- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: Mariusz1970 w 29 Stycznia 2009, 06:14:21

Tytuł: Diffuse- trinagle i dodawanie lub zdejmowanie # z drzewek
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 29 Stycznia 2009, 06:14:21
1)Dostosowanie scenerii do tego wątku:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10742.0.html
2)Dodawanie i zdejmowanie w sceneriach znaku # w drzewkach- na prośbę również w powyższym wątku.

Obsługa prosta jak mi się wydaje, więc nie będę się rozpisywał.
Podczas zmiany scenerii, na dole ekranu pokazywana jest informacja jaki plik jest czytany.
Narzędzia są pisane w Excelu.

Jeśli chodzi o pkt.2, to program fizycznie nie zmienia nazw tekstur na dysku. Trzeba to robić ręcznie, dostosowuje same scn. Najlepiej zrobić sobie kopie plików z i bez # i kluczować w scn raz z plikami z # a raz bez.

Link:
http://eu07.pl/userfiles/1278/priv-diffuse_tree_krzyzyk.rar

Także najlepiej zrobić sobie przed użyciem tych narzędzi, kopie zapasową MaSzyny.

PS
Zabezpiecznia przy uploadzie są chyba za mocne.
Próbowałem pierwotnie z nazwą pliku:
diffuse_tree_#.xls i nie pozwolił skrypt na taką nazwę.
Wydaje mi się, iż skoro nazwy plików w symku używa się znaku #, to tutaj też skrypt powinien łyknąć.

Tytuł: Odp: Diffuse- trinagle i dodawanie lub zdejmowanie # z drzewek
Wiadomość wysłana przez: Ra w 29 Stycznia 2009, 11:42:36
Tylko że w linku, przy pobieraniu pliku znak # musiałby być zamieniany na %23, ponieważ przeglądarka nie wysyła do serwera HTTP tego znaku ani znaków po nim. W URL służy on do ustawienia wyświetlania strony na pozycję określoną przez <A NAME="xxx">.
Tytuł: Odp: Diffuse- trinagle i dodawanie lub zdejmowanie # z drzewek
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 29 Stycznia 2009, 15:57:46
Ok, nie wiedziałem. No to dobry skrypcik, dobry :)
Tytuł: Odp: Diffuse- trinagle i dodawanie lub zdejmowanie # z drzewek
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 30 Stycznia 2009, 17:47:19
Update.

W pliku do zmiany drzewek był bląd, za co przepraszam.
Osoby, które do tej pory pobrały, proszone są o ponowne pobranie.
Błąd spowodowany był tym, iż nazwy tekstur drzewek, program zmieniał tylko dla plików, gdzie był wykorzystywany tree.inc. Brakowało treebig.inc i treesmall.inc (mam nadzieje, iż to już wszystkie tree, jeśli nie, to proszę o zgłoszenie).
Zostało to poprawione.

Przy okazji wyszły błędy w Krewetkowie.
Tam przy niektórych budynkach np. hala.inc, tartak.inc, akademik1.inc, akademik2.inc, dworzec.inc i jeszcze coś tam, były złe przypisane tekstury. Było #swierk1.tga, co było błędem oczywiście.
Poprawiłem to u siebie na tekstury takie, jakie są w innych scenach wykorzystujących te inc.