Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Sieć trakcyjna-szczegóły
bohunIC:
Jako ciekawostke, w UK wszystkie druty jezdne są pojedyncze. Czyli jeden jezdny plus nośny. Prędkości na szlakach w granicach 200km/h. ale tam występują inne loki, konstrukcje i pobory prądu itd.
uetam:
--- Cytat: El Mecánico w 31 Października 2008, 17:02:36 ---Podwójnego druta daje się tam, gdzie jest przewidywany duży pobór prądu, więc w stacjach na torach towarowych i osobowych (grzanie składu na postoju), na szlaku przy wzniesieniach, dużej ilości łuków, przy małych szlakowych (gdzie nie sposób wejść nawet na pierwszą bezoporową), na szlakach bardzo szybkich (CMK, szybkość wymaga mocy:D).
--- Koniec cytatu ---
Ciekawe teorie, chociaż nie do końca się zgodzę ;)
Pokaż mi jakąs stację towarową, na której w torach dodatkowych będą duty 2+1. 2+1/2+2 stosuje się na szlakach (2+1 do 120kph, 2+2 do 160kph) a 1+1 w stacjach na torach dodatkowych, których układy torowe wymuszają prędkość </ 40kph. Akurat w przypadku polskiej sieci trakcyjnej liczba drutów zależy głównie od prędkości osiąganych przez tabor.
Monczan_SP32:
--- Cytat: bohunIC w 01 Grudnia 2008, 21:37:43 ---Jako ciekawostke, w UK wszystkie druty jezdne są pojedyncze. Czyli jeden jezdny plus nośny. Prędkości na szlakach w granicach 200km/h. ale tam występują inne loki, konstrukcje i pobory prądu itd.
--- Koniec cytatu ---
A tam jest AC czy DC na drutach? Jak AC, to by wystarczało.
EU07-457:
--- Cytat: Monczan_SP32 w 02 Grudnia 2008, 12:39:20 ---A tam jest AC czy DC na drutach? Jak AC, to by wystarczało.
--- Koniec cytatu ---
AC
gamoń:
W Czechach i na Słowacji z tego co zauważyłem sieć trakcyjna jest również jednoprzewodowa i to niezależnie od systemu.
(występują tam systemy 3kV DC i 25kV 50Hz AC)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej