- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: ++ cooky ++ w 15 Września 2003, 09:21:55
-
Witam
Jechałem sobie ostatnio z kopalni et22 z węglem, w pewnym momencie trochę przyhamowałem, potem starannie odhamowałem i chciałem dodać gazu (czyli prądu), kręciłem nastawnikiem a kolejne wskazówki podnosiły się na chwilę i zaraz opadały. Jak się już zatrzymałem silniki nie działały w ogóle – tzn gasła ta prawa niebieska lampka i zapalała się pomarańczowa (ale wentylatorów z oporników już nie słyszałem), próbowałem odłączać silniki w maszynowni ale to nic nie dało
Czy ktoś wie co się mogło stać i jak to można naprawić?
[%sig%]
-
A probowales dac w nagle i zaraz potem popelnic?
[%sig%]
-
Sory, ale nie rozumiem tego pytania, poproszę w języku dla początkujących mechaników :)
Jeśli w pytaniu jest mowa o hamulcach: to pociąg był całkowicie odhamowany, lok zachowywał się tak jakby nie miał silników.
[%sig%]
-
Chodzi mi o to czy nie probowales nacisnac 0 na klaw. numerycznej (hamowanie nagle), a pozniej . (popelnianie). Moze cos z cisnieniowym bylo nie tak...
[%sig%]
-
Witam,
Ten ET22 to go sam podlaczyles do skladu?? Jesli tak to moze zapomniales podlaczyc przewodu glownego od hamulca. Po dojezdzi pod sklad (doczepianu sie) przycisnij INS. dwa razy. Pierwszy raz to zaklada hak a drug to przewod glowny. Jak go nie podlaczysz to nie odhamujesz skladu i bedziesz go ciagna na "slizg" lub "pol slizg" (jak ci sie wogule uda). Jak dohamowywujesz (wajha hamulca zespolonego w pozycji godzina dwunasta) to poczekaj dobre min lub wiecej. Druga rzecz to przelacz typ hamulca z pospiesznago na towarowy. To opuznia hamulec i bardziej rownomiernie hamulce pracuje na skladzie. Inny problem mozesz miec ze wlasnie hamulec jest ustawiony na pospiech i tylko masz odblokowane hamulce w pierwszej czesci skladu. Tyl nadal jest zablokowany i na hama ciagniesz ten pociag. Przelacz na towarowy i daj na napelnienie udezeniowe.
Pozdrawiam
Tomek
-
Powtarzam: z układem hamulcowym było wszystko ok, zepuły mi się chyba silniki, pociąg był całkowicie odhamowany. Wiem, że jak przeholuje to wybija nadmiarowy, ale tym razem tak się nie stało - i nic nie mogłem zrobić. Przytrafiło sie to kiedyś komuś?
[%sig%]
-
Mi :P i to wlasnie pomoglo :)
[%sig%]
-
Przejdz do przedzialu maszynowego i nacisnij E
(shift e) - powinno odlaczyc uszkodzony silnik,
ale nie jestem pewien czy to dziala
prawidlowo.
[%sig%]
-
A co to za mila niespodzianka ? :-)
Tomek
-
Wydawało mnie siem, że wystarczy ino wyjść z kabiny do korytarza i wejść nazat.
Działa jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki.
...przynajmniej u mnie się naprawiło gdy popaliłem zwoje.
-
a ja łaziłem z jednej kabiny do drugiej, naciskałem ciągle „E” w maszynowni, próbowałem do tyłu, do przodu, a wskazóweczki na amperomierzach się nie pokazały (a nawet się od składu odłączyłem)
[%sig%]
-
A w ogole to jest wrozenie z fusow - trzeba nacisnac F1
zobaczyc jakie uszkodzenia i dopiero sie zastanawiac.
[%sig%]
-
a w ogole to ja mialem tez cos takeigo i pomagalo pelne walniecie w nagle i popelnienie potym to mi najbardziej pomagalo.
[%sig%]
-
Witam
Jechałem sobie ostatnio z kopalni et22 z węglem, w pewnym momencie trochę przyhamowałem, potem starannie odhamowałem i chciałem dodać gazu (czyli prądu), kręciłem nastawnikiem a kolejne wskazówki podnosiły się na chwilę i zaraz opadały. Jak się już zatrzymałem silniki nie działały w ogóle – tzn gasła ta prawa niebieska lampka i zapalała się pomarańczowa (ale wentylatorów z oporników już nie słyszałem), próbowałem odłączać silniki w maszynowni ale to nic nie dało
Czy ktoś wie co się mogło stać i jak to można naprawić?
[%sig%]
Wydaje mi się że wywaliłeś bezpiecznik. ja to robie nałogowo. Daj nastawnik na zero, boczik tez na zero i nacisnij n. powinno pomuc
-
Mnie sie już zdarzało że lok nie ruszał pomimo że odhamowywałem uderzeniowym dość długo i nic nie dało sie zrobić. Potem popróbowałem jednak hamować ponownie cały skład, potem hamulec na pozycje (nie wiem jak to się nazywa) ale pozycja -2 , w debugu widać pozację kranu. To jest pozycja kranu gdy kalwiszem 9 przestawisz maksymalnie w prawo. Potem dawalem udezreniowe jeszcze raz i lok ruszał.
A tak na wesoło to wezwij lepiej lawete :)
-
jest tak jak pisał ET22-RULZ – trzeba choćby na ułamek sekundy dać hamowanie nagłe, zdarzyło mi się już to kilka razy i to w różnych lokach
...a tak na marginesie: w rzeczywistości też tak jest czy to tylko błąd w symku?
-
jest tak jak pisał ET22-RULZ – trzeba choćby na ułamek sekundy dać hamowanie nagłe, zdarzyło mi się już to kilka razy i to w różnych lokach
...a tak na marginesie: w rzeczywistości też tak jest czy to tylko błąd w symku?
________________________________
Grüss aus Siemianowitz O.-S.
++ cooky ++
-
Mnie sie już zdarzało że lok nie ruszał pomimo że odhamowywałem uderzeniowym dość długo i nic nie dało sie zrobić.
Zauważyłem że Czymając uderzeniowy tak długo aż syk powietrza ucichnie i zacznie przerywać (pulsować) to nawet towarowym rusza się bez problemu.
-
Niby tak, ale mozesz w ten sposob przeladowac sklad.
-
W symku to chyba większego znaczenia niema. W realu czasem spacer wzdłóż sładu i ręczne luzowanie może być czasem dużo ciekawsze niż siedzenie w loku i czekanie aż się odblokuje. Ruch jest wskazany.