- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: Monczan_SP32 w 30 Stycznia 2009, 19:35:29

Tytuł: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: Monczan_SP32 w 30 Stycznia 2009, 19:35:29
Przeczytałem całą literaturę dostępną na forum, czyli tematy i posty, gdzie był ten problem, ale nie znalazłem odpowiedzi. Usunąłem dodatkowe wagony z towarowego (tego z ET42), ale ciągle wyrzucał mnie przy nich do Windowsa. W końcu cały skład w pliku scenerii poprzedziłem "//" licząc, że jego usunięcie zlikwiduje problem. Gdzie tam. Plik log w załączniku, uruchamiałem scenerię na .exe z diesel packa, oraz na tym KURS'a 90.

Jeżeli ktoś mi w tym pomoże, to stawiam mu piwo (nie żartuję!).

Tytuł: Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 30 Stycznia 2009, 19:37:40
Kup piwo i napisz do @Mati An-a on jest autorem ;)
Tytuł: Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: MKaczy w 31 Stycznia 2009, 02:36:59
Witam.
Podejrzewam ze jest to spowodowane za wysokim zużyciem pamięci Ram'u, innego wytłumaczenia nie widzę, jeśli nie wyświetla się żaden błąd tylko po prostu "wywala" do wina. Dlaczego tak jest? Jakiś błąd w modelu, gdyż widzę w logu zakonczenie:

Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d .

Czyli sekcja ładowania taboru. Niech ktoś odpali tą krzyzową2, (ja nie posiadam tej wersji trasy) i da loga, zobacz wówczas co ładuje się po tym elemencie i postaraj się go u siebie wymienić, lub dojść co jest z nim nie tak.

Pozdrawiam.
 Ps. Już 3 lata na forum ;)
Tytuł: Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: Monczan_SP32 w 31 Stycznia 2009, 10:58:44
Ten model występował jeszcze na paru sceneriach, i zazwyczaj się ładował bez problemu. Następnym byłby wagon od składu z ET42, który wyłączyłem ze scenerii w obawie, że to on powoduje problemy, bo na nim wcześniej wyrzucało mnie do Windy. Ten model sieciowca się ładował bez problemu, gdy tamten skład był włączony. Mogłem tak odłączać kolejne, i kolejne, ale chyba nie w tym rzecz, zauważyłem - więc napisałem tutaj. Możliwe, że to RAM, chociaż 1GB starczał mi na każdy jak dotąd model...
Tytuł: Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: Marcin1992 w 31 Stycznia 2009, 11:29:58
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d .

Potem leci ładowanie modelu ET42. Zamień go na np. ET41.
Cytuj
Loading - text model: dynamic\pkp\et42\et42-a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/zderzak_sm03.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\shp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\wozeket42.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et42\et42-042.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et42\et42-b.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\gags\gags.t3d
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\gags2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-206se.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\metal.tga
OK
Tytuł: Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: Monczan_SP32 w 31 Stycznia 2009, 11:53:00
ET42 faktycznie, zazwyczaj kierowałem, nigdy nie miałem jednak na trasie pod kontrolą AI. Spróbuję podmienić.

EDIT: No to zdurniałem. Coś faktycznie na rzeczy z tym sieciowcem... Zatrzymuje się na tym modelu c.t3d. Ale np. na Zwierzyńcu mam taki na scenerii, i wszystko hula pięknie... A może to jakiś inny model? Może przekleję sieciowca ze Zwierzyńca, albo zaremuję to w [cenzura] :P Ewentualnie z szukajki wyciągnę ten model, i wgram jeszcze raz do Maszyny.

EDIT2: Ja się poddaję. To już naprawdę ponad siły moje, i zapewne niejeden betatester też by zwątpił. Wyrzuciłem sieciowca ze scenerii, to teraz log przed wyrzutem do windows kończy mi się na:

Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en71-07rb.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\201e\201e-rn.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\woz_et22.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\kolo_et22.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\panto-a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\light.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\light10.tga
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\cien201e.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\201e\201eh-rn-1059.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\cieneaos.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: textures\materials/coalfine1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412za.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-b1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\slps.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\cien412.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber1.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\lumber.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#sgs-klonica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\#lumber2.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\uahs\406ra.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_bok.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\uahs_el.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\uahs\cien406ra.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\413z.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\cien413.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\maersk.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\container40foot.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\gray.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos4.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\ciensm42.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-174.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412zas.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-z1.tga
OK
Tytuł: Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 31 Stycznia 2009, 13:27:00
Stwierdzenie, że następny wagon po sieciowym powoduje wywalenie nie jest do końca prawdziwe. Wywalenie powoduje taki tabor po sieciowym, który przed sieciowym się nie wczytał (oczywiście przy poprawnych wpisach). Tzn, że wywala wagon, którego wpis jest tylko i wyłącznie za wpisem sieciowego.

Np. PKP\EAOS\eaos wczytuje się przed sieciowym i się nie zatrzymał symek na nim jakoś - znaczy działa. Bierzemy następny wagon we wpisach.

PKP\Uahs\406Ra wczytuje się przed sieciowym i się nie zatrzymał symek na nim jakoś - znaczy działa. Bierzemy następny wagon we wpisach.

PKP\Gags\gags-401K nie wczytywał się przed sieciowym = symek nie napotkał wpisu dla gags'a przed wpisami dla sieciowego. Ten wagon powinien się wczytywać zaraz po sieciowym (przy założeniu, że wywaliliśmy wpis loka ze składu stojącego na torze Krzyzowa_tor8end i nadal problem występuje), a w logu nie ma o nim wzmianki - sprawdzamy to podmieniając wpisy gags'ów.

Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi ;P


Tytuł: Odp: Krzyżowa2 i wyrzut do windows
Wiadomość wysłana przez: Marcin1992 w 31 Stycznia 2009, 13:28:33
Zamieszczam cały log (poza Player Train Init) (załącznik). Także porównaj sobie co się ładuje w kolejce. ;]