- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: MichałŁ w 28 Lutego 2009, 15:35:25
-
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-07 15:35.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-14 15:35.
Plik XXX.
Rozmiar: 74913 bajtów.
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2009-02-28 15:32:50 ....A 129 120 info.txt
2009-02-28 14:28:57 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E-n.chk
2009-02-28 14:29:02 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E-r.chk
2009-02-28 14:29:07 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E-rn.chk
2009-02-28 14:29:12 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E-w.chk
2009-02-28 14:29:18 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E-WN.chk
2009-02-28 14:29:23 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E-wzez.chk
2009-02-28 14:29:28 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E-zez.chk
2009-02-28 14:28:52 ....A 4055 2094 dynamic/PKP/201E/201E.chk
2009-02-28 14:30:23 ....A 2327 1367 dynamic/PKP/409Da/409Da.chk
2009-02-28 14:30:10 ....A 2327 1367 dynamic/PKP/409Da/409Da2.chk
2009-02-28 15:22:09 ....A 5025 2183 dynamic/PKP/EP05/EP0504.chk
2009-02-28 15:22:17 ....A 5025 2183 dynamic/PKP/EP05/EP0516.chk
2009-02-28 15:22:25 ....A 5025 2183 dynamic/PKP/EP05/EP0523.chk
2009-02-28 14:33:13 ....A 4065 2039 dynamic/PKP/EP07-1XXX/303EP-n.chk
2009-02-28 15:21:58 ....A 4400 2183 dynamic/PKP/EP08/4E1.chk
2009-02-28 14:35:46 ....A 3746 1974 dynamic/PKP/ET21/3e.chk
2009-02-28 14:34:23 ....A 3745 1974 dynamic/PKP/ET21/3E1.chk
2009-02-28 15:21:34 ....A 3831 2001 dynamic/PKP/ET21/3E2-n.chk
2009-02-28 15:21:40 ....A 3824 1997 dynamic/PKP/ET21/3E2.chk
2009-02-28 15:21:07 ....A 4466 2212 dynamic/PKP/ET42/ET42-A.chk
2009-02-28 15:21:17 ....A 4467 2212 dynamic/PKP/ET42/ET42-B.chk
2009-02-28 14:41:29 ....A 4065 2038 dynamic/PKP/EU07/203e-a.chk
2009-02-28 14:41:43 ....A 4065 2038 dynamic/PKP/EU07/203e-b.chk
2009-02-28 14:42:19 ....A 4065 2037 dynamic/PKP/EU07/303E-M.chk
2009-02-28 14:42:31 ....A 4065 2037 dynamic/PKP/EU07/303E-n.chk
2009-02-28 14:41:54 ....A 4065 2037 dynamic/PKP/EU07/303e.chk
2003-11-06 16:45:38 ....A 430 333 dynamic/PKP/EU07/303Ewrak.chk
2009-02-28 14:41:12 ....A 4062 2038 dynamic/PKP/EU07/4e.chk
2009-02-28 14:42:56 ....A 4065 2038 dynamic/PKP/EU07/EP07-NM.chk
2009-02-28 14:43:08 ....A 4065 2038 dynamic/PKP/EU07/EP07-zez.chk
2009-02-28 14:42:45 ....A 4065 2038 dynamic/PKP/EU07/EP07.chk
2009-02-28 15:01:35 ....A 1713 952 dynamic/PKP/SM42/SM42.chk
2009-02-28 15:02:18 ....A 1708 951 dynamic/PKP/SM42/sp42.chk
2009-02-28 15:02:51 ....A 1708 951 dynamic/PKP/SM42/su42.chk
2009-02-28 14:46:06 ....A 2133 1275 dynamic/PKP/SN61/sn61.chk
2009-02-28 15:12:27 ....A 2044 1010 dynamic/PKP/ST44/st44-n.chk
2009-02-28 15:12:34 ....A 2044 1010 dynamic/PKP/ST44/st44-o.chk
2009-02-28 15:12:41 ....A 2044 1010 dynamic/PKP/ST44/st44-u.chk
2009-02-28 14:47:06 ....A 2044 1010 dynamic/PKP/ST44/st44.chk
2007-12-31 22:52:24 ....A 1302 808 dynamic/PKP/ST44/st44dumb.chk
2009-02-28 14:50:37 ....A 2101 1112 dynamic/PKP/SU46/303D.chk
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
140695 71508 42 files, 14 folders
Pacza z poprawionymi fizykami niektórych lokomotyw poprawione hamulce i parametry lkomotyw spalinowych
Autor poprawek: MichałŁ.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-
Pacza
?
lkomotyw
?
Na podstawie jakich danych robiłeś poprawki ?
-
Paczka z poprawkami hamulców i parametrów lokomotyw spalinowych
poprawione fizyki: ET22(201Epack) EU07 EP07 ET21 ET41 ET42 409Da SM42 SU42 SP42 SU42 ST44
Korzystałem z książek o tych lokomotywach.
-
Zgodność z którymi exe?
-
Działa na dizelpacku ale dałem już wpisy które są w nowym exe YB.
-
Witam,
tak się dziwnie składa ze mam podstawy sądzić ze autor wykorzystał bez mojej wiedzy wpisy do linijki Break które kiedyś umieściłem na forum ogólnym.
Zamieszczę tutaj wpisy poprawek moich i wszystkich którzy chcą się przekonać ze mam podstawy by tak sądzić ponieważ porównanie wypada interesująco.
*******************************************************************
Poprawione wpisy dla wybranych pojazdów trakcji elektrycznej.
Wpisy należny umieścić w plikach Chk znajdujących się Dynamic/PKP/wybrany pojazd
otwieramy plik odszukujemy linijkę zaczynającą się słowem Brake i usuwamy cześć wpisu oraz zastępujemy go nowym.
Proszę zrobić sobie kopie zapasowa ponieważ gdyby wystąpiły problemy to zawsze jest do czego wrócić.
Nie wszystkie wpisy odpowiadają rzeczywistości ze względu na brak odpowiednich danych. Nie ponoszę tez żadnej odpowiedzialności za błędy wynikłe z przeróbki pliku Chk oraz jego użytkowania.
Uwaga proszę wszystkich którzy zmienili wpis dla loków ET21 ET40 ET42 EP09 o ponowne jego poprawienie!!!
dla EU06, EU07/EP07 typ 4E, EP08
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.055 BCM=2.59 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.810 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0566
dla EU07/EP07 typ 303E
MBF=5.9 MaxBP=0.44 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.055 BCM=2.59 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.810 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.0566
dla ET41
MBF=5.4 MaxBP=0.42 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.055 BCM=2.59 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.810 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.0566
dla ET22
MBF=19.0 MaxBP=0.42 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.06 BCM=1.5 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=1.0 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.0566
dla ET21 nie zmodernizowanego
MBF=13.5 MaxBP=0.41 BCN=4 BCR=0.1524 BCD=0.1 BCM=3.0 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.88 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0582
dla ET21 zmodernizowanego
MBF=13.5 MaxBP=0.41 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.06 BCM=3.0 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.88 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0582
dla EP09
MaxBP=0.44 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.1 BCM=3.0 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.834 MinCP=0.85 MaxCP=1.0 CompressorSpeed=0.0566
dla ET40
MaxBP=0.43 BCN=4 BCR=0.1143 BCD=0.12 BCM=3.0 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.834 MinCP=0.75 MaxCP=0.9 CompressorSpeed=0.0566
dla ET42
MaxBP=0.37 BCN=4 BCR=0.1143 BCD=0.18 BCM=3.0 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.834 MinCP=0.75 MaxCP=0.9 CompressorSpeed=0.0566
dla EN57 (stary typ sprężarki CM-38, typ hamulca Oerlikon) członu RA
MBF=26.0 MaxBP=0.4 BCN=1 BCR=0.1778 BCD=0.11 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.3 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.013
człon RB
MBF=26.0 MaxBP=0.4 BCN=1 BCR=0.1778 BCD=0.11 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.3 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0
człon S
MBF=0.0 MaxBP=0.4 BCN=2 BCR=0.1524 BCD=0.105 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.01 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0
dla EN57 (nowy typ sprężarki A50-110B, typ hamulca Oerlikon) członu RA
MBF=26.0 MaxBP=0.4 BCN=1 BCR=0.1778 BCD=0.11 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.3 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0156
człon RB
MBF=26.0 MaxBP=0.4 BCN=1 BCR=0.1778 BCD=0.11 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.3 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0
człon S
MBF=0.0 MaxBP=0.4 BCN=2 BCR=0.1524 BCD=0.105 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.01 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0
dla EN71 i ED72 członu RA
MBF=26.0 MaxBP=0.4 BCN=1 BCR=0.1778 BCD=0.11 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.3 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0156
człon RB
MBF=26.0 MaxBP=0.4 BCN=1 BCR=0.1778 BCD=0.11 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.3 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0156
członów S
MBF=0.0 MaxBP=0.4 BCN=2 BCR=0.1524 BCD=0.105 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.01 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0
********************************************************************************************************************************************************
Poprawione wpisy dla wagonów osobowych oraz wybranych wagonów towarowych.
Wpisy należny umieścić w plikach Chk znajdujących się Dynamic/PKP/wybrany wagon
otwieramy plik odszukujemy linijkę zaczynającą się słowem Brake(oraz Cntrl jeśli jest to zaznaczone) i usuwamy cześć wpisu oraz zastępujemy go nowym.
Proszę zrobić sobie kopie zapasowa ponieważ gdyby wystąpiły problemy to zawsze jest do czego wrócić.
Nie wszystkie wpisy odpowiadają rzeczywistości ze względu na brak odpowiednich danych. Nie ponoszę tez żadnej odpowiedzialności za błędy wynikłe z przeróbki pliku Chk oraz jego użytkowania.
Wagony Osobowe:
1XXa
NBpA=8 MBF=15.0 MaxBP=0.41 BCN=2 BCR=0.1778 BCD=0.15 BCM=3.0
Z1,Z2
NBpA=6 MBF=16.0 MaxBP=0.40 BCN=2 BCR=0.178 BCD=0.12 BCM=3.5 TBF=85
Wagony Towarowe:
Rs p
NBpA=4 MBF=32.5 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.5 BCM=3.0
Res p
NBpA=4 MBF=32.5 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.68 BCM=2.88
Zaes
NBpA=4 MBF=32.5 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.51 BCM=2.94
Eaos P
NBpA=4 MBF=24.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.17 BCMlo=1.5 BCM=2.88
NBpA=4 MBF=24.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.17 BCMlo=1.32 BCM=3.12
NBpA=4 MBF=24.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.17 BCMlo=1.44 BCM=2.24
Fas
NBpA=4 MBF=42.6 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.51 BCM=3.2
Fals
NBpA=4 MBF=32.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.68 BCM=3.36
Falns
Brake
NBpA=4 MBF=32.6 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCM=3.6
Cntrl
MaxBPMass=60
Shimmns p
Brake
NBpA=4 MBF=20.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCM=3.48
Cntrl
MaxBPMass=58
Zas
NBpA=4 MBF=22.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.64 BCM=3.39
Sikkps
NBpA=4 MBF=22.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=2.16 BCM=2.82
Shimmnss p
Brake
NBpA=4 MBF=21.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCM=3.48
Cntrl
MaxBPMass=58
Simms p
NBpA=4 MBF=16.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.5 BCM=3.24
Eamos
NBpA=4 MBF=24.0 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.17 BCMlo=1.47 BCM=3.12
Shimms p
NBpA=4 MBF=32.5 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.2032 BCD=0.14 BCMlo=1.44 BCM=2.88
********************************************************************************************************************************************************
Trakcja spalinowa:
SM42 (wózek 1LN)
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=4 BCR=0.127 BCD=0.08 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.055
SM42/SP42
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.08 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.055
SU42
MBF=5.9 MaxBP=0.62 BCN=4 BCR=0.127 BCD=0.08 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.055
SM31 do nr 22
MBF=5.9 MaxBP=0.43 BCN=12 BCR=0.1143 BCD=0.08 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.0291
SM31 od nr 23
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=4 BCR=0.127 BCD=0.08 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0291
ST43
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=4 BCR=0.1143 BCD=0.13 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.97 MinCP=0.8 MaxCP=1 CompressorSpeed=0.0566
ST44
MBF=5.9 MaxBP=0.41 BCN=8 BCR=0.1016 BCD=0.15 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.888 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.076
SU45/SP45
MBF=5.9 MaxBP=0.41 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.095 BCM=3.44 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0566
SU46
MBF=5.9 MaxBP=0.44 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.071 BCM=3.72 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0566
SU47 ?
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.08 BCM=3.35 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0566
SM48
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=4 BCR=0.1143 BCD=0.125 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=1.0 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.0566
SM03 ?
MBF=5.9 MaxBP=0.35 BCN=1 BCR=0.127 BCD=0.17 BCM=2.5 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0566
SP32 do nr 5
MBF=5.9 MaxBP=0.3 BCN=4 BCR=0.1143 BCD=0.1 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.8 MaxCP=1.0 CompressorSpeed=0.0566
SP32 od nr 6
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.1 BCM=3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.8 MinCP=0.8 MaxCP=1.0 CompressorSpeed=0.0566
Następnie chce zaznaczyć ze BCM= ponad 8 to dla et22 dużo za dużo.
Jestem ciekawy co do powiedzenia ma autor paczki na ten temat.
-
tak się dziwnie składa ze mam podstawy sądzić ze autor wykorzystał bez mojej wiedzy wpisy do linijki Break które kiedyś umieściłem na forum ogólnym.
Skoro były na forum, publicznie dostępne i @MichałŁ sobie je powpisywał do wszystkich CHK, to żeby zrobić inne poprawki w fizyce i wydać je na forum, musiałby usuwać Twoje wpisy i zastąpić je starymi? Niby dlaczego? To zaprzecza rozwojowi symulatora, który jest na dodatek projektem wspólnym i darmowym.
-
Sigman, ale nie o to głównie chodzi.
Zapytałem @MichałŁ:
Na podstawie jakich danych robiłeś poprawki ?
Na to on odpowiedział:
Korzystałem z książek o tych lokomotywach.
Napisałby, że zrobił na podstawie wpisów kudłacza, czy coś w tym stylu. Ale tu wychodzi na to, że to on jest ich autorem. To tak jakby ktoś wziął zrobioną przez Ciebie teksturę i np zmodyfikował ją wstawiając "końcówki" w innym odcieniu czerwieni, a później mówił, że to on jest autorem tekstury... .
Po prostu @kudłacz chciałby się dowiedzieć co i jak. Porównywałem wpisy i faktycznie sprawa jest podejrzana.
-
Nie chodzi o to ze ma wymazać moje wpisy czy coś takiego ale o zwykła uczciwość a jak można zauważyć człowiek przypisuje sobie coś czego nie zrobił do końca sam.
-
Sigman ma racje ja powpisywałem te parametry z forum W żadnym razie nie czuje się za ich autora. Moje zmiany dotyczą czasów napełnień i luzowania wpisów parametrów cylindrów i przekładni hamulcowej pojemności zbiorników powietrza parametrów (nie we wszystkich lokomotywach) kranu maszynisty ale głównie zmiany zrobiłem lokomotywach spalinowych poprawiłem wpisy nastawnika jazdy (WWL-list) tak żeby było to zgodne z zasada działania takiej przekładni. W parametrach podanych przez Kudłacza na forum nic nie zmieniałem poza tymi dotyczącymi przekładni hamulcowych
Co do przełożenia w DTR 201E jest napisane przełożenie przekładni hamulcowej =8,51
-
Proponuję w pliku info dopisać też kudłacza.
-
Wg mnie jedynym popełnionym tutaj przez Michała grzechem było niedostateczne opisanie paczki. Nie dopatruję się tutaj żadnej "kradzieży intelektualnej". Zebrał w całość charakterystyki obecnych pojazdów z poprawkami autorstwa m.in. kudłacza, dodał swoje poprawki na podstawie danych z książek, wystawił poprawnie paczkę do testów, chwała mu za to.
Nie opisał paczki, jego błąd, wierzę że następnym razem zrobi to poprawnie.
Polowanie na czarownice uważam za zakończone :D
-
Jeszcze troche i dojdzie do tego, ze nawet o wpisy atmo beda jakies afery...
-
To ja trochę z innej beczki. Folder EP07-1XXX powinien się nazywać EP07-10XX. Przynajmniej tak go nazwałem jak wydawałem pierwsze tekstury budyni. Co do fizyki, to czy ktoś patrzył jak radzi sobie z nią AI?
-
dla EU06, EU07/EP07 typ 4E, EP08
MBF=5.9 MaxBP=0.4 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.055 BCM=2.59 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.810 MinCP=0.7 MaxCP=0.8 CompressorSpeed=0.0566
dla EU07/EP07 typ 303E
MBF=5.9 MaxBP=0.44 BCN=8 BCR=0.1143 BCD=0.055 BCM=2.59 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.810 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.0566
Chyba za bardzo przesadziles z CompressorSpeed... W rzeczywistosci tak szybko nie laduje. Mysle, ze poprzednia wartosc (0.03) byla ok.
-
Co do tej paczki to będzie jeszcze poprawiona bo Kudłacz chce jeszcze dodać tu fizyki innych loków i wagonów tak żeby była całość.
Nazwę EP07-1XXX mam dlatego że ostatnio ściągnoąłem kabinę do budyni autorem jej był mariusz glogau.
« Dodano: 07 Marca 2009, 16:10:22 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-14 16:10.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-21 16:10.
Plik http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK_1.rar (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK_1.rar).
Rozmiar: 155962 bajtów.
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
[link nieaktualny (CHK_1.rar.txt)]
Paczka z urealnionymi fizykami do: 1xxa, 201E 409Da Eamos eaos en57 ep05 eu07 ep07 ep08 et21 et40 et41 et42 Falns Fals Res Rs Shimmns sikkps Simms sm42 sn61 st44 su46 Zaes Zas.
Autorami są: MichałŁ(Lokomotywy) i Kudłacz(EZT i wagony).
Wiadomość wygenerowana automatycznie
To już ostateczna wersja paczki możliwe że w przyszłości pojawią się inne zmodyfikowane fizyki. Zmienione jest to co w poprzedniej wersji czyli parametry hamulców oraz przekładni spal.-el. oraz dodane fizyki EZT oraz wagonów , które zrobił Kudałacz.
« Dodano: 07 Marca 2009, 19:56:53 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-14 19:56.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-21 19:56.
Plik o ozmiarze: 155962 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar.txt (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar.txt)
Paczka z urealnionymi fizykami do: 1xxa, 201E 409Da Eamos eaos en57 ep05 eu07 ep07 ep08 et21 et40 et41 et42 Falns Fals Res Rs Shimmns sikkps Simms sm42 sn61 st44 su46 Zaes Zas.
Autorami są: MichałŁ(Lokomotywy) i Kudłacz(EZT i wagony).
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Proszę ściągać tą paczkę gdyż dokonałem jeszcze parę modyfikacji
-
Zauważyłem pewien błąd. Chodzi o długość et41. Co prawda ta ustawiona w chk jest prawidłowa, ale za to model jest za krótki:)
-
To nie wiem co teraz zrobić bo jeśli poprawie tak żeby pasowało to nie wiem czy jak wyjdzie nowy model (elektropack lub jakiś inny) też będzie pasowało. Właśnie dlatego nie poprawiałem wymiarów w CHK gdyż uznałem że to wina modeli jest. Skupiłem się głównie na samej fizyce jazdy.
-
Myślę, że powinieneś tworzyć tę paczkę pod obecny tabor, a nie przyszły. Jak wyjdzie elektropak, to pewnie będzie zawierał już poprawione pliki chk.
I jeszcze jeden brak znalazłem: w chk siódemek nie ma linijki Load: MaxLoad=52 LoadQ=pieces LoadAccepted=pantstate LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1, przez co nie można uruchomić ich na sceneriach wykorzystujących ten wpis. Przydałby się też odpowiedni wpis do EZT, żeby można było wozić pasażerów, czyli: Load: MaxLoad=70 LoadQ=pieces LoadAccepted=Passengers OverLoadFactor=2 LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=2 dla członów R i: Load: MaxLoad=80 LoadQ=pieces LoadAccepted=Passengers,Pantstate OverLoadFactor=2 LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=2 dla członów S.
Edit: Przeglądałem jeszcze chk EU07 i możnaby w nich poprawić stosunek przekładni z 18:79 na 19:79.
-
Dobrze wpisy load dodam co do przekładni ja wszędzie mam napisane że jest 18:79, a z wymiarami modelu to jeszcze pomyśle.
« Dodano: 11 Marca 2009, 17:27:07 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-18 17:27.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-25 17:27.
Plik o ozmiarze: 157503 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar.txt (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar.txt)
Paczka z urealnionymi fizykami do: 1xxa, 201E 409Da Eamos eaos en57 ep05 eu07 ep07 ep08 et21 et40 et41 et42 Falns Fals Res Rs Shimmns sikkps Simms sm42 sn61 st44 su46 Zaes Zas.
Autorami są: MichałŁ(Lokomotywy) i Kudłacz(EZT i wagony). Dodłem wpisy Load nie stety nie zmieniłem wymiarów podanych w CHK gdzyż chciał bym żeby fizyka była możliwie realna
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-
Nie testowałem wszystkich charakterystyk, ale od razu w oczy rzuca mi się EN57. Otóż moim zdaniem czas napełniania i opróżniania cylindra jest OK, jednak jednostka bardzo słabo hamuje - na starszych charakterystykach "trzymanie" składu jest wg mnie lepiej odwzorowane.
Z tego co pamiętam, to w jednostce nie ma potrzeby pozostawiania na chwilę nastawnika w pozycji "P" celem załączenia poszczególnych obwodów (na wzór lokomotywy), a można od razu ustawić nastawnik choćby na pozycję "B III". Tutaj niestety musimy chwilę odczekać, aby móc przestawić z "P" na dalsze pozycje.
-
Dobrze czyli EN57 do poprawki . Poczekam jeszcze na inne uwagi i zabiorę się do pracy.
-
Dla byka proponuje:
Engine: EngineType=ElectricSeriesMotor Volt=1500 Trans=18:79 WindingRes=0.15 nmax=2390
MotorParamTable:
0 23.34 156 117 170
1 42.12 426 115 174
2 25.81 380 129 248
3 27.89 558 136 324
4 30.48 798 137 367
5 25.26 742 136 455
6 23.27 807 126 508
END-MPT
Circuit: CircuitRes=0.5 ImaxLo=650 ImaxHi=750 IminLo=350 IminHi=450
A dla siodemki:
Engine: EngineType=ElectricSeriesMotor Volt=1500 Trans=18:79 WindingRes=0.15 nmax=2390
MotorParamTable:
0 23.34 306 117 130
1 25.12 526 115 144
2 25.81 480 120 212
3 27.89 558 127 326
4 30.48 698 137 454
5 25.26 642 136 550
6 23.27 1067 130 595
END-MPT
Circuit: CircuitRes=0.5 ImaxLo=650 ImaxHi=750 IminLo=350 IminHi=450
-
Na jakiej podstawie dokonałeś zmian tych wpisów??
-
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-21 20:44.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-28 20:44.
Plik o ozmiarze: 157412 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4416/CHKrar.rar (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHKrar.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
[link nieaktualny (CHKrar.rar.txt)]
Paczka z urealnionymi fizykami do: 1xxa, 201E 409Da Eamos eaos en57 ep05 eu07 ep07 ep08 et21 et40 et41 et42 Falns Fals Res Rs Shimmns sikkps Simms sm42 sn61 st44 su46 Zaes Zas.
Autorami są: MichałŁ(Lokomotywy) i Kudłacz(EZT i wagony). Dodłem wpisy Load i parametry silników według Huntera
Wiadomość wygenerowana automatycznie
« Dodano: 17 Marca 2009, 16:56:52 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-24 16:56.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-31 17:56.
Plik o rozmiarze: 157474 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar)
Lista plików w paczce ma ponad 7kB i została umieszczona w oddzielnym pliku:
http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar.txt (http://eu07.pl/userfiles/4416/CHK.rar.txt)
Paczka z urealnionymi fizykami do: 1xxa, 201E 409Da Eamos eaos en57 ep05 eu07 ep07 ep08 et21 et40 et41 et42 Falns Fals Res Rs Shimmns sikkps Simms sm42 sn61 st44 su46 Zaes Zas.
Autorami są: MichałŁ(Lokomotywy) i Kudłacz(EZT i wagony). Dodłem wpisy Load i parametry silników według Huntera. Dokonałem jeszcze kilku niewielkich poprawek.
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-
Testuję tak na raty (brak czasu). Jadąc ET22 (nie wiem, czy dotyczy to tylko tej serii, bo innych nie włączałem) podczas ostatniej fazy hamowania, a właściwie w momencie zatrzymania składu nie ma tego charakterystycznego bujnięcia kamery do przodu przez co - moim zdaniem - hamowanie sprawia mniej radości ;)
-
Bujanie kamery zależy od parametrów .mmd więc nie wiem skąd ta różnica.
-
Testuję tak na raty (brak czasu). Jadąc ET22 (nie wiem, czy dotyczy to tylko tej serii, bo innych nie włączałem) podczas ostatniej fazy hamowania, a właściwie w momencie zatrzymania składu nie ma tego charakterystycznego bujnięcia kamery do przodu przez co - moim zdaniem - hamowanie sprawia mniej radości ;)
Nie wiem czy to nie jest związane z zatrzymywaniem składu przy większej ilości wagonów na haku.
-
Też nie wiem, ale po przywróceniu poprzedniego pliku chk efekt pchania kamery przy hamowaniu wraca, więc zakładam, że to ten właśnie plik to powoduje.
Natomiast co na pewno mogłoby być do poprawy (piszę cały czas o ET22), to znowu ta nieszczęsna siła hamowania. Bujnijcie byczka np. do 80 km/h i wrzućcie nagłe - bysio się kula i końca nie widać....
-
Co do byka to uważam że siła hamowania jest dobra gdyż spisałem je z DTRki 201E. Wczesniesze wpisy hamulca były trochę za mocne.
-
Co do byka to uważam że siła hamowania jest dobra gdyż spisałem je z DTRki 201E. Wczesniesze wpisy hamulca były trochę za mocne.
Hmmm....obejrzyj to:
moim zdaniem lokomotywa hamuje zbyt długo.
-
Dobrze popracuje jeszcze nad tym. Ale może to tez wynikać że przy jeździe luzem sama lokomotywa słabiej hamuje niż z pociągiem.
-
Dobrze popracuje jeszcze nad tym. Ale może to tez wynikać że przy jeździe luzem sama lokomotywa słabiej hamuje niż z pociągiem.
Oczywiście, że słabiej hamuje (stąd wynika np. dla EU07 Vmax przy jeździe luzem wynosi 110 km/h). Dla porównania hamowanie nagłe z obciążeniem (6 pullmanów). Nawet po samym czasie widać, że z obciążeniem lepiej "trzyma": 56 sekund hamowania dla jazdy luzem i 40 dla jazdy z obciążeniem.
-
Znaczy ja tu jeszcze bym miał taką uwagę, że teraz nie działa drugi stopień hamowania może to z tego wynika ta długa droga hamowania.
-
Co masz na myśli, mówiąc, że nie działa 2 stopień?
-
Przy pełnym hamowaniu z dużej prędkości ciśnienie powinno wzrosnąć na nastawieniu R do ok. 0,62MPa
-
Jak się nie umie, to się siedzi cicho, żeby się nie wydało! :]
Wysoki stopień działa jak najbardziej, o ile jest wpis w chk BrakeDelys=GPR oraz przełączy się hamulec na nastawę pospieszną klawiszem opisanym w jednej z wcześniejszych paczek - nie powiem którym, poszukaj sam :P