- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: przepioramarcin w 17 Marca 2009, 17:32:10

Tytuł: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
Wiadomość wysłana przez: przepioramarcin w 17 Marca 2009, 17:32:10
Co należy zrobić, żeby model exportowany do t3d z 3ds max zawierał wpis jak w temacie.
Do tej pory ręcznie zmieniałem "false" na "true".
Tytuł: Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 26 Marca 2009, 22:18:38
Myślę, że to ułatwi znacząco pracę:
Tytuł: Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
Wiadomość wysłana przez: hunter w 26 Marca 2009, 23:13:53
Chyba nie zrozumiales - koledze zapewne chodzilo o to, zeby od razu przy eksporcie w konkretnych elementach selfillum bylo true.
Tytuł: Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
Wiadomość wysłana przez: przepioramarcin w 27 Marca 2009, 12:50:50
Dokładnie tak jak napisał "hunter".
Tytuł: Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 27 Marca 2009, 23:27:45
Mea culpa.

Nie wiem jak to wygląda obecnie z exportem w nowych skryptach(mój komputer wymaga nowej płyty głównej i procesora), ale można by takie coś dorobić. Pozostaje tylko kwestia czy ktokolwiek by z tego korzystał.
Tytuł: Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
Wiadomość wysłana przez: youBy w 28 Marca 2009, 09:53:32
Miłosz: Nie wiem, jak to wygląda obecnie, ale można by spróbować mieć pojęcie. Pozostaje tylko kwestia, czy ktokolwiek będzie z tego korzystał.

Marcin: "Self-Illumination 100" w opcjach danego materiału i będzie działać.
Tytuł: Odp: SelfIllum: true (export modelu z 3ds max do t3d)
Wiadomość wysłana przez: przepioramarcin w 28 Marca 2009, 12:14:13
Problem rozwiązany. Bardzo dziękuję :)
Po eksporcie do t3d - Selfillum: true.
Zamykamy.