1
Bocznica / Odp: test-linia053 poranek.7z
« dnia: 05 Stycznia 2018, 22:11:44 »
Próba wrzutki plików...
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Przedstawiam Wam mój scenariusz towarowy na zmodyfikowanej trasie Dębica - Sadomierz - Całkowo - Macierzewo, dodatkowo powiększonej o odcinek Macierzewo - Bronowiec KWK - Bohunowo Port. Ze względu na wielkość scenerii (ok 160 km) i czas trwania symulacji (4,5h) całośc została podzielona na 3 części. Pierwsza część obejmuje odcinek Dębica - Rudawa i podczas niej najpierw jedziemy luzem ze stacji towarowej do osobowej, gdzie czeka na nas ciężkie brutto z tłuczniem (masa 4000T). Odcinek ten zawiera zdarzenia losowe, więc nie jest powiedziane, że do Rudawy dojedziemy zgodnie z rozkładem. Część druga obejmuje odcinek Rudawa - Sandomierz - Całkowo - Biedrzychów, czyli mieszankę linii dwutorowej z krętą jednotorówką. Stacje w Całkowie i w Paszkach Wielkich zostały odpowiednio wydłużone, aby przyjąć tak długi skład (620 m), dodatkowo stacja w Macierzewie została ominięta przy pomocy łącznicy, aby nie trzeba było zmieniać tam czoła. Część trzecia, obejmująca odcinek Biedrzychów - Bronowiec KWK - Bohunowo Port, to ponownie dwutorowa magistrala, na której mijamy trochę pociągów. Po przyjeździe do Bronowca KWK odpinamy się do składu z tłuczniem i manewrujemy do pełnych węglarek, których celem jest port w Bohunowie. Podczas jazdy należy zwrócić uwagę na miejsce opuszczania pantografów, a także na prędkość szlakową 30 km/h na ostatnim etapie jazdy. Po dojeździe do portu misja jest zakończona.
Dodatkowe uwagi:
- ze względu na dużą liczbę pociągów na odcinkach Swoszowice - Turów i Grotowice Małe - Bronowiec KWK mogą (choć nie muszą) zdarzać się wyłączenia podstacji z powodu zbyt dużego jednoczesnego poboru prądu
- na wyżej wymienionych odcinkach została zamontowana zmodernizowana 3-stawna SBL działająca w oparciu o odcinki izolowane, dzięki temu zdecydowanie lepiej wygląda jej działanie
- na łącznicy omijającej Macierzewo nachylenie toru wynosi 6 promili, mimo dużej masy składu nie powinno być problemu z przejazdem (prędkość rzędu 35-40 km/h)
- rozruch pociągu należy przeprowadzać prądem o natężeniu max 350 amperów, przy większych wartościach istnieje zagrożenie rozerwania składu
Życzę przyjemnej jazdy
Mateusz "Mati_An" Kusina
node -1 0 launchproba_alakowice eventlauncher 5136 8589 10.5 1000 w 0 mulproba_alakowice mulproba_alakowice condition memproba_alakowice * 1 1 endNa końcu powinno być endevent, a nie end.
Mam problem tego typu, że hasler stoi w miejscu.Gwarantuję Ci, że jak przeczytasz ze zrozumieniem info dotyczące uruchamiania to problem zniknie ;-)
Spotkał się ktoś z takim błędem?