Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - przem710

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21
511
Inne niekolejowe / Odp: Wasze telefony komórkowe :)
« dnia: 25 Listopada 2008, 11:12:05 »
Mój nowy nabytek to SE K850i, i jakoś nie potrafię się do niego przyzwyczaić (dziwne klawisze) wolałem K800i. Ale telefon bardzo fajny jak będzię służył to się zobaczy.

512
Bieżące kolejowe / Odp: Pociąg prywatny FPL
« dnia: 25 Listopada 2008, 11:08:16 »
Cytuj
Jakoś tak na początku kwietnia u mnie kursował. Jechał w piątki do Gdańska tam go czymś ładowali i wracał w niedzielę. Lokomotywa to Class 66. Numer 66002, przewoźnik Freightliner PL.

Czy można go jeszcze złapać w Gdańsku?

513
Bieżące kolejowe / Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« dnia: 20 Listopada 2008, 19:55:23 »
Cytuj
W sumie to nie wiem po co aż tyle Fiatów na Gdyńskie tereny. Jedynie do obiegów Gdynia-Kościerzyna-Chojnice, bo na Hel mają zakaz wjazdu (od Redy) podajże chodziło coś o małe promienie skrętów dla tych loków, może po modernizacji 213stki będą mogły wjechać. W sumie i tak 4 Suki i tam parę SU42, nie mówiąc już o wszystkich SA to starcza na wszystko.

Masz racje ale zapomniałeś o Chojnicach i tamtejszy obiegach do Tczewa, Piły i Bydgoszczy. Poza tym przed relokacją do CM Gdynia należało tyle samo "Fiatów" i na brak pracy nie narzekały fakt że muszą zastąpić teraz SU46 na trasie z Kościerzyny do Gdyni więc myślę że roboty mają sporo. Dodatkowo do IC w Gdyni mają należeć :
SU45 017, 057, 118, 122, 141, 152, 165, 175, 185 ,197, 214 i tego to już nie rozumiem bo nie wiem jak rozległy jest Północny zakład IC. Chyba żę obejmuje placówki w Bydgoszczy i Olsztynie.
A co z Gdyńskimi SU46 poszły do Zajączkowa?

Pozdrawiam

514
Bieżące kolejowe / Odp: EP05 wraca na szlak...
« dnia: 28 Października 2008, 14:55:04 »
Do ZNLE GLIWICE? Wiec w Gdańsku już naprawiana nie będzie. Oby tylko nie zrobili z niej jakiegoś monstrum.

REWIZOR

515
Tabor kolejowy / Odp: Siódemki PKP IC
« dnia: 23 Października 2008, 20:55:43 »
Dokładny podział IC:

Zakład Północny: Gdynia Grabówek.
Zakład Centralny: Warszawa Olszynka Grochowska oraz lokomotywownia w Lublinie.
Zakład Zachodni: Poznań Główny i Wrocław Główny.
oraz Zakład Południowy: Katowice oraz Kraków Płaszów

poprawione;)
Pozdrawiam

516
Bieżące kolejowe / Odp: EP05 wraca na szlak...
« dnia: 23 Października 2008, 20:43:19 »
Cytuj
A ta z prokocimia jest cała? tzn była na chodzie jak tam trafiła?

Więc tak EP05-22 podczas kasacji była sprawna i o własnych siłach dojechała do Krakowa. Nawet po przemalowaniu na EU05 ma jedną fotkę z patykami u góry.
Niestety nie wiem czy przez ten czas nic z niej nie ubyło, jak znają życie to pewnie kilku części się pozbyła.

Co do 01, 18 raczej nic nie da sie z nimi zrobić tylko użyć jako zimnych eksponatów. Moim zdaniem władze PKP raczej nie zgodzą się na kilka sprawnych eksponatów tej serii, a 01, 18 są przeznaczone na złom. 
 

517
Bieżące kolejowe / Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« dnia: 22 Października 2008, 15:33:14 »
Wygląda na to ze nawet SM04 złapała się do PR.

http://takiewozy.cal.pl/displayimage.php?album=47&pos=0

518
Tabor kolejowy / Odp: Siódemki PKP IC
« dnia: 16 Października 2008, 16:52:21 »
Cytuj
Jaki przydział? (CM) Katowice?

Zakład Południowy IC, a dokładniej IC Kraków

519
Bieżące kolejowe / Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« dnia: 16 Października 2008, 16:45:53 »
SU45 dla PR

PR Szczecin 011, 028, 097, 106, 117, 128,  132, 196, 241, 260
PR Gdynia   034, 064, 071, 074, 079, 082, 098, 115 ,116, 123, 129, 131, 161, 168, 207, 257
PR Poznan   048, 147, 174
PR Olsztyn  054, 056, 061, 066, 070, 078
PR Białystok 018, 045, 062, 134, 137, 164 
PR Lublin     021, 089, 126, 135, 154, 172, 173,
PR Zielona Góra  069, 202
PR Bydgoszcz   111, 

Pozdrawiam 

520
Tabor kolejowy / Odp: Przynależność do serii EU - EP - ET (różnice).
« dnia: 15 Października 2008, 15:24:30 »
Cytuj
Pomijając niektóre oznaczenia (np. SU42), służyły one do identyfikacji głównego celu stosowania pojazdu. ET22, ET41 - w założeniach miały ciągać towary, EU07 - głównie pociągi pasażerski i lekkie towarowe. ET40, ST44, ET42 - mają relatywnie małą Vmax, przez co do ciągnięcia pociągów pasażerskich się nie nadają (teoreycznie, choć chyba wszystkie elektryki mają sprzęg ogrzewania, a linie niezelektryfikowane nie są liniami najwyższych szybkości).

I tutaj się zgadzam. Ciekaw jestem jakie oznaczenie otrzyma taurus?. Jest to lokomotyw dużej mocy wiec spokojnie pociągnie ciężkie składy towarowe lecz równie dobrze bedzie prowadziła składy pasażerskie z prędkością maksymalną ponad 200. Jej charakterystyka jest więc uniwersalna czyli powinno być np EU44, aczkolwiek PKP IC bedzie je stosowało do obsługi połączeń ekspresowych więc nasuwa się oznaczenie EP44.

521
Bieżące kolejowe / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 28 Września 2008, 23:30:44 »
Cytuj
Nie jest takie złe :) (Patrząc na wymysły Cargo >.<)

Zdecydowanie wole wymysł PKP CARGO. Wolał bym jedno z malowań przedstawionych przez @Iwana są świetne. Co do pojawienia się "Taurusa" w Polsce to pierwszy testowy egzemplarz ma pojawić sie już pod koniec tego roku. Znają życie ten termin pewnie i tak ulegnie przesunięciu. Cała seria ma zostać dostarczona do końca 2010 roku.

522
Tabor kolejowy / Odp: Malowania PKP Cargo - co jedno to lepsze
« dnia: 22 Września 2008, 18:54:17 »
hmm. całkiem ładnie. Tylko jak dlamnie to lokomotywy wyglądają jak od jakiegoś prywaciarza niz narodowego przewoznika PKP.

523
Bieżące kolejowe / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 06 Września 2008, 16:19:49 »
Cytuj
Nie chciał bym uchodzić za pesymistę... Ale spojrzałem na to realnie.

Oby nie powtórzyła się historia z EU11. Mam nadzieje że się mylisz i "Taurusy" pojawią się na naszych torach prędzej czy później

Pozdrawiam

524
Bieżące kolejowe / Odp: Taurusy w Polsce?
« dnia: 05 Września 2008, 06:57:32 »
No to super, czyli w końcu  po CMK można będzie się przejechać z prędkością  200 km/h. Pewnie będą tęż śmigać do Berlina. Ciekawe kiedy pojawią się w Polsce.

525
Tabor kolejowy / Odp: Malowania PKP Cargo - co jedno to lepsze
« dnia: 03 Września 2008, 15:53:52 »
Cóż co tu dużo mówić, ja również jestem przeciwny nowym trendem na kolei czyli "pomaluj swoją lokomotywę". Wydaje mi się że mamy najbardziej kolorowa flotę w całej europie, co to za różnica dla podróżnego czy jego skład ciągnie filetowa, zielona , czy czerwona lokomotywa? Zobaczcie jak to wygląda w Niemczech. Jeden kolor lokomotyw czerwony bez względu na spółkę, widniej tylko napis DB lub RAILION. Czy tak w Polsce też by nie mogło być? czy nie było by to lepsze przecież PKP CARGO , PR , IC to nadal  jedna firma PKP. Co do modernizacji to poco zmieniać numery to również jest przygłupawe ale to tylko moje zdanie. Najbardziej podoba mi się malowanie ST44-12xx myślę że tak powiny wyglądać lokomotywy było by zupełnie inaczej.

Pozdrawiam

Tak jak poprzednik... Wolniej, ale staranniej i wszystko będzie bardziej czytelne.
Profeta


 

526
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna muli
« dnia: 03 Sierpnia 2008, 20:46:07 »
Ja równie ten mam ten problem lecz  mnie ten problem znika na trasie zwierzyniec nie wiem czemu. Jest to jedyna trasa w którą mogę grać w inne się nie da, zby duże wachania FPS.

Pozdrawiam

527
Inne niekolejowe / Odp: F1 i nasz Robert Kubica
« dnia: 08 Czerwca 2008, 22:51:31 »
Kiedyś Robert będzie mistrzem świata, może już w tym sezonie. Gratulacje dla naszego mistrza, oby takich chwil było jak najwięcej.

528
Bieżące kolejowe / Odp: EP09-006 i samobójczyni
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 21:26:12 »
może SOK mogła by kontrolować maszynistów. Np. Pociąg zatrzymuje się na stacji podchodzi pan z alkomatem i sprawa jasna. Może to ukróciło by pijaństwo pośród kolejarzy.

529
Tabor kolejowy / Odp: ET41
« dnia: 26 Kwietnia 2008, 20:25:02 »
Jak pierwszy całe zgarniacze oraz ryflowane pudło miał ET41-100, lecz był to tylko prototyp. Do produkcji te rozwiązania wprowadzono dopiero tak jak napisał @Patrykos od numeru 111

530
Bieżące kolejowe / Odp: EP09-006 i samobójczyni
« dnia: 26 Kwietnia 2008, 18:58:12 »
Cytuj
A jakby się wykoleił a maszynista był trzeźwy? Byłaby jakaś różnica?
Żadnej różnicy. Gdybyś wiedział że maszynista jest wpływem wsiadł byś do pociągu bo ja nie. Alkohol nawet w niewielkiej ilości zwiększa ryzyko tragedii.

Cytuj
BTW pozatym to nie wina maszynisty, że mu sie jakaś baba rzuciła pod loka. Ale będzie teraz na niego bo miał te 0.5 promila. Jakby nie miał to by była wina tej baby
Pewnie że nie jego winna bo nic nie mógł zrobić, miał facet po prostu pecha. Skoro wiedział że pił to po co siadał za nastawnik. Szkoda że tak się stało, wszystko przez kobietę która wybrała kolej na swój marny koniec, niszcząc nie tylko swoje życie ale również zatruwają życie maszynisty.

pozdrawiam


531
Bieżące kolejowe / Odp: EP09-006 i samobójczyni
« dnia: 25 Kwietnia 2008, 22:46:42 »
Tak czy inaczej kobieta nie miała żadnych szans bez względu na trzeźwość umysłu mechanika. Oczywiście nie wyobrażam sobie tego że pociągiem którym podróżuje kieruje mech pod wpływem. Szkoda że samobójcy wybierają właśnie kolej.

Cytuj
A po czym to poznasz? Będzie jechał zygzakiem?
przecież to normalne że nikt tego nie pozna, ale takich sytuacji nie powinno w ogóle być, przecież maszynista odpowiada za bezpieczeństwo podróżnych, ciekaw jestem czy byście byli zadowoleni jak by wykoleił się wasz pociąg z winy pijanego maszynisty. Śmierć na torach to poważna sprawa.

532
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 22 Kwietnia 2008, 19:01:38 »
Mi osobiście się nie podoba. To już nie to samo co siódemka jakby inny klimat, wolę normalne EP07-10xx.

533
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 20 Kwietnia 2008, 22:21:28 »
super:) fajnie wkomponowane, wygląda jak by klima była oryginalnie zamontowana. Wyświetlacze dobry pomysł myślę że powinny je mieć wszystkie budynie.
Jeszcze jeden plus te budynie będą należeć do PR Gdynia:)

534
Ja dodam bardziej przyziemne propozycje. Myślę że nie wymagają zbyt dużego nakładu pracy

1)przyciemnianie świateł - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7150.0.html
prędzej czy później wypadało by to zrobić. Dodało by to trochę realizmu

2)Nowy program startowy z możliwością zestawiania składów - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4386.0.html
super ułatwienie dla nowych użytkowników i nie tylko.

pozdrawiam

535
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 20 Kwietnia 2008, 21:55:47 »
Cytuj
Pojawiły się już siódemeczki z Klimą i wyświetlaczami. Absolutny hit ma się niebawem pojawić bowiem będą siódemeczki z pantografami półówkowymi i szybami dwudzielnymi, klima i jakieś inne światła itp.

może więcej szczegółów, jakie to numery?

Cytuj
Tak... i dodatkowo 2 modele mają mieć sterowanie oporami joystick'iem.

cóż myślę że się to nie przyjemnie, nasi maszyniści to raczej tradycjonaliści i nie lubią "wynalazków" oni uwielbiają stare siódemki. O awaryjności nowych "wynalazków" już nie wspomnę, każdy wie jak to będzie. Fajnie że coś się dzieje lecz mogli by raczej zainwestować w nowy sprzęt.

Pozdrawiam

536
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 13 Kwietnia 2008, 20:15:38 »
"Budynie" chyba już na stale wpisały się w pomorski krajobraz dziś złapałem dwie sztuki w Tczewie. Wszystkie Gdyńskie EP07-10xx mają już napis PR GDYNIA.
EP07-1024 była na pociągu Sukiennice. Maszynista z którym rozmawiałem narzekał na większy hałas w kabinie.   

kilka fotek.
www.pantograf.xk.pl/nowe/1.jpg
www.pantograf.xk.pl/nowe/2.jpg
www.pantograf.xk.pl/nowe/3.jpg
www.pantograf.xk.pl/nowe/4.jpg

pozdrawiam

537
Bocznica / Modyfikacja start.exe
« dnia: 13 Kwietnia 2008, 15:13:07 »
Cytuj
Taka analogia: Autor chce podmienić silniki w siódemce i dostaje propozycje użycia jamnika.
bo kto specjalnie dla niego bedzie przerabial "siodemke" skoro mozna uzyc "jamnika", oczywiscie ja go do niczego nie zmuszam bo sam uzywam start.exe

Cytuj
czy jest mozliwe zmodyfikowanie kodu (start.exe) aby pasek w ktorym sa wyswietlane mial wysokosc wieksza niz te 30pixeli ?
Kolego @MuNiO oczywiscie ze jest taka mozliwosc jednak ja tego nie potrafie i tobie nie pomoge. Poprostu twoj problem jest malo istotny aby wprowadzac modyfikacje do start.exe, i raczej nikt tobie nie pomoze.

 p.s. przepraszam za brak polskich liter ma drobny problem

Wydzielam.
Akvin




538
Bocznica / Modyfikacja start.exe
« dnia: 13 Kwietnia 2008, 13:52:55 »
Cytuj
Prosze o nie udzielanie sie nabijaczom postow.

A co forum to jakis konkurs? a co mozna wygrac?

Cytuj
Miniaturki wieksze np 60,90 lub 100 sa bardziej czytelne

w panelu sterowania jest cos takiego jak lupa radze sprawdzic.

Cytuj
Rozmawiamy tu o start a nie o innych wynalazkach.

coz ten "wynalazek" to wspaniala rzecz jak nie testowales to nie pisz glupot

pozdrawiam

p.s. przepraszam za brak polskich liter ma drobny problem


539
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 09 Kwietnia 2008, 21:42:26 »
A ja myślę że pokazywanie a co nawet chwalenie się takim czymś nie jest wskazane! Pewnie zaraz zacznie się jakaś wojna o udostępnienie, albo kto ma a nie powinien mieć. Do szczęśliwych posiadaczy zaczną napływać PW. Przecież jest tyle innych fajnych scenerii z których można zrobić dobry Screen.   

540
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 05 Kwietnia 2008, 19:26:24 »
Najpierw do PR a teraz do IC. Nie wątpliwie jakiś prezes na tym zarobi, a jakaś spółka straci.
Na pewno będą chcieli przemalować na swoje barwy, co już wiąże się z kosztami. Oby tylko nie zmieniali numerów, bo kto wie ich tok rozumowania może do tego doprowadzić.
Więc niedługo może zobaczymy fioletowe EP07-20xx z reflektorami jak "epoka".

Pozdrawiam

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21