- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: lukasz_cmg w 04 Stycznia 2009, 15:14:20

Tytuł: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: lukasz_cmg w 04 Stycznia 2009, 15:14:20
Jak jest tarcza ostrzegawcza przejazdowa to jest mniejsza długość drogi hamowania między tarczą, a przejazdem?

Sformułuj swoje pytanie ponownie.
/ Moderator: Żuk
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 04 Stycznia 2009, 15:29:11
Niestety nie rozumiem pytania. Jezeli nie ma tarczy, to jest jakas odleglosc miedzy nieistniejaca tarcza a semaforem ?:|
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: youBy w 04 Stycznia 2009, 15:35:21
Translacja przypuszzcalna:

Czy TOP jest dokładnie w odległości drogi hamowania od przejazdu?
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: lukasz_cmg w 04 Stycznia 2009, 15:43:57
Cytuj
Czy TOP jest dokładnie w odległości drogi hamowania od przejazdu?
Zgadza się.
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 04 Stycznia 2009, 15:53:33
Jak przy tarczy włączy się hamulec na I stopień hamowania (obniża o 0,5 atm.) to pociąg powinien się zatrzymać przed semaforem.
Hmm ciekawe, to powodzenia w używaniu hamulca. Ciekawe gdzie to wyczytałeś, że pociąg powinien się zatrzymać przed semaforem na I st. hamowania. Nic nie jest pewne w czasie jazdy. Maszynista ma tak regulować prędkość aby się przed semaforem na S1 zatrzymać.

był sygnał Osp1; hamowałem na przed ostatniej pozycji i jak przejechałem przejazd to miałem 60km/h. Czy to prawidłowo?

Zakładam, że hamulec działa u Ciebie prawidłowo- sam sobie odpowiedz na to pytanie. W sumie to w pytaniu
Cytuj
Czy to prawidłowo?
masz logicznie umieszczoną odpowiedź.
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: hunter w 04 Stycznia 2009, 15:58:38
Jak przy tarczy włączy się hamulec na I stopień hamowania (obniża o 0,5 atm.) to pociąg powinien się zatrzymać przed semaforem.
Co obniza? Siedzenie? A, to moze wode w kranie? Przy jakiej predkosci? 30km/h? No to ok.
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 04 Stycznia 2009, 16:05:02
Zatrzymanie pociągu zależy też od: długość, prędkość ,nastawienia hamulców ,procentu hamowania składu. Więc jest dużo czynników i nie ma co przeć czy jak się obniży ciśnienie o 0.5at to skład wyhamuje przed semaforem to jest dobrze czy źle
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: lukasz_cmg w 04 Stycznia 2009, 16:15:41
Dobra wróćmy do tematu.
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: uetam w 04 Stycznia 2009, 16:20:18
2.  Tarcza ostrzegawcza przejazdowa informuje drużynę trakcyjną o stanie sprawności urządzeń ostrzegających użytkowników drogi na przejeździe znajdującym się w odległości drogi hamowania za tą tarczą.Jeszcze cos? Pytanie o to ile wynosi droga hamowania? Ano tyle ile na danym odcinku linii.
Tytuł: Odp: Tarcza Ostrzegawcza Przejazdowa i droga hamowania.
Wiadomość wysłana przez: lukasz_cmg w 04 Stycznia 2009, 16:29:12
Wszystko zrozumiałem. Dziękuję za pomoc.
Temat zamykam