Zapisałem mój budynek do t3d i wrzuciłem go z teksturami do H:\\EU07\models\swinoujscie\stacyjka.
Do mojej budowli zastosowałem 4 tekstury, czy jeszcze muszę jakoś to przerabiać?
I jeśli już będzie gotowe to za pomocą jakiej opcji dodaje ten budynek do trasy...?
Postępujesz w taki sposób:
1. Otwierasz skrypt.
2. Klikasz zakładkę Model (przy grupie INCLUDE).
3.
name - (tutaj możesz dać none albo jakąś nazwę, np. DOM)
Model - [współrzędne .t3d twojego modelu, pod warunkiem że znajduje się w folderze Symek\models\] np DOM.t3d; mojemodele/DOM.t3d.
4. Na koniec CREATE.
5. Jeżeli pojawi Ci się różowy sześcienny punkt z 3 strzałkami to znaczy że model jest już postawiony.
6. Ustawic wedle własnego uznania (najlepiej tak zrobic model by jego środek ciężkości był najlepiej środkiem tego sześciennego punktu i byc odwróconym zgodnie z kierunkami osi X Y Z, bo mogą byc problemy z umiejscowieniem, ale to już mniej ważne)
W nowszych wersjach skryptu do maxa pojawiają się jeszcze dodatkowe tabelki dotyczące tekstury lub podobnych zagadnień i najlepiej nic w nich nie dopisywać!
Dodatkowo możesz utworzyc plik .inc do tego modelu dla innych potrzeb.Kod: [Zaznacz]// (p1) none lub jakaś nazwa (p2) (p3) (p4) wspolrzedne (p5) rotacja
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node -1 0 none model 0 0 0 0 mojemodele/dom.t3d none endmodel
rotate 0 0 0
endorigin
Zmeniłem na swinoujsciestacyjnka.t3d i dalej error:(
Bo nie czytasz! Nie rozumiesz pewnych zasad pracy ze skryptami... Chcesz tworzyć poznaj zasady działania exe a potem twórz.
Bo nie czytasz! Nie rozumiesz pewnych zasad pracy ze skryptami... Chcesz tworzyć poznaj zasady działania exe a potem twórz.
To skoro nie zna tych zasad, to może byś mu je przybliżył, inaczej ten post nie ma sensu.