Autor Wątek:  USRK i praca dyplomowa  (Przeczytany 5423 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jageer

• Zasłużony dla Symulatora
  • Jak Sz to tylko na Tm....
  • Otrzymane polubienia: 48
USRK i praca dyplomowa
« dnia: 30 Sierpnia 2008, 13:19:29 »
Ponieważ studiuję informatykę w transporcie, a zbliża się wybór tematu pracy, tak sobie pomyślałem, czy dobrym tematem jest coś w stylu Zastosowanie informatyki w kierowaniu ruchem pociągów, bezpieczeństwie itp.. Mam do was taką prośbę. Czy uważacie, że jest szansa, aby napisać dobrą pracę w tym kierunku, ewentualnie na co najbardziej zwrócić uwagę ?? Myślałem o oparciu się na nastawni Szczecin Główny, gdyż tam wszystko sterowane jest z komputera. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline prof_klos

• Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: USRK i praca dyplomowa
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Sierpnia 2008, 15:44:53 »
Nie wiem czy ma to coś do sterowania transportem szynowym, ale na myśl o informatyce informacyjnej na kolei - nasuwa mi się od razu słynny automat zapowiadający pociągi na stacji Poznań Gł. :-)
Z MaSzyną od 2003!

Offline mechatronik

• Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Sierpnia 2008, 16:13:58 »