- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Rozi w 13 Grudnia 2008, 20:22:30

Tytuł: Mapowanie 3ds max
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 13 Grudnia 2008, 20:22:30
To rozwiązałem, pozostaje pytanie niżej :)
Tytuł: Odp: Mapowanie 3ds max
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 15 Grudnia 2008, 17:29:11
Więc, czy da się taki okrąg rozwałkować, aby był podłużny prostokąt jakąś opcją, czy trzeba to robić ręcznie?
Tytuł: Odp: Mapowanie 3ds max
Wiadomość wysłana przez: Poscikk w 16 Grudnia 2008, 14:59:30
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.
Tytuł: Odp: Mapowanie 3ds max
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 16 Grudnia 2008, 16:53:31
O ile mnie pamięć nie myli:
Modifiers -> UV Coordinates -> UVW Map -> W okienku po prawej zaznaczamy Box. Teraz:
Modifiers -> UVW Coordinates -> Unwrap UVW
Tylko zaznacz najpierw poprzez Editable Mesh daną ścianę, którą chcesz zmapować.

Witam. Dziękuję za odpowiedź. Zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś i jest taki okrąg. Teraz chcę go tylko rozpłaszczyć, gdyż łatwiej jest nałożyć teksturę. Oczywiście mogę to zrobić ręcznie, jednakże zajmie to dużo czasu :)