Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 3d max - półprzezroczystość, a symulator

(1/2) > >>

Rozi:
1. Witam. Od ostatniego czasu wziąłem się porządnie za tworzenie modeli do symulatora. I mam teraz pytanie. Czy jeżeli w max'ie obiekt jest półprzezroczysty, to czy gdy wyeksportuję do symulatora, to jak on będzie wyglądał?

2. Jeżeli nie będzie przezroczysty, to co mam uczynić, aby był?


ED. Mam jeszcze jeden bardzo denerwujący problem. Chodzi o kamerę. Obraca się ona jakoś dziwnie, nie mogę się zbytnio do obiektów zbliżyć itd.

Pozdrawiam

Pomoc w konkretnych przypadkach problemów z edytorami.
Przenoszę do Pomoc w tworzeniu
Akvin

Dziękuję.

uetam:
Mhm, a może tekstury w postaci plików .tga ?

Rozi:

--- Cytat: uetam w 29 Listopada 2008, 03:59:35 ---Mhm, a może tekstury w postaci plików .tga ?

--- Koniec cytatu ---

Ewentualnie mogłoby tak być, tylko że to mają być szyby.

pol102:
No to usuń warstwę... w Gimpie CTRL+a , z menu wybierasz 'Warstwa', następnie 'usuń warstwę'.

Rozi:

--- Cytat: pol102 w 29 Listopada 2008, 16:43:30 ---No to usuń warstwę... w Gimpie CTRL+a , z menu wybierasz 'Warstwa', następnie 'usuń warstwę'.

--- Koniec cytatu ---

Chyba za mało wiem. Co ma wspólnego Gimp z 3d max'em?

PS. Jak sprawdzić ile model ma poly?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod