- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: FLOYD w 31 Grudnia 2008, 10:53:56
-
Minimalny czas testów do dnia 2009-01-07 10:53.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-01-14 10:53.
Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-ET22-821.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-ET22-821.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-12-30 21:46:06 ....A 16777260 8447241 Dynamic/PKP/201E/201E-821.tga
2008-12-31 10:35:56 ....A 333 256 Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
16777593 8447497 2 files, 3 folders
Lokomotywa elektryczna ET22-821 (Białystok)
Oznaczenie fabryczne 201E-822, wyprodukowana w PAFAWAG Wrocław 1983
Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć: |andy|
Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/201E"
Wpis do scenerii:
node -1 0 ET22-821 dynamic PKP\201E 201E-821.tga 201E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-------------------------------------------------------------------------------------
Tekstura ET22-821
Mam nadzieję że nic nie przeoczyłem, jak coś to proszę o info. Tak jak poprzednio mogą wynikać drobne błędy ze względy na mapowanie.
-
Aż miło testować taką teksturę :).
Mam jednak kilka uwag.
1. Na jednej ze ścian bocznych widać biały pasek oddzielający pas ciemnej zieleni od jasnej (tej najbliżej wózków). Przy poruszaniu widoku pasek staje się dość widoczny, bo zaczyna niejako "migać". Z drugiej strony pudła to nie występuje
2. Przy łączeniach jasnej zieleni (pasa na wysokości buforów i tego nad nim) występuje podobny efekt jak opisany powyżej.
3. To raczej nie jest uwaga a pytanie. Istnieje możliwość lekkiej optymalizacji tekstury ? Tzn. mnie konkretnie to nie przeszkadza, ale ktoś może się doczepić, że tekstura waży 16MB. Oczywiście jakość tekstury to niejako usprawiedliwia, ale dobrze by było wykonać alternatywną teksturę o mniejszej wadze/jakości dla ludzi "wybrednych" ;).
Narazie więcej uwag nie mam :).
-
Ad.1
Niestety nie jest za dobrze zmontowany obiekt posiada dużo błędów, takich jak to co znalazłeś, może da się to usunąć, ale nie wiem z którego miejsca on bierze tam kolor o ile bierze skądś.
Ad.2
Patrz Ad.1 :)
Ad.3
Oddaję teksturę w wysokiej rozdzielczości, bo myślę że 80 % użytkowników forum potrafi zmienić rozmiar samodzielnie, poza tym przy niższej rozdzielczości, znika efekt całej pracy.
-
Minimalny czas testów do dnia 2009-01-07 12:00.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-01-14 12:00.
Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-ET22-821_1.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-ET22-821_1.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-12-31 11:55:32 ....A 16777260 8434913 Dynamic/PKP/201E/201E-821.tga
2008-12-31 10:35:56 ....A 333 256 Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
16777593 8435169 2 files, 3 folders
Lokomotywa elektryczna ET22-821 (Białystok)
Oznaczenie fabryczne 201E-822, wyprodukowana w PAFAWAG Wrocław 1983
Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć: |andy|
Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/201E"
Wpis do scenerii:
node -1 0 ET22-821 dynamic PKP\201E 201E-821.tga 201E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-------------------------------------------------------------------------------------
Powinno być troszkę lepiej, tylko tyle mogę zrobić w tym temacie.
-
Myślę, iż jak będziemy produkować tekstury po 16 MB i modele z setkami tysięcy poly, to aby FPS na przyzwoitym poziomie, pozostanie nam na nowym sprzęcichu postawić 2 tory i puste przestrzenie.
-
Jak dla mnie tekstura za&^%(#$&!! :)
Bardzo mi się w niej podoba jedna rzecz, mianowicie brak charakterystycznej granicy między czołem a bokiem. Jest wszystko ładnie spasowane.
Oby tak dalej. Jestem jak najbardziej na TAK :)
-
Powinno być troszkę lepiej, tylko tyle mogę zrobić w tym temacie.
I tak jest super, a skoro nie da się nic więcej to trudno :).
Jestem jak najbardziej na TAK
:)
-
Myślę, iż jak będziemy produkować tekstury po 16 MB i modele z setkami tysięcy poly, to aby FPS na przyzwoitym poziomie, pozostanie nam na nowym sprzęcichu postawić 2 tory i puste przestrzenie.
Technika idzie do przodu my także zmieniamy komputery na szybsze, kto wie może i ktoś kiedyś dobre i szybko działające EXE napisze, więc tekstura będzie gotowa, nie mówię że wszystkie tekstury mają takie być, ale jest to symulator pojazdów trakcyjnych, a to jest tekstura tak owego pojazdu :) i przynajmniej patrząc z mojej strony miło wziąć widok z zewnątrz i spojrzeć na ładny skład który prowadzę. Ale zgodzę się 16 MB to dużo na teksturę, zawsze łatwiej zmniejszyć niż zwiększyć rozmiar. Robiąc tekstury zawsze patrzę pod kątem że dana rzecz jest na pierwszym planie, a nie jako dekoracji gdzieś tam w tle.
-
Niewątpliwie masz talenciora. Tylko Maszyna nie pozwala na ukazanie pełnego talentu, bo trzeba iść na kompromis pomiędzy tym co by się chciało, a ograniczeniami z exe i ze sprzętem. Najlepiej odnaleźć złoty środek.
Nawet jeśli sprzęt pozwala na np. teksturę wypasioną, autor powinien myśleć także o innych elementach sceneryjnych (coś na zasadzie no dobra, tekstura hula, ale co będzie jeśli postawimy nie jeden model w scn a 10 z takimi teksturami lub co będzie, jeśli wszyscy nie będą zwracać uwagi na optymalizację, czyli hulaj dusza piekła nie ma).
Ja wiem, mnie się tak łatwo mówi, ale ani ja ani Ty tego nie przeskoczymy.
-
Oj, gadacie niepotrzebnie, a kompromis jest blisko. FLOYD, dodaj do paczki tę samą teksturę, tylko w wymiarach 1024x1024 - czyli tych "standardowych" dla tekstur byków.
Tekstura, jako standard w Twoim wykonaniu - perfekcyjne spasowanie.
Lokomotywa elektryczna ET22-821 (Białystok)
Oznaczenie fabryczne 201E-822
Literówka?
-
A według mnie potrzebnie :)
Bo tu nie chodzi tylko tę teksturę, patrzę szerzej...
-
...
Lokomotywa elektryczna ET22-821 (Białystok)
Oznaczenie fabryczne 201E-822
Literówka?
Byki tak mają:)
Również uważam, że najlepiej dać dwie paczki osobne. Jedna hi-res, a druga w standardowych rozmiarach. Każdy będzie miał co chce.
-
Dwie paczki ? Czy dwie tekstury w jednej. Jak dam inną nazwę paczki to nowy temat się stworzy. Albo tylko nowa nazwa dla low res np. ET22-821LR, lub ET22-821LowRes.
EDIT
Zrobię tak wersja low res czyli 1024x1024 będzie jako normalna nazwa czyli taka jak teraz, wysoka rozdzielczość jako ET22-821HiRes. I tak będzie najlepiej.
-
Minimalny czas testów do dnia 2009-01-07 13:23.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-01-14 13:23.
Plik http://eu07.pl/userfiles/138/test-ET22-821_2.zip (http://eu07.pl/userfiles/138/test-ET22-821_2.zip)
Date Time Attr Size Compressed Name
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
2008-12-31 13:09:00 ....A 4194348 2165920 Dynamic/PKP/201E/201E-821.tga
2008-12-31 10:35:56 ....A 333 256 Info.txt
------------------- ----- ------------ ------------ ------------------------
4194681 2166176 2 files, 3 folders
Lokomotywa elektryczna ET22-821 (Białystok)
Oznaczenie fabryczne 201E-822, wyprodukowana w PAFAWAG Wrocław 1983
Autor tekstury: FLOYD
Autor zdjęć: |andy|
Teksturę należy umieścić w katalogu "dynamic/PKP/201E"
Wpis do scenerii:
node -1 0 ET22-821 dynamic PKP\201E 201E-821.tga 201E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Wiadomość wygenerowana automatycznie
-----------------------------------------------------------
Rozdzielczość: 1024x1024
-
Jest dziura w bykach. Po ET22-051 [201E-051] mamy ET22-052 [201E-053].
-
To co się stało z 201E-052 ? Nieudany egzemplarz który na etapie produkcji był zarzucony czy po prostu ktoś się pomylił w papierach i tak zostało.
-
To co się stało z 201E-052 ?
052, a konkretniej 201Ea-052 została wyprodukowana jako EP23-001.