- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: guest4368 w 19 Stycznia 2009, 15:52:27
-
Jest to kabina SM03 na bazie modelu kabiny 409Da. Dodałem parę modyfikacji np. podświetlanie przyrządów podpięte pod universala (nawet odpowiedni przycisk na pulpicie działa).
Plik:
http://eu07.pl/userfiles/4368/sm03_1.zip
Więcej informacji w pliku info.txt w paczce!
-
Kabina super, ale główny kran Knorr'a nie hamuje składu (oprócz nagłego).
-
Przed chwilą to sprawdziłem. Wszystko działa. Jaki skład próbowałeś zahamować? Pamiętaj, że SM03 nie jest tak mocna jak EU07 i nie ma Oerlikona. Dla przypomnienia pozycje kranu Knorra w SM03:
Napełnianie uderzeniowe [ ./Del ]
Pozycja neutralna [ 4 ]
Hamowanie
Hamowaie nagłe [ 0 ]
Kran Knorra nieco różni się od kranu Oerlikona jeśli chodzi o obsługę.
Użyłem fizyki 409Da modyfikując wpisy silnika. Nie manipulowałem przy hamulcu.
-
james.szczesny napisał:
Napełnianie uderzeniowe [ ./Del ]
Pozycja neutralna [ 4 ]
Hamowanie
Hamowaie nagłe [ 0 ]
Pozycje sterownika hamulcowego H14K1 (systemu Knorr`a) są następujące:
I napełnianie, luzowanie
II jazda
III odcięcie, podwójna trakcja
IV ustalenie stopnia hamowania
V hamowanie służbowe
VI hamowanie nagłe.
Sterownik Knorr`a D2 ma mniej więcej podobne pozycje.
Nie byłem w SM03, ale wydaje mi się, że w SM03 zastosowano sterownik hamulcowy Knorr`a, natomiast zawór rozrządczy jest Westighouse`a (podobnie jak w ET21).
-
V hamowanie służbowe
Nie wiem czemu ale nie ma tej pozycji (na tej pozycji nie wypuszcza z układu)
-
Jeżeli nie było nić zmieniane w fizyce hamulca to wszystko powinno być dobrze. Knorrem najlepiej sterować przy użyciu 9 i 3.
co do knorra D2 to pozycje wyglądają tak
I napełnianie
II jazda
III podwójna trakcja
IV pierwszy stopień hamowania
V pełne hamowanie
VI hamowanie nagłe
przy czym między pozycją IV i V rączka przesuwa się płynnie umożliwiając płynną regulację siły hamowania tak jak w oerlikonie.
-
Jeżeli nie było nić zmieniane w fizyce hamulca to wszystko powinno być dobrze. Knorrem najlepiej sterować przy użyciu 9 i 3.
W fizyce hamulca nic nie było zmieniane.
Napełnianie uderzeniowe [ ./Del ]
Pozycja neutralna [ 4 ]
Hamowanie
Hamowaie nagłe [ 0 ]
Moje niedopatrzenie. Jest tak jak napisał MichałŁ.
Może problem z tym hamulcem był spowodowany przez .exe?
-
Mam exe Kursa. Ale na innych lokomotywach hamulec Knorr'a działa.
-
Moja 409Da działa na exe yB