- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: marcepan w 09 Lutego 2009, 11:35:24

Tytuł: Poszukuję kooperanta-modelarza do stworzenia ASF.
Wiadomość wysłana przez: marcepan w 09 Lutego 2009, 11:35:24
Witam!  Zgodnie z treścią tematu, szukam chętnego modelarza, który pomoże mi stworzyć nowe ASF z możliwością prowadzenia go w MaSzynie. Posiadam wszystko, co potrzebne do stworzenia plików .chk i .mmd oraz .T3D. Mam zdjęcia na tekstury poszczególnych części kabiny, zdjęcia poglądowe zewnętrzne i wewnętrzne oraz zdjęcia na tekstury pojazdu (niestety tylko DR/DB i ewentualnie 2 z PKP ale słabe).

pozdrawiam
Tytuł: Odp: Poszukuję kooperanta-modelarza do stworzenia ASF.
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 09 Lutego 2009, 16:42:23
Posiadasz wszystko do chk? Czy aby na pewno? Potrzebne Ci beda charakterystyki M(I), V(I) ewentualnie n(I) silnika trakcyjnego. Mozna wiedziec w jaki sposob w ASFie jest przeprowadzany rozruch? Zwiekszanie napiecia na zaciskach silnika przez dolaczanie kolejnych ogniw akumulatorow czy moze jakos inaczej?
Tytuł: Odp: Poszukuję kooperanta-modelarza do stworzenia ASF.
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 09 Lutego 2009, 17:38:52
Rulez, wspomóż tym co masz i będzie ok ;)
Tytuł: Odp: Poszukuję kooperanta-modelarza do stworzenia ASF.
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 09 Lutego 2009, 17:56:09
Rulez, wspomóż tym co masz i będzie ok ;)
Gdybym ja mial cos na ASFa to pewnie juz dawno bylby zrobiony.
Tytuł: Odp: Poszukuję kooperanta-modelarza do stworzenia ASF.
Wiadomość wysłana przez: guest4368 w 09 Lutego 2009, 19:11:18
Ja zrobiłem prymitywną fizykę AFS na własny użytek. Sądzę, że z wykorzystaniem tych materiałów można zrobić fizykę AFS. Jestem gotów podjąć się zrobienia .chk .
Tytuł: Odp: Poszukuję kooperanta-modelarza do stworzenia ASF.
Wiadomość wysłana przez: marcepan w 10 Lutego 2009, 10:53:50
Ok, w takim razie @james.szczesny, zapraszam na PW. Tam podam Ci informacje jakich potrzebujesz do stworzenia .chk.@ET22_RULZ: Z każdą pozycją nastawnika, akumulator jednej z sekcji (zależy z której prowadzimy ten cud techniki) daje coraz wyższe napięcie do silników. (max 110V[DC]; jeden akumulator ma max. U=112V[DC] i 455Ah ładowania).
  Podczas jazdy pracuje tylko jeden silnik i jeden akumulator. Po zmianie sekcji jedziemy na drugim silniku i na drugim akumulatorze (Te, na których jechaliśmy poprzednio, wówczas znajdują się w stanie spoczynku.). Jeden silnik rozwija maksymalną moc 8,5 kW i  maksymalnie uciągnie 300t.
Pozdrawiam.