- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Rozi w 13 Grudnia 2008, 20:22:30
-
To rozwiązałem, pozostaje pytanie niżej :)
-
Więc, czy da się taki okrąg rozwałkować, aby był podłużny prostokąt jakąś opcją, czy trzeba to robić ręcznie?
-
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.
-
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.
Witam. Dziękuję za odpowiedź. Zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś i jest taki okrąg. Teraz chcę go tylko rozpłaszczyć, gdyż łatwiej jest nałożyć teksturę. Oczywiście mogę to zrobić ręcznie, jednakże zajmie to dużo czasu :)