- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Mytnik w 16 Marca 2009, 16:26:47
-
Witam.
Ostatnio jadąc sobie misję na trasie Bałtyk, (tą, z jazdą po zdefektowaną EP08) , wpadłem na taki pomysł aby ją troszkę przedłużyć. Czyli, wjeżdżamy już ze składem do Bałtyku Gł., i potem dostajemy sygnał, i zjeżdżamy tam dalej, na te tory postojowe. Odczepiamy się od składu, i jedziemy pod Bipy, podczepiamy się do nich, i jedziemy jako poc. osobowy do Bałtyku Plaży.
Myślę że było by to pewne urozmaicenie dla tej scenerii.
Co wy o tym myślicie ??
-
Jak myślisz, że będzie dobre, to siadaj i pisz eventy... - oceni się to w praktyce.
-
I tu pojawia się problem. Nie umiem niestety pisać eventów:P
-
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,2451.msg30721.html#msg30721
Tu pojawia się rozwiązanie problemu - około minuta żeby znaleźć szukajką. Więcej jak 100 minut, by to ogarnąć, ale do odważnych świat należy...
-
Taka ,,misja,, nie będzie realistyczna, ponieważ Bałtyk Plaża (z tego co wiem) jest stacją końcową (właściwie przystankiem osobowym), na którym nie ma możliwości ,,oblotu,, składu więc składy wagonowe nie powinny tam kursować.
-
(...)więc składy wagonowe nie powinny tam kursować.
Chyba że z wagonem sterowniczym, albo dwiema lokomotywami.
-
Albo może tam SM-ka czekać na nasz skład. Odciągnie wagony poza stację kawałek, my wyjedziemy ze ślepego toru na drugi, ona wsadzi wagony na tor koło peronu, odjedzie, my do nich się podczepimy, potem ona wróci na ten 2 tor.
Tylko że jest mały szkopuł...
AI nie umie się (chyba) podpinać do składów.
Jeśli można by było przerobić scenerię, to można by było te 2 tory złączyć i dać 30-40 metrów toru na manewry. Tak to można by oblecieć skład i wrócić na przykład do Alakowic...
-
Opcja z dwiema lokomotywami po dwóch stronach składu była by ciekawa w wyglądzie, ale kompletnie abstrakcyjna, jeżeli chodzi o realia polskich kolei - ja przynajmniej się z takim czymś nie spotkałem. Push & pull dla ubogich? ;-)
-
Już dziesiątki lat temu powinniśmy wprowadzić wagony sterownicze (zwykłe i piętrowe) wzorem kolei niemieckich, wtedy nie byłoby takich problemów...
-
Opcja z dwiema lokomotywami po dwóch stronach składu była by ciekawa w wyglądzie, ale kompletnie abstrakcyjna, jeżeli chodzi o realia polskich kolei - ja przynajmniej się z takim czymś nie spotkałem. Push & pull dla ubogich? ;-)
Kilka lat temu jeździły takie składy na Zakopiance. Na początku EU07 i na końcu EU07. Nie wiem czym było to spowodowane ale myślę, że chodziło o skrócenie czasu przejazdu (wyeliminowanie konieczności oblotu składu w Chabówce i Suchej). Ma ktoś dokładniejsze info w tej sprawie? Czy w takim przypadku w drugim loku też siedzi mechanik?
-
Już dziesiątki lat temu powinniśmy wprowadzić wagony sterownicze (zwykłe i piętrowe) wzorem kolei niemieckich, wtedy nie byłoby takich problemów...
Jak odwiedzalem Dziadkow w Warszawie, to tam Koleje Mazowieckie juz maja wagony typu DoSto firmy Bombardier, z wagonem sterujacym, jak tu, w Niemczech. Ten sam model. Przynajmniej w Warszawie duzo sie zmienilo na kolej w ciagu ostatnich paru lat; n.p. FLIRTy firmy Stadler (FLIRT=Flinker Leichter Innovativer RegionalTriebwagen, tzn. zwinny, lekki, innowacyjny woz trakcyjny (tak to sie nazywa po polsku, tak? Znaczy sie, n.p. EN-57, EN-94...) do ruchu regionalnego), napomniane przedtem sklady pietrowe Bombardier Transportation, wiec mam nadzieje, ze wagony sterujace sie w Polsce rozpowszechnia.
Po tych wagonach zreszta widac, jak przesadnie sie soli w zimie w Polsce; waraznie bylo widac miejsami plamy wynikajace ze stezonych roztworow soli. Tu sie duzo mniej sypie (i przede wszystkim CaCl2 a nie NaCl), i jeszcze jakos nie widzialem plam na, bedacych duzo dluzej w sluzbie, pietrowcach DB Regio.
-
Taka ,,misja,, nie będzie realistyczna, ponieważ Bałtyk Plaża (z tego co wiem) jest stacją końcową (właściwie przystankiem osobowym), na którym nie ma możliwości ,,oblotu,, składu więc składy wagonowe nie powinny tam kursować.
Więc jazdę można by zakończyć na tej stacji wcześniej. Nie wiem jak się nazywa. Tam można by było spokojnie zrobić oblot.
-
Na wagonach sterowniczych się póki co skończyło - nie ma jeszcze lokomotyw, które to obsłużą przez co te wagony robią jak za zwykłe.
-
Kilka lat temu jeździły takie składy na Zakopiance. Na początku EU07 i na końcu EU07. Nie wiem czym było to spowodowane ale myślę, że chodziło o skrócenie czasu przejazdu (wyeliminowanie konieczności oblotu składu w Chabówce i Suchej). Ma ktoś dokładniejsze info w tej sprawie? Czy w takim przypadku w drugim loku też siedzi mechanik?
Rok temu widziałem w Suchej taki skład. Siódemka na obu końcach. W każdej z nich siedział mech.
-
Tak, w obu lokomotywach znajdują się maszyniści. Częściej niż EU07 na "popychu" do Zakopanego jechało ET21. Dodatkowa lokomotywa występowała tylko jeżeli skład był dłuższy lub równy chyba dziewięciu (liczby dokładnie nie pamiętam bo stosowane to było już dawno, na pośpiesznym do Szczecina) wagonom, ze względu na górski charakter linii.
-
Nie sprawdzałem tego w obecnych instrukcjach, ale z tego co pamiętam jazda lokomotywy ,,z tyłu" była nie tak dawno surowo zabroniona. Zresztą przepisowo znajdę każdy argument do tego, aby lok z tyłu nie mógł jeździć z podniesionymi patykami.
-
z tego co pamiętam jazda lokomotywy ,,z tyłu" była nie tak dawno surowo zabroniona
Tak, było coś takiego wprowadzone. Przez pewien czas występowała sytuacja, że lokomotywa "dodatkowa" była wprzęgnięta zaraz za lokomotywą "główną". Najśmieszniej to wyglądało jak jechało EU07 i ET21. A jeżeli jechały dwa EU07 to nie były one łączone kablami ukrotnienia i w obu lokomotywach znajdowali się maszyniści.
-
Możnaby było kibelkiem obrócić parę razy w jedną i drugą stronę, aż nie wyjdzie Ci bokiem.
-
Ściągnij sobie pliki do zwrotnic i użyj wyobraźni :P Eventy niepotrzebne:)
-
Sciągnij sobie pliki do zwrtonic i użyj wyoraźni :P Eventy niepotrzebne:)
Są potrzebne... Anglika plikiem do zwrotnic nie przestawisz.
-
Są potrzebne... Anglika plikiem do zwrotnic nie przestawisz.
Chodziło mu raczej o ince z możliwością sterowania ręcznego w scenerii... A użycie wyobraźni dotyczy omijania S1.
-
ZTCW to po wprowadzeniu manualnych anglików do scenerii, na bałtyku nie przestawiały się angliki. Po prostu to wyglądało, tak jakby event, który miał go przestawić nie uruchamiał się. Potem wychodziły różne kwiatki ;P
-
Autor przeróbki inca fail - co tu dużo mówić...