- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: dawidcvb w 02 Czerwca 2018, 12:15:06
-
Witam poszukuje kogoś kto ogarnia w jakimś stopniu tworzenia scenerii mam kilka pytań jest tu ktoś taki ? :)
-
Tak, jest wiele takich osób. Mógłbyś chociaż powiedzieć o co chodzi, bo wtedy łatwiej jest Ci pomóc.
-
1. Jak wymienić się plikiem do edycji ? Bo robimy z kolegą wspólnie.
2. Jak wstawiać bramki trakcyjne ? Bo jak wstawiam w edytorze to mam punkt w którym niby ona jest ale jak odpalam scenerię to jej nie ma.
3. Jak później dodać teren do scenerii w sensie żeby był już w grze ?
Ogólnie chcemy zrobić to w edytorze reinsted
-
Trochę niemiła odpowiedź, Maciek Kolejarz.
1 - w folderze z Maszyną, masz folder rsfdata. Tam są pliki RSF, które są plikami edytora Rainsted. Skopiuj najświeższy i po prostu mu wyślij.
2 - nie wiem. W Rainstedzie siedzę długo, ale dla mnie trakcja to czarna magia, choć Ra coś ostatnio majstruje. Poszperaj w jego changelogu na stronie http://rainsted.com/pl/Wersja/18.5.136 (i wersje wcześniej).
3 - teren do scenerii... Dużo z tym roboty jest, za dużo by tu wyjaśniać. Ogólnie w Rainstedzie dodaje się nasypy, bo są najlepsze. Można też teren wokół, ale musisz każdy trójkąt wygenerowany z NMT-100 oznaczyć jako "Eksport", dodatkowo... Nie wygląda to zbyt dobrze.
-
No jak mu wysyłam to ma tylko w grze a w edytorze już nie
-
Wysyłasz mu plik .RSF? Czy on go wstawia do folderu "rsfdata"?
-
Dzięki za pomoc już działa. A jeszcze jedno jak wgrać plik z edytora Ra do 3ds? Chcemy na razie popróbować wszystkiego po trochu czy ogarniemy bo tworzenie torów itp dajemy rade ale martwimy się terenem a czytam ze najlepiej własnie w tym programie.
-
Tylko rsf>scm>max. Więc robicie to na koniec, jak już wiecie, że nic w terenie w rainstedzie nie tkniecie. No i import scm do maxa bywa kłopotliwy. Ale spróbujcie.
-
Zna się ktoś na zmianie textur słupów ? Bo jak wstawiam słup i zmieniam texture to ciągle jest betonowy.