciała. Wnioski wyciągnie administracja.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: filip2h w 14 Marca 2009, 18:10:32
Co do testu dodatków, to betatesterzy naprawdę mogli by być bardziej aktywni. Nie wiem jak w przypadku innych dodatków, ale przy moim wypowiadało się kilku. A szczególnie jeśli chodzi o akceptację to nie powinno być tak, że jeśli nie zgłosi się żadnych błędów, tylko jeśli powiedzmy powyżej pięciu się wypowie że "OK i nie widzę żadnych błędów". Wtedy widać, że ktoś coś testuje i robi. Bo może się nikt nie wypowiadać i równać się to będzie z akceptacją a się okaże, że dodatek jest lipny, bo nikt nie przetestował. Nie mam dostępu do testu dodatków tak więc powtarzam, że nie wiem jak z innymi dodatkami i jeśli się mylę to przepraszam. Test nie tylko się powinien odbywać pod względem dodatku, ale też jego że tak powiem oprawy i zaplecza technicznego, tzn. np. jak napisany jest plik readme. Wiem, że to duży OT, ale jak już piszecie na ten temat to i ja dorzuciłem coś od siebie.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: filip2h w 14 Marca 2009, 19:55:03
Ja wierzę, że jednak ludzie są inteligentni i potrafią takie coś zauważyć(...)
Przeglądnij bocznicę to zwątpisz ;)
(...)nie będę wrzucał żadnych dodatkowych tekstur.
Ależ wrzucaj, tylko na przyszłość można napisać o tym w readme :)

No może będzie dość tego OT. Myślę, że trzeba by było tu posprzątać, co nie?

Co się odwlecze to nie uciecze, co ma wisieć nie utonie.
Akvin
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 15 Marca 2009, 09:08:44
Co do postu @reds0

Cytuj
To chyba byś się trochę zdziwił, ostatnio jakiś numer jamnika z Czechowic był na Brochowie. Stare malowanie ale pantografy już nowe, nie pamiętam numeru, zdjęcia też żadnego, bo nie zdążyłem zrobić.
Jeśli stare malowanie i połówkowe, to mógł to być 41-005. Chyba tylko on ma takie cechy. Bo jeżdżą z połówkowymi jamniki ale w malowaniu Cargo.
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 15 Marca 2009, 09:41:37
OIDP to piątka jest z Łaz. Według mnie, to był czechowicki łamaniec 188: http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=17002&mode=search&sessionid=52 .
Tytuł: Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 15 Marca 2009, 10:18:14
Tak, z Łaz:)
BTW mechanik chyba tym jamnikiem nawet pod 300 [A] nie dochodził:)
I w tym pociągu jest kosmiczny tłok pomiędzy B-B Gł. a Żywcem albo dalej... Za mało wagonów.