Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3d max - półprzezroczystość, a symulator

<< < (2/2)

pol102:
Że uzyskujesz przezroczystą teksturę, którą zmapujesz szybę?


File -> Summary info

Rozi:

--- Cytat: pol102 w 01 Grudnia 2008, 17:34:30 ---Że uzyskujesz przezroczystą teksturę, którą zmapujesz szybę?

--- Koniec cytatu ---

Tak.

Co do polygonów, to pisze verticle i faces. Co jest co? :)

Paul:

--- Cytat: Rozi w 01 Grudnia 2008, 18:12:44 ---Co do polygonów, to pisze verticle i faces. Co jest co? :)

--- Koniec cytatu ---

verticles - punkty, faces - trójkąty

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod