- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: Mariusz1970 w 15 Grudnia 2008, 19:41:48
-
W tym wątku będę sukcesywnie zwracał się z prośbą o podsył tekstur (tych, których wyszukiwarka plików nie ma). Jak ktoś chce, może się też do tego wątku podłączyć.
Na początek zapytam o:
rail_scr.bmp
Dzięki.
-
Ja mam taki:
-
Dzięki, ale chyba nie o to chodzi.
Ta tekstura jest z trasy MZD i jest w siatce trójkątów:
node -1 0 none triangles material ambient: 200.0 200.0 200.0 diffuse: 200.0 200.0 200.0 specular: 229.0 229.0 229.0 endmaterial RAIL_SCR.BMP
Tych trójkątów jest dosyć dużo i są krótkie i leżą blisko torów. Jakoś mi by nie pasowała ta, którą podesłałeś w te miejsca. Sam już też nad tym się zastanawiałem, jak powinna wyglądać ta tekstura. Raczej wykluczyłem tego typu.
-
Kurczę, a w którym to miejscu trasy to powinno być? Nie kojarzę zbytnio... No może poza tym iż testowałem kilka modeli jakieś 500m przed Myślenicami po lewej stronie (patrząc w stronę stacji).
EDIT: Widzę że to część kozłów oporowych, ale nie pojmuję gdzie one tą teksturę wykorzystują...
-
Jak ktoś ma Excela (szczególnie Ty Winger - i mam taką nadzieję:)), to proszę:
http://eu07.pl/userfiles/1278/priv-MZD_rail.rar
One powinny być narysowane kolorem różowym w scenerii. One są tak małe, iż tych kresek różowych nie widać.
Przejdź na arkusz Tabela_lasu, weź wybierz komórkę w jakimś wierszu i naciśnij przycisk zaznacz. Zaznaczy się jedna linia z tego trójkąta. To tak na szybko robione, aby widzieć, gdzie w ogóle to jest. Jakoś chyba też nie jest tak, aby to był kozioł oporowy, a miesjca są różne (widać po współrzędnych).
Edycja:
A może rzeczywiście, to przy kozłach..., sam już nie wiem.
-
Kozły oporowe. Zauważ, że zawsze wystepuje to przy końcówkach torów, a w MZD zawsze używałem niewidocznych przedłużeń torów w celu uniknięcia błędów w stylu NULL TRACK.
-
Tak, też to zauważyłem. Jeśli nie będziesz miał tej tekstury, to wyrzuce z scn te trójkąty. W sumie nic wielkiego się nie stanie, jeśli je wyrzuce, ale dobrze byłoby, gdybyś ją miał :).
Dzięki z góry.
-
Następne, które poszukuje:
1)slimson\wiadukt1a.bmp
z pliku:
models\Slimson\wiadukt1.t3d
2)main.tga
z pliku:
dynamic\PKP\Ugpps\ugpps-206Se.t3d
3)replacable.bmp
z pliku:
models\PKP\SS3pkz.t3d
Nie jestem pewien, czy ich rzeczywiście brakuje, czy złe są w t3d nazwy tych tekstur.
-
Ostatnia wygląda na niewłaściwy wpis w t3d, ja bym poprawił i zobaczył jak to zagra.
-
No skoro tak, to jaką byś nazwę wstawił?
Bo ja nie wiem.
-
replacableskin
-
W sumie fakt. Porównywałem z innymi semkami i w nich było replacableskin a w tym problematycznym nie ma, jak również ilość numverts się zgadza no i podobne nazwy.