- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: rysiekthepies w 20 Grudnia 2018, 18:22:39

Tytuł: Efekt rozmycia w exe gl33
Wiadomość wysłana przez: rysiekthepies w 20 Grudnia 2018, 18:22:39
Cześć,

korzystam głównie z exe gl33 z najnowszego wydania - 18.12, mam pytanie związane z efektem rozmycia - czy jest mozliwosc jego wyłączenia w trybie kamery, ktora przelacza sie shift+f4? Chodzi mi o to, aby móc np. aktywowac autopilota dla lokomotywy i przy pomocy ostatnio wprowadzonych kamer "przykleic" sie do wybranego miejsca w celu np. zrobienia filmu czy po prostu wcielenia sie w wirtualnego pasazera. Jedyny mankament to fakt, ze w trybie tej kamery w exe gl33 efekt rozmycia jest widoczny pomimo, ze wzgledem składu nie ruszam się. Dziękuję
Tytuł: Odp: Efekt rozmycia w exe gl33
Wiadomość wysłana przez: Milek7 w 20 Grudnia 2018, 21:23:02
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/builds/21158474/artifacts
poprawione, przy okazji blur nie powinien ciagnąć zawsze czarnych pikseli zza ekranu.
Tytuł: Odp: Efekt rozmycia w exe gl33
Wiadomość wysłana przez: rysiekthepies w 20 Grudnia 2018, 21:58:47
dzięki! świetna robota.

Wczesniej nie rzucily mi sie w oczy te odbicia - to efekt uboczny? :)
Tytuł: Odp: Efekt rozmycia w exe gl33
Wiadomość wysłana przez: Milek7 w 20 Grudnia 2018, 22:02:01
do podmiany mat_reflmap.frag w shaders/
Tytuł: Odp: Efekt rozmycia w exe gl33
Wiadomość wysłana przez: Stele w 20 Grudnia 2018, 22:04:42
Wsadź w końcu te shadery na gita. :P
Tytuł: Odp: Efekt rozmycia w exe gl33
Wiadomość wysłana przez: rysiekthepies w 20 Grudnia 2018, 23:19:42
dziękuje za Twoja pomoc