« Odpowiedź #2 dnia: 30 Sierpnia 2008, 16:13:58 »
Nie bardzo znam się na informatyce natomiast są systemy, które łączą informatykę i elektronikę (systemy w sporej części mechatroniczne). Mógłbyś np. zająć się systemem ASDEK (detekcja stanów awaryjnych w taborze wykonywana podczas przejazdu składu). Jest to system dość obszerny zarówno pod względem informatycznym (sieć WAN jaką tworzą urządzenia, poszczególna wymiana informacji, tworzenie raportów) jak i elektronicznym. Dodatkowo oczywiście dochodzi bezpieczeństwo ruchu (właściwie to jest głównym celem powstania systemu ASDEK). Co nie co o nim
http://www.tens.com.pl/pl/oferta/kolej/detekcja/asdek.html. Tyle ode mnie, jeśli zdecydowałbyś się na to lub gdzieś miałbyś to wykorzystać, to mogę porobić Ci szczegółowe zdjęcia (budki systemu i urządzeń na torach.).
Pozdrawiam :).

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76