Pliki inc zwrtnic zawierają same w sobie wpisy dla zwrotnika. Wychodzi na to ze WG wpisow inc scenerii, model latarni z wajhą jest dodawany dodatkowo. A wiec zeby wywalić starą latarnie, nalezy zmodyfkować ince zwrotnic ręcznych. Ale jak to zrobimy, to latarnia ta może zniknąć nam wszędzie, gdzie się jej uzywało. Wyglada na to że zwrotnice te trzeba będzie wpakować do osobnego katalogu i zmodyfikować oddzielnie na potrzeby tej scenerii i wpisac na nowo w inca scn. Poniżej przykładowy inc zwrotnicy:
//---------------elementy dla zwrotnicy lewej W=1.435m L=34m R=300m o sterowaniu recznym---------------------
//param: nazwa, x, y, z, kat, tekstura podsypki
//sterowanie zwrotnica za pomoca klawiszy t,T
node -1 0 (p1) eventlauncher (p2) (p3) (p4) 1.0 t 0 (p1)- (p1)+ end
//---model latarni zwrotnika wraz z podstawa
node -1 0 (p1)_Wz model (p2) (p3) (p4) (p5) WzLL.t3d none endmodel
//node -1 0 (p1)_Wz model -1.9 -0.04 -0.4 0 WzA.t3d endmodel
//---animacja latarni zwrotnika
event (p1)_Wz1 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 0 100 endevent
event (p1)_Wz2 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 -90 100 endevent
//---przelaczanie zwrotnicy o nazwie (p1)
event (p1)_0 switch 0.0 (p1) 0 endevent
event (p1)_1 switch 0.0 (p1) 1 endevent
//---ustawianie ograniczenia predkosci
event (p1)_Vmax trackvel 0.0 (p1) -1 endevent
event (p1)_V40 trackvel 0.0 (p1) 100.0 endevent
//---globalne (zewnetrzne) procedury sterujace:
event (p1)- multiple 0 none (p1)_Wz1 (p1)_0 (p1)_Vmax endevent
event (p1)+ multiple 0 none (p1)_Wz2 (p1)_1 (p1)_V40 endevent
origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
teraz wiem, czemu mam 2 latarnie.