- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: szogun w 26 Maja 2010, 09:23:02

Tytuł: Przełączniki hebelkowe
Wiadomość wysłana przez: szogun w 26 Maja 2010, 09:23:02
Do rzeczy... Zmodyfikowałem model hebelka z 4E żeby wyglądał "jako tako" jak budyniowy. Wszystko ładnie, pięknie do momentu podniesienia pantografu. :| Kiedy zostawiłem transforma tak jak był w oryginalnie to hebelek leżał na pulpicie, a w załącznikach jest transform taki jaki mi wypluł 3ds... I moje pytanie brzmi; co z tym zrobić?

Przesuwam.
Quark-t
Tytuł: Odp: Przełączniki hebelkowe
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 26 Maja 2010, 09:27:25
Ustawic odpowiednio hebelek w 3dsie. Przede wszystkim pivot musi byc w dobrym miejscu.
Tytuł: Odp: Przełączniki hebelkowe
Wiadomość wysłana przez: szogun w 26 Maja 2010, 09:39:28
Przede wszystkim pivot musi być w dobrym miejscu.
Tylko bym potrzebował informacji (tak łopatologicznie) jak tego pivota ustawić. W zasadzie to tylko zmieniałem położenie chyba ośmiu wierzchołków i tyle.
Inaczej. Jak ustawić pivota żeby heble obracały się po osi X a nie Y?
Tytuł: Odp: Przełączniki hebelkowe
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 26 Maja 2010, 11:00:54
Tu sa gotowe hebelki. Mysle, ze to ci pomoze http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12888.0.html Podpatrzysz jak tam sa pivoty ustwione :)
Tytuł: Odp: Przełączniki hebelkowe
Wiadomość wysłana przez: szogun w 26 Maja 2010, 11:07:46
Tylko jeszcze: czy te pivoty trzeba ustawiać w 3ds-ie a jeśli tak to gdzie? Bo próbuję skorygować to parametrem offset w MMD ale efekt jest taki że hebel chowa się w pulpit.
Tu sa gotowe hebelki. Mysle, ze to ci pomoze http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12888.0.html Podpatrzysz jak tam sa pivoty ustwione :)
@libertyn89 dzięki! :) Otworzyłem sobie ten plik od @Rootka, pozmieniałem wierzchołki, wyeksportowałem, patrzę i działa!

Proszę o zamknięcie.