Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Projekt Dolmiowo

<< < (5/5)

Marconi:

--- Cytat: EP08_015 w 30 Września 2008, 13:32:22 ---...
 Gdzie tego szukac?

--- Koniec cytatu ---
Zwrotnice znajdują się w pliku sygn1.inc w katalogu dolmio.
Oto wpisy:
include;zwrL34R300R.inc;dol_zw202;12.355;-0.2;990.000;0.0;zwrot34R300pods-oil1.tga;;;;end
include;pmppw/WzLL.inc;dol_zw202;12.355;0.0;990.000;0.0;none;end
include;zwrL34R300R.inc;dol_zw203;12.355;-0.2;1723.230;0.0;zwrot34R300pods-oil1.tga;;;;end
include;pmppw/WzLL.inc;dol_zw203;12.355;0.0;1723.230;0.0;none;end
Jak widać wyżej każda zwrotnica ma dwa wpisy. Ponieważ ja nie posiadam zwrotnic 34R300R, musisz sam zobaczyć co tam jest i samemu dokonać korekty.

EP08_015:
Pliki inc zwrtnic zawierają same w sobie wpisy dla zwrotnika. Wychodzi na to ze WG wpisow inc scenerii, model latarni z wajhą jest dodawany dodatkowo. A wiec zeby wywalić starą latarnie, nalezy zmodyfkować ince zwrotnic ręcznych. Ale jak to zrobimy, to latarnia ta może zniknąć nam wszędzie, gdzie się jej uzywało. Wyglada na to że zwrotnice te trzeba będzie wpakować do osobnego katalogu i zmodyfikować oddzielnie na potrzeby tej scenerii i wpisac na nowo w inca scn. Poniżej przykładowy inc zwrotnicy:


--- Kod: ---//---------------elementy dla zwrotnicy lewej W=1.435m L=34m R=300m o sterowaniu recznym---------------------
//param: nazwa, x, y, z, kat, tekstura podsypki

//sterowanie zwrotnica za pomoca klawiszy t,T
node -1 0 (p1) eventlauncher (p2) (p3) (p4) 1.0 t 0 (p1)- (p1)+ end

//---model latarni zwrotnika wraz z podstawa
node -1 0 (p1)_Wz model (p2) (p3) (p4) (p5) WzLL.t3d none endmodel
//node -1 0 (p1)_Wz model -1.9 -0.04 -0.4 0 WzA.t3d endmodel

//---animacja latarni zwrotnika
event (p1)_Wz1 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 0 100 endevent
event (p1)_Wz2 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 -90 100 endevent

//---przelaczanie zwrotnicy o nazwie (p1)
event (p1)_0 switch 0.0 (p1) 0 endevent
event (p1)_1 switch 0.0 (p1) 1 endevent

//---ustawianie ograniczenia predkosci
event (p1)_Vmax trackvel 0.0 (p1) -1 endevent
event (p1)_V40 trackvel 0.0 (p1) 100.0 endevent

//---globalne (zewnetrzne) procedury sterujace:
event (p1)- multiple 0 none (p1)_Wz1 (p1)_0 (p1)_Vmax endevent
event (p1)+ multiple 0 none (p1)_Wz2 (p1)_1 (p1)_V40 endevent


origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
--- Koniec kodu ---

teraz wiem, czemu mam 2 latarnie.

Dolmio89:
http://eu07.pl/userfiles/1686/zwrotnice.zip

Pliki zwrotnic. Są to pliki przerobione (z wyciętym modelem zwrotnika) i dlatego każda zwrotnica z ręczną wajchą ma 2 wpisy.

Jak ktoś jest zdolny to może sobie przerobić inc'a aby zawierał już model wajchy, ja się na tym nie znam, dlatego zrobiłem to takim sposobem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod